Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ניתן לראות גם שמרצדס GL-S החדש הגיע לארץ וכמו כן גם לקסוס RC עם המנוע טורבו החדש של החברה

Alfa Romeo 164 3.0 super v6 1995

Alfa Romeo spider 2.0 twinspark 1997

Alfa Romeo giulietta milano 2014

Volkswagen polo gti 2011

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מכרו 210 רנו קדג'אר ו209 מהם דיזל... נתון מעניין. אולי נתחיל לעבור לדיזל כמו בארופה. ובנוסף יש לי שאלה, איך קונים מרצדס עם כל התת דגמים שיש?

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

 

אם אני לא טועה, דגם הבנזין של הקדג'אר עדיין לא משווק בפועל.

פורסם

החודש גם הספורטאג' עקף את הטוסון במסירות.

ז"א ששני הדגמים שהכי נמכרים בארץ הם של קיה (פיקנטו וספורטאג').

 

הדרך שטלקאר עשו עם קיה מ-2008 ראויה לשבח.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

נדמה לי שמגיע גם קצת קרדיט ליצרן, היבואן כמובן נהנה מזה, אבל ספורטאז' כזה שנראה כמו מליון דולר ועולה כמו קורולה ממוצעת נוצר בסיאול, לא ממש ברחוב המסגר.

פורסם (נערך)

הסיד הוצגה עוד ב-2006, בזמן שכלמוביל חגגו עם המכירות של ה-i30 - סמל"ת המשיכו לשבת על הגדר.

הספורטאג' הקודם לא הגיע תחת סמל"ת והטוסון בנתיים חגג.

גם שהמוצר לא הכי טוב הוא יכול להצליח (ע"ע יונדאי גטס) - בזמן שהמכירות של יונדאי היו גבוהות, קיה דשדשו למטה - עד שהגיע טלקאר.

 

אני עדין מדמיין מה היה קורה אם קיה היו נשארים תחת סמל"ת, הפיקנטו היתה נמכרת כמו הפנדה כנראה ולך תדע אם היו חושבים על ספורטאג' 1.6.

עריכה אחרונה על ידי itsik170
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לא כשלון, כי מלכתחילה לא היה פוטנציאל גדול.

לעומת זאת, רק 301 פיג'ו 308 נמכרו, וכאן זה בולט יותר, כי מדובר במכונית מיין סטרים קלאסית.

 

צריך להוסיף עוד 376 יחידות של הסטיישן,אבל אני מסכים שזה עדיין מעט מדי יחסית לרכבים אחרים מאותו הסגמנט.

פורסם

תשומת לב!

 

בנתוני המסירות של הרכב יונדאי TUCSON -

2.0AD(184hp)=2 / 2.0A(155hp)=5289 / 1.6A(132hp)=2080 / 2.0MD(184hp)=1

 

הדגם המוביל במכירות הוא בנפח מנוע (2.0A (155hp.

 

 

לעומת זאת בנתוני מסירות של הרכב קיה SPORTAGE -

1.6A(133hp)=1303 / 2.0A(155hp)=1570 / 2.0A(166hp)=254 / 1.6A(132hp)=3548 /1.6A(177hp)=979.

 

הדגם המוביל במסירות הוא בנפח מנוע (1.6A (132hp.

שמחירו נמוך יותר מהמתחרה וכמו כן מצוייד באביזרי בטיחות נוספים.

פורסם
מכרו 210 רנו קדג'אר ו209 מהם דיזל... נתון מעניין. אולי נתחיל לעבור לדיזל כמו בארופה. ובנוסף יש לי שאלה, איך קונים מרצדס עם כל התת דגמים שיש?

 

כי הרוב לליסינג הרבה לליס 4 יו שדוחפים את המכוניות של קרסו

פורסם

האיביזה תמשיך להימכר יותר מה 208 בגלל התדמית הצעירה...במחירים הנמוכים יחסית, צעירים יעדיפו אותה מול המתחרות. אין ספק שג׳יפוני השופוני עושים חיל בארץ, כצפוי.

פורסם

אין מחיר, הובאה לצרכי תקינה וכנראה תמסר לאחד מעובדי מכשירי תנועה.

למיטב ידיעתי, לא צפוי יבוא סדיר.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
בטח הדגמה

 

מדוע שיוציאו רכב הדגמה אם אין כוונה לשווק את הידנית? עד היום היא היתה מסורבת עליה, משום מה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
האיביזה תמשיך להימכר יותר מה 208 בגלל התדמית הצעירה...במחירים הנמוכים יחסית, צעירים יעדיפו אותה מול המתחרות. אין ספק שג׳יפוני השופוני עושים חיל בארץ, כצפוי.

אני דווקא חושב בגלל האיבזור של האוטומטיות הזולות,שם יש פער גדול באיבזור כאשר האיביזה גם זולה יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

חברים איך המכירות של טויוטה קורולה,מאזדה 3,הונדה סיוויק ויונדאי אלנטרה החדשה עפ”י המסמך ? יש לי בעיה להכנס מנסה לסדר אותה אז אשמח אם תציינו את הדגמים הללו

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic


×
×
  • תוכן חדש...