Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3624 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

קניתי השבוע את הרכיב תוכנה אנג'י , אך אצלי ברכב סקודה אוקטביה 2013 זה לא עובד , כמובן שניסתי ברכב אחר לפני מחליף וברכב השני המכשיר עובד.

את הסקודה קניתי לפני כחודש , ובנתוני מחשב ברכב מופיע לי מתי הטיפול הבא .

האם שהמכשיר לא עובד ברכב מצביע שיש תקלה לחיבור מחשב רכב? או שהרכיב פשוט לא מתאים לרכב.

 

כמו כן מופיע סמל של נורה שרופה ברכב אך זה מופיע לרוב שהארות דולקים אך לפעמיים זה נדלק אחרי חצי שעה של נסיעה.

לפי בדיקה ראיתי שכל הנורות בפנסים עובדות תקין כולל פנסי ערפל .

איך יכול לבדוק האם זו באמת נורה שרופה או תקלה בחייוט? האם יכול להיות קשור לנורה בבאגז?

 

תודה מראש.

פורסם
שלום לכולם,

כמו כן מופיע סמל של נורה שרופה ברכב אך זה מופיע לרוב שהארות דולקים אך לפעמיים זה נדלק אחרי חצי שעה של נסיעה.

לפי בדיקה ראיתי שכל הנורות בפנסים עובדות תקין כולל פנסי ערפל .

איך יכול לבדוק האם זו באמת נורה שרופה או תקלה בחייוט? האם יכול להיות קשור לנורה בבאגז?

תודה מראש.

1. בדוק את מנורות אור מספר וגם אור רוורס.

 

2. לפעמים מגע לא תקין של המנורה עם בית המנורה עלול לגרום לתופעה שציינת.

 

המערכת לא מנטרת את תאורת תא המטען לכן זה לא קשור לתופעה שציינת.

איזה כייף לי :)

פורסם
1. בדוק את מנורות אור מספר וגם אור רוורס.

 

2. לפעמים מגע לא תקין של המנורה עם בית המנורה עלול לגרום לתופעה שציינת.

 

המערכת לא מנטרת את תאורת תא המטען לכן זה לא קשור לתופעה שציינת.

 

תודה , יבדוק בשנית

×
×
  • תוכן חדש...