Jump to content

מורדי מור

  • הודעות

    23
  • כאן מאז:

הנקודות של מורדי מור

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. בוקר טוב חברים אני רוצה לקנות מפצל מצת לרכב השימושים שלו יהיו למצלמת רכב ולהטעין אייפון אשמח לקבל המלצות על מפצל איכותי שלא יפגע לי לא במוצר ולא ברכב תודה
  2. שלום רב ברשותי פאסאט 2007 בנזין המפתח החכם הפסיק להגיב ולא היה פותח וסוגר דלתות לקחתי אותו לתיקון ומסתבר שהיו כמה הלחמות שבורות אז סידרו לי אותם ועכשיו יש חשמל לקחתי את המפתח ואת הרכב לקידוד במוסך אבל לא מצליחים לקודד את השלט האם יש למישהו ניסיון עם השלטים האלה ? השלט השני של הרכב עדיין עובד תקין
  3. חברים בסופו של דבר הוחלף חיישן שיושב על משאבת הדלק .. וכרגע הרכב כבר כמה ימים נוסע כרגיל ללא כל בעיה
  4. הרכב נכנז היום למוסך דבר ראשון ניתקו את הקודנית וכבר אין בעיות בהנעה של הרכב לא יודע האם הקודנית היא הגורם הראשי יום ראשון ימשיכו לבדוק מה הגורם לבעיה של כיבוי הרכב בנסיעה מקווה שאין בעיה עם משאבת הדלק כי מה שהבנתי היום שהרכב היה מונע דקות ארוכות במוסך ללא כל בעיה
  5. היום אמרו לי שיכול להיות שהקודנית יכולה גם לגרום לכיבוי המנוע בזמן נסיעה האם זה הגיוני ? יש לי מערכת איתוראן עם קודנית אני אישית לא חושב שזה קשור לקודנית כי כשהרכב מניע הוא כן נוסע
  6. אני אנסה להתחיל לסוע בלי מזגן עד שהמנוע יתחמם נראה אם תהיה לזה השפעה .. אני מקווה שהבעיה כברתהיה מהותית וקלה לאיתור כי קשה ככה לסמוך על הרכב בנסיעה
  7. אין משהו מיוחד שעשיתי כשזה קרה.. הרכב יכול להניע כמה ימים ולתפקד כרגיל ואז הוא ייכבה דקה או שניים אחרי שאני מתניע הוא יכול לא להניע כמה פעמים אבל אם הוא הניע הוא ייסע רגיל כמה ימים ולא יראה סימני תקלה אין בעיות של משיכה או סחיבה .. דלק זורם כרגיל .. אין לי מושג מה קורה עם הרכב ואין שום תקלה שהמחשב סורק
  8. אז איזו תקלה אחרת יכולה להיות ולא נרשמת במחשב ?
  9. בוודאי אבל זה ייקח כמה ימים עד שתהיה תשובה
  10. אוקיי תודה רבה
  11. סבבה תודה רבה אלך אליו יום רביעי אני מקווה שהרכב לא יעשה בעיות יש סיכוי שזה חיישן קראנק ?
  12. אני גר באשדוד
  13. הרכב כבר היה במוסך כמה ימים אבל זו הבעיה .. כשהוא היה שם התקלה לא קרתה היא קרתה כמה ימים אחרי שלקחתי אותו חזרה מהמוסך
  14. דגם 2 ליטר בנזין הרכב עבר 190000 ק״מ אין קוד תקלה .. המחשב לא מוצא תקלה בסריקה
  15. זהו ? אף אחד לא יכול לעזור יותר ?
×
×
  • תוכן חדש...