אין משהו מיוחד שעשיתי כשזה קרה.. הרכב יכול להניע כמה ימים ולתפקד כרגיל ואז הוא ייכבה דקה או שניים אחרי שאני מתניע
הוא יכול לא להניע כמה פעמים אבל אם הוא הניע הוא ייסע רגיל כמה ימים ולא יראה סימני תקלה
אין בעיות של משיכה או סחיבה ..
דלק זורם כרגיל ..
אין לי מושג מה קורה עם הרכב ואין שום תקלה שהמחשב סורק