Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3616 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בסופו של דבר אני לקראת רכישה של הרנו קדג׳אר ומשום מה קראתי שיש חניה אוטומטית, אבל התשובות לא ברורות מרנו. האם מישהו יודע אם באמת יש את האופציה של חניה אוטומטית? הכוונה לגימור הכי יוקרתי.

פורסם

חניה אוטומטית אין - אבל יש חיישני חניה הקפיים ( קידמיים ואחוריים + מצלמת רוורס ) מרמת גימור Zen ומעלה (לא ב-Life)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ביטי היתה לנו חניה אוטומטית... השתמשתי בה פעמיים פעם אחת לבד ופעם שניה להשוויץ. וזהו!

זה עובד מדהים אבל משום מה לא השתמשתי בזה.

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

בקאדג'ר ששכרתי בחו"ל הייתה קיימת האפשרות עם 3 מצבים ( מאונך,מאוזן ואלכסון).כנראה זה חלק מהאבזור שנופל על הספינה בדרך לארץ.

דרך אגב, גרסאת הדיזל לא כל כך זריזה אבל צריכת דלק מדהימה.

פורסם (נערך)

באנגליה הקאדג׳ר נמכרת בחמישה גרסאות איבזור (כולן בעלי שמות שונים מפה, חוץ מהדיינמיק).

רק הגרסה הכי מאובזרת (שכוללת כבר מושבי עור, מצלמת רוורס וכו) מגיעה עם חניה אוטומטית.

עריכה אחרונה על ידי robertf
פורסם

אכן, בגלל זה לא הבנתי ואני חושב שגם אנשי המכירות לא הבינו אם זה קיים או לא קיים.

לא ייאמן איך ייבואני הרכב מפילים את כל הדברים האלה למרות שהרכב עולה הרבה יותר מאשר בחו״ל.

פורסם
איזה חבל.

 

מה חבל?

תלמד לחנות פעם אחת לא תצטרך עזרה אף פעם...

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

לא ייאמן איך ייבואני הרכב מפילים את כל הדברים האלה למרות שהרכב עולה הרבה יותר מאשר בחו״ל.

דווקא במקרה הזה זה לא כלכך לא ייאמן.

זה לא שחניה אוטומאטית מוצעת כסטנדרט גם בחו״ל, ואם היא מוצעת שם רק בגרסאות המאובזרות ביותר שאינן נמכרות פה, הגיוני שאין.

אותי מרגיז הרבה יותר שלא מעט יבואנים מייבאים רכבים ללא מערכת המולטימדיה המקורית, ובמקום זה מרכיבים משהו סיני זול.

פורסם
יודע לחנות מצויין, אבל לפי הלוגיקה שלך בוא נוריד את אמצעי הבטיחות חלונות החשמל וכו׳...

 

צודק- חניה אוט' היא בדיוק כמו מערכות בטיחות מצילות חיים או חלונות חשמל.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
באירופה הקדגאר נמכר עם מנוע 1.6 דיזל ולא ה1.5 שנמכר בארץ.

בחו''ל יש גם את מרבית הרכבים של רנו עם 1.9 dci שלמשהו לא מגיעים לכאן...

 

Sent from my MX5 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

×
×
  • תוכן חדש...