Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3639 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

היום במהלך נסיעה רגילה בכביש מהיר, פתאום הפעם אחת התחילה הפוקוס לעשות רעשים מוזרים.

בהתחלה הרעשים היו חזקים אבל מהר מאוד הפכו בלתי נסבלים.

 

הרעשים מזכירים רעשי פליטה של אופנועי קאסטום או אפילו אגזוזים פתוחים של מכוניות ספורט.

 

חשוב לציין שהרכב לא התחמם, לא איבד ביצועים אבל איך ששמעתי את הרעשים הללו הסתובבתי ונסעתי הבייתה.

כלל המערכות ברכב עובדות תקין ונראה כי זה מגיע מאיזור הפליטה אבל אין לי באמת מושג מה זה.

 

ככה זה נשמע אחרי שהגעתי הבייתה:

https://youtu.be/4HlwRBQR_Aw

 

חשוב לציין שהרעש שמוקלט בסרטון מכיל קצת יותר "באס" במציאות,

הסלולארי קצת סירס את הסאונד :-)

 

אודה לעזרתכם,

תודה

פורסם

האוטו מעשן יותר מהמקובל?

נשמע כמו פריצה בסעפת פליטה או היכן שהוא במורד הצנרת.

למוסך תצטרך להגיע בכל מקרה.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם

לא מעשן.

גם לי זה נשמע כמו סוג של פליטה שפורצת מאיפשהו,

אבל בפוסט שפתחתי בFocusFanatics הם חושבים שמדובר ב Rod Knock..

פורסם

אחד החיישני חמצן על מערכת הפליטה החליט להשתחרר.

כבר תקופה שאני רואה בOBD רק חיישן אחד פעיל מהזוג שיש אחרי הממיר,

עכשיו הבנתי למה.

×
×
  • תוכן חדש...