Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה לכרטיס זכרון עבור Samsung Galaxy S5 neo


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3638 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני לא יודע אם זה מתאים לכאן או לשרשור המיועד של הסמארטפונים אז אם צריך - אנא להעביר למקום המתאים.

 

ברשותי Samsung Galaxy S5 neo

נפח האחסון של המכשיר הוא 16 ג"ב, אני מצלם המון תמונות ולכן האחסון עומד להסתיים.

אמנם אני מאחסן בענן את המידע אבל עדיין הייתי רוצה לשמור אותו על המכשיר.

המכשיר תומך בכרטיס micro sd עד 128 ג"ב, אני מעוניין בכרטיס זכרון של לפחות 64 ג"ב,

במחיר של עד 150 ש"ח (אם יש משהו ממש משתלם אז אני מוכן להשקיע עוד קצת) שיהיה מהיר עד כמה שניתן.

כמו כן אשמח לשמוע חוות דעת על הכרטיס הבא:

https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=16568

 

תודה רבה.

פורסם

אהמ אהמ...

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?585363-Black-Friday-2015-%D7%90%D7%95-%D7%92%D7%99%D7%91%D7%95%D7%91-%D7%94%D7%A7%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%A8%D7%A9%D7%9E%D7%99-%D7%A9%D7%9C-CF&p=5149058#post5149058

 

 

ב 140 שקל אתה מקבל 128GB . יותר טוב מכל מחיר בארץ. כרטיס תוצרת יפן בתקן U3

 

קניתי שניים. אחד כבר שמתי בטלפון שלי ואין תלונות.

השני מיועד לנגן מוסיקה.

פורסם (נערך)

אם המכשיר שלך תומך בכרטיסי 128GB אין סיבה שזה לא יעבוד...

אולי הוא לא ינצל את מלוא המהירות, אבל זה בכל מקרה יותר זול מכל כרטיס שתמצא בארץ בגודל 128GB (זול יותר גם מהאיטיים יותר) אז מה זה משנה?

 

רק אציין שהכרטיס לא מכרטיסי ה U3 המהירים ביותר.

הוא עומד במהירות המינימלית שנדרשת כדי להקרא U3 (כלומר, 30 מגה כתיבה)

תקן U1 (האיטי יותר) מחייב 10 מגה כתיבה אם אני זוכר נכון

עריכה אחרונה על ידי אני רוצה מכונית
פורסם
פורסם (נערך)

תתחדש...

 

אל תיבהל אם תקבל מייל שהם מבקשים לאמת את הזהות שלך ורוצים איזה מסמך שמאשר שזה אתה.

אני שלחתי להם מעטפה שקיבלתי מהבנק (תמונה של הצד החיצוני של המעטפה עם השם והכתובת שלי).

 

אולי זה לא יקרה..

אני גיליתי שכרטיס האשראי שלי לא היה מאומת בפייפאל (מה שלא מפריע כדי לרכוש באיביי ובעוד מלא חנויות בינלאומיות). יש מצב שזה בגלל זה.

 

בבקשה :-D

עריכה אחרונה על ידי אני רוצה מכונית
×
×
  • תוכן חדש...