Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפשר לקבל ייעוץ על מכירת רכב ???

זה הרכב הראשון שאני מוכר אז אני לא יודע עדיין מה לעשות כל כך אז אם אפשר..

פיאט פונטו S75 ידני שנת 97 יד ראשונה עם 174303 ק"מ

אם זה משנה אז מצבר חדש טמבון קידמי חדש

וסך הכל האוטו שמור....כמה ניראה לכם אני יכול לקחת על האוטו וכמה המחירון

 

 

תודה רבה לכל העונים

FIAT PUNTO

IN FULL VOLUME

פורסם

מחירון בדוק בלוי יצחק.

כאחד שמכיר את הרכב ועל סף מכירה.

תציאה מחירון ואז אחרי בדיקה תתפשר על מחיר (במידה ויהיו תיקנים רבים). כמבון אתה יכול ישר לרדת במחיר עקב הק"מ המעט גבוהה. רק שאני לא ממליץ תתחיל מחירון ואז תתשפר.

בהצלחה במכירה ותצתייד בכדורים נגד כאב ראש :wink:.

 

סופ"ש נעים L.A

פורסם

הקילומטראז' של הרכב גבוה. בהתחשב בעובדה שיש המון פיאט פונטו בשוק, עם קילומטראז' נמוך יותר וסביר להניח במצב טוב יותר, כנראה שתאלץ לרדת במחיר, מתחת למחיר המחירון.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

מסכים ומחזק

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
רכב שנמצא על הכביש כ 10 שנים עם 175000 ק"מ זה הרבה ?

אחים שלי, הכל בסדר איתכם ?!

הרכב מודל 97, עכשיו בקושי 2005. החשבון שלי אומר 8 שנים על הכביש, וגם זה בחסד.

 

וגם אם מדובר ב 10 שנים - 17 אלף קילומטר לשנה זה לא מעט.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

היה לי ברור שהדרך למכור את האוטו זה רק מתחת למחירון

אני חשבתי בסביבות של ה19 מינוס המחירון הוא 23 ניראה לי אני לא זוכר

מה ניראה לכם 19 מינוס......?

FIAT PUNTO

IN FULL VOLUME

פורסם
היה לי ברור שהדרך למכור את האוטו זה רק מתחת למחירון

אני חשבתי בסביבות של ה19 מינוס המחירון הוא 23 ניראה לי אני לא זוכר

מה ניראה לכם 19 מינוס......?

מה מצב המכלולים האחרים ברכב?

האם המזגן והחימום הפנימי עובדים בצורה מלאה?

האם כל מכלולי ההנעה (גיר, מצמד וכו') תקינים, או שהם רגע לפני החלפה?

מה מצבו הפנימי של הרכב? האם הריפודים שלמים?

 

וכו' וכו'.

 

אם הרכב שמור טיפ-טופ, טופל באהבה במוסך מורשה בזמן ותקין לחלוטין, 20 יהיה מחיר סביר לדעתי.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אתה עוד תגלה שרוב אלה שיבואו או יתקשרו לא יהיו רציניים בשלב של להוציא את הכסף... דיבורים זה דבר אחד, מעשים זה משהו אחר.

אני לא מתמצא במחירון של הפיאט, אבל המידה והרכב במצב טוב (הכל שלם, הכל עובד, אין תאונות, נזילות ורעשים...), תתחיל במחירון ותרד בהתאם לסבלנות שיש לך להתמודד עם הצד הלא יפה של רוכשי הרכב... הק"מ שלך נראה לי בסדר גמור.

אל תתרגש מאלף לפה או לשם, עדיף למכור מוקדם באלף פחות מאשר להיסחב לעוד בדיקות, טלפונים, נדנודים וכו' וגם אז האלפיה המסכנה לא בטוחה.

בהצלחה...

dirty old man

need love too

פורסם

שמע אחי תוריד תוריד בינתיים 2500 שקל להתחלה..ותתעקש לא להוריד מחיר..אלא אם כן נתגלו ליקויים!! אחרת אל תוריד...אתה תמצא מוכרים..תפרסם באתרים באינטנרט..תנקה אותה טוב טוב לפני זה..תעשה לה פוליש וקס בעצמך שתבריק ותשים בלוח פוקוס ותרשום 20 אלף (בהנחה שהמחירון 23) תתקש לא להוריד..והקילומטראז הוא בסדר..כי זה רכב קטן יחסית..של נוער..והוא לא משפחתי..אל תקשיב לאפחד..

×
×
  • תוכן חדש...