Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם לאלטו היו כל החסרונות שציינתם. למה ציפיתם?

 

Sent from my Le Max using Tapatalk

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
למרות כל סיפורי ה-DSG למיניהם, המשפחתית הכי נמכרת בישראל השנה היא האוקטביה - אפילו יותר מהקורולה וה-3.

לא חסרים אנשים שרוצים לקחת בליסינג רכב זריז ומרווח, ושלא ממש אכפת להם מה יהיה כשתגמר האחריות, או כמה פעמים המוסך יעבוד עליו.

במו אוזניי שמעתי מבעל אוקטביה 1.4 2014 על כמה צרות שהרכב עשה ( עבר 120 אלף ק"מ), ושהחליפו מצמדים 4 פעמים, אך בסוף דבריו, הוא לא שכח לסכם בכך שמדובר ברכב נהדר ואיכותי ( בשיא הרצינות). אישית, זה נשמע לי אז כמו מזוכיזם.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם
גם לאלטו היו כל החסרונות שציינתם. למה ציפיתם?

 

Sent from my Le Max using Tapatalk

אנשים קצת קיבלו שכל והחליטו לקנות משהו יותר נורמלי מפחון הודי עם מנוע עם ביצועים של עגלה עם סוס?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לא חסרים אנשים שרוצים לקחת בליסינג רכב זריז ומרווח, ושלא ממש אכפת להם מה יהיה כשתגמר האחריות, או כמה פעמים המוסך יעבוד עליו.

במו אוזניי שמעתי מבעל אוקטביה 1.4 2014 על כמה צרות שהרכב עשה ( עבר 120 אלף ק"מ), ושהחליפו מצמדים 4 פעמים, אך בסוף דבריו, הוא לא שכח לסכם בכך שמדובר ברכב נהדר ואיכותי ( בשיא הרצינות). אישית, זה נשמע לי אז כמו מזוכיזם.

 

אני שמעתי בדיוק אותו הדבר רק על הפאביה.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם
לא חסרים אנשים שרוצים לקחת בליסינג רכב זריז ומרווח, ושלא ממש אכפת להם מה יהיה כשתגמר האחריות, או כמה פעמים המוסך יעבוד עליו.

במו אוזניי שמעתי מבעל אוקטביה 1.4 2014 על כמה צרות שהרכב עשה ( עבר 120 אלף ק"מ), ושהחליפו מצמדים 4 פעמים, אך בסוף דבריו, הוא לא שכח לסכם בכך שמדובר ברכב נהדר ואיכותי ( בשיא הרצינות). אישית, זה נשמע לי אז כמו מזוכיזם.

 

4 פעמים זה ממש מוגזם , אבל אצלינו בחברה המצב דיי דומה , הרוב הגדול על ג'טה או אוקטביות וכולם אומרים שבסופו של דבר לא אכפת להם כי ביום יום הרכב מעולה.

וזה שצריך להכניס אותו למסוף פעם אחד אקסטרה בשנה להחליף קלאצ'ים או משהוא זה לא מה שיגרום להם לקחת "עגלה".

2017 Type R

פורסם
תודה על הנתונים.

נראה שההיצע הדגמים החדש והתמחור של לובינסקי מאושש את המותגים לאט לאט. נחכה לכניסה של ה2008 המעודכן ושל ה3008 החדש כדי לראות מה קורה לטבלת המכירות.

 

נתון מעניין הוא שנמכרו 39 208GTI, ו55 איביזה קופרה. לאיביזה מוניטין חזק פי כמה, וצ'מפיון מחזיקים כבר שנים בתואר "המקום היחיד שמוכר ספורטיביות לאנשים", ולכן אני מוצא את הנתונים של ה208 כיפים מאוד.

 

 

סוף סוף, מישהו שמדבר על דברים מעניינים, אני מסתכל על הטבלה הזאת וכבר עכשיו בוחר את הרכב שאני אקנה עוד שלוש שנים.

 

אבל אתה שוכח שהאיביזה משווקת בארץ רק החל ממרץ, משמע חצי מהזמן של הפיג'ו. צפה במחצית השנייה לראות 110 איביזות ו40 המפיג'ו.

 

אני כמובן עוקב אחרי הMX5 בתקווה שהיבואן יקבל שכל ויתחיל להביא ולמכור אותן בכמות הולמת.

 

עוד הפתיע אותי, וזה כי אני סתם לא מכיר את השוק בארץ זה ה7 פרארי, 3 R8, ו5 אסטון מרטין. ובכלל כמות האאודי החמות, למרות שאין למה להיות מופתע, זה רכב מאוד פופולארי.


×
×
  • תוכן חדש...