Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3581 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

מניח שהדעה היא יותר בתפיסת עולם לרכישת רכב יד שניה אבל אשמח לשמוע את דעתכם.

 

מחפשים כבר זמן מה רכב והתכנסנו לשני רכבים מאותו דגם, שנת 2010 וההבדלים העיקריים

 

1. יד שניה מליסינג ו-140000 ק"מ

2. יד שניה בתוך המשפחה ו-95000 ק"מ

 

ההבדל במחירים הוא כ-6 אש"ח שזה די דומה להפרש בין המחירונים (ה-140 כמובן זול יותר)

ה-40 האחרונים של רכב הליסינג היו ביד פרטית והוא טופל במוסך מורשה בלבד, והאמת שנהניתי לנהוג בו יותר מבדגם עם הקילומטרז הנמוך יותר (והמחיר הגבוה יותר).

 

מצד שני, אני קצת נרתע מה-140000 ק"מ

 

מה דעתכם ?

תודה

פורסם

מה הכוונה נהנת יותר לנהוג ברכב הראשון? הייתה איזו בעיה עם הרכב השני?

על איזה רכבים מדובר?

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

1. תבדוק שזה אותו תת-דגם. GLX (היותר מאובזר) כמעט ולא היה בליסינג

2. האם המוכר השני הביא הוכחות שמדובר ב-2 ידיים בתוך המשפחה או שזה מסוג האמירות "יד ראשונה מרופא" ?

פורסם

בעניין ה 140000 ק"מ זה ממש כלום זניח אם הרכב אמין

כלומר במקור לא ידוע על בעיות כלשהן

ואם כפי שציינתה שמטופל במוסך מורשה אתה יכול לדעת את הפירוט המלא לגבי תקלות אם בכלל היו

פורסם

הרכב נחשב אמין,חבר שלי קנה SX4 עם 180KKM ובנתיים איתה 3 שנים ללא תקלות.

אך בכל זאת הייתי משקיע עוד טיפה וקונה את זה עם הק"מ הנמוך.

 

האבזור שמתווסף בGLX הוא הנעה ללא מפתח הרכב (ועדיין מסובבים מפתח שנמצא בפנים,לא לחצן כמו ברכבים החדשים) ופתיחה ונעילה של דלתות הרכב ע"י התקרבות ולחיצה על ידית הדלת,וכן לחצני ווליום על ההגה. (לפעמים גם יש גלגלי סגסוגת קלה,אבל לא בהכרח).

זה כל הסיפור- זה לא הבדל משמעותי בכלל ולא שווה תוספת כסף.

פורסם

בדיוק. יש שם מפתח קבוע שמסובבים. לא הבנתי את הרעיון.

לא מזמן חיפשתי לקנות SX4 ונדהמתי לגלות שזה ההבדלים בין הדגמים. (בסוף בכלל קניתי רכב אחר)

פורסם

אאל"ט יש עוד כמה הבדלים קטנים - חישוקי פלדה מול סגסוגת, בלמי תוף מול דיסק מאחור ועוד כמה פיצ'יפקעס. גם ההבדל במחיר קטן.

 

הסיפור של סיבוב בית המפתח ללא המפתח הוא מעין דור ביניים בין מפתח סטנדרטי לכפתור הלחיצה. עד כמה שהבנתי קשור גם במנגנון נעילת הגה שונה (מכאני לעומת חשמלי), וגם המנעות מאלגוריתמים קצת משוגעים עם הכפתור.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...