Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופל אסקונה GT שנת 1987


לירוי1
שימו לב! השרשור הזה בן 2667 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כשחושבים על זה, האסקונה היתה שירת הברבור של אופל בארץ.

 

קדט E, שיצאה ב-85', לא נמכרה טוב.

 

וקטרה A, שהחליפה את האסקונה, היתה יקרה יותר וכמעט שלא מכרה.

 

אומגה, שהחליפה את הרקורד עשתה שמות במותג - ולקורסה A המזדקנת, לא היתה אפילו גרסה אוטומטית, אז כמעט שכבר לא רכשו אותה, על אף שיובאה גם בגרסת סדאן.

 

מהזכור לי מאותה תקופה, סוף שנות השמונים, בעלי אופל רבים עברו למיצובישי. אופל, כמותג, איבד את שמו הטוב, שמירת ערך המשומשות כבר לא היתה כבעבר - ולמעשה, עד היום, לא חזר למעמד ממנו נהנה בישראל משנות הששים ועד אמצע שנות השמונים.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 98
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אחרי הקדט E (שמכרה בארץ כלל לא רע) האסטרה F מכרה בישראל מצויין.

לדעתי גם הוקטרה B מכרה לא רע.

 

שירת הברבור הייתה פחות בגלל חוסר היצע של רכבים או רכבים לא מוצלחים אלא פשוט בגלל שככל הנראה, בגלל ענייני ריווחיות, UMI הצעירה הזניחה מאוד את המותג בכוונת תחילה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנפילה האמיתית הייתה אחרי 2004-2005, עם הצגת קורסה D ואסטרה H.

 

אז המכירות כמעט ירדו ל 0. עדיין אצל UMI. וככה זה נמשך עד 2012, עד שעברו ליבואן הנוכחי.

 

ב 2004 בדיוק התחילו להגיע דגמי שברולט קוריאה ו UMI התמקדו בשיווק שלהם על חשבון אופל.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השפעה שלילית.

הרצה טובה צריכה להבטיח שהמנוע לא עובד בסל״ד קבוע והיא מסתיימת בפתיחה הדרגתית של מעטפת הביצועים של המנוע שאמורה להבטיח התאמה מלאה בין טבעות האטימה של הבוכנה (״רינגים״) לדפנות הגלילים (״צילנדרים״)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנפילה האמיתית הייתה אחרי 2004-2005, עם הצגת קורסה D ואסטרה H.

 

אז המכירות כמעט ירדו ל 0. עדיין אצל UMI. וככה זה נמשך עד 2012, עד שעברו ליבואן הנוכחי.

 

ב 2004 בדיוק התחילו להגיע דגמי שברולט קוריאה ו UMI התמקדו בשיווק שלהם על חשבון אופל.

UMI לא מעוניינים למכור את האסטרה 2005 גם כמשומשת, שחיפשתי כזאת הם פירסמו מודעות עם נתונים יפים וכל פעם "אסטרה לא אקטואלי" וניסו לדחוף לי שברולט, מעניין שאותה מודעה של אסטרה אדומה עם 60 אלף הם הקפיצו כל יום והיא לא הייתה אקטואלית

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השפעה שלילית.

הרצה טובה צריכה להבטיח שהמנוע לא עובד בסל״ד קבוע והיא מסתיימת בפתיחה הדרגתית של מעטפת הביצועים של המנוע שאמורה להבטיח התאמה מלאה בין טבעות האטימה של הבוכנה (״רינגים״) לדפנות הגלילים (״צילנדרים״)

 

מחזק.

בתקופת ההרצה שהמנוע פועל על סרק זמן רב (כמו זמני עומס ופקקים) זה יוצר

גלזורה על הצילנדרים.

ולמעשה אם אתה בנסיעה מחוץ לעיר אל תנהג במהירות קבועה, אלא השתדל מידי פעם להעלות מהירות או להוריד, (ולאחר כ100 ק'מ כמובן לבדוק שאין נזילות מים/שמן עקב העומס).

עריכה אחרונה על ידי Aditi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשיתי ראש מנוע. היום שנסעתי עם האוטו הוא לא עישן כי לא עברתי את ה2500 סלד. אבל כאשר עליתי עליה קטנה האוטו אתחיל לעשן ללא הפסקה גם בטורים נמוכים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

זה היה אז באופנה.

תגיד לבעל הגולף שיחליף פנסים קדמיים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם בסיאט בדגמי המלאגה והאיביזה הספורטיבים של אותן השנים הופיע פס אדום... הלך התקופה

.std_1988_Seat_Malaga_-LF-.jpgseat-ibiza-sxi-07.jpg

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם במאתים חמש GTI היה פס קישוט אדום בפגושים ובפסי הצד.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2667 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...