Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופל אסקונה GT שנת 1987


לירוי1
שימו לב! השרשור הזה בן 2666 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קח בחשבון שברכבים האלה היו בעיות בחיוט האטלטרנטור באופן של מפלי מתח. יש לוודא כי בנוסף לחיווט המקורי, הוסיפו חיוט בין מוצא הפלוס באלטרנטור לחיבור הפלוס בסטרטר ובין גוף האלטרנטור, לגוף המנוע. בסיום, בצע בדיקה חשמלית תחת עומס [מזגן פועל, אורות פועלים, מפשיר אדים אחורי פועל] ובמצב של 2000 סיבובים לדקה כי המתח על האלטרנטור עצמו, דומה מאוד כמעט זהה למתח על קטבי המצבר.

בדקתי והבעלים הקודם עשה את זה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 98
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מעניין, באופל קדט GT של השנים 85-91 היה את אותו לוח שעונים בדיוק... רק עם רקע משבצות.

 

IMG_0364.jpg

 

נכון שאצלך מד מרחק מצטבר לא עובד? תקוע כל הזמן על 0000?

 

אתה יודע איך מדליקים תאורה פנימית כשהדלתות סגורות?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, גיליתי את זה במקרה אחרי שהאוטו היה איזה שנתיים-שלוש אצלי :lol:. עד אז חשבתי שאין אופציה כזאת. על הכפתור עצמו לא מצויין דבר בהקשר זה. יש רק אייקונים של OFF, אור חניה, אור נמוך. ספר רכב לא היה לי.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במרצדסים של שנות ה 80' משיכה החוצה של מתג האורות היתה מפעילה את פנסי הערפל.

עוד מוזרות אופלית מסורתית - ידית בלם היד העקומה.

באסקונה ההגה המתכוונן היה בעל מנגנון כיוון אמריקאי, וזה היה חיוני כי תנוחת הנהיגה בה היתה פשוט גרועה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד מוזרות אופלית מסורתית - ידית בלם היד העקומה.

מצחיק. היו לנו אופלים ומאוד אהבנו אותם.

בקדט 75, טבור ההגה לא היה במרכז וכשההגה היה מסובב היה ניתן לראות בפרוש איך כשהחלק התחתון מגיע לנקודה העליונה הוא לא באותו גובה כמו כשההגה ישר.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין, באופל קדט GT של השנים 85-91 היה את אותו לוח שעונים בדיוק... רק עם רקע משבצות.

 

[ATTACH=CONFIG]465602[/ATTACH]

 

נכון שאצלך מד מרחק מצטבר לא עובד? תקוע כל הזמן על 0000?

 

אתה יודע איך מדליקים תאורה פנימית כשהדלתות סגורות?

 

איך אתה יודע שהמד מצטבר לא עובד? איפסתי אוטו ומאז יש ניסיון של המספר לעלות ,הוא נתקע

 

 

היום בנסיעה מעל 2000 טורים ראיתי שיוצא עשן לבן והרבה . בלי קשר לחום מנוע



דיברתי עם המוסך ונאמר לי אני צריך לעשות הרצה לפחות 1000 ק"מ ללא מאמץ למנוע והעשן יפסיק,

מה אתם אומרים? להשאיר מנוע עובד שווה כמו נסיעה באוטו? עד שאעשה 1000 ק"מ יקח שנה

 

 

 

היום בנסיעה מעל 2000 טורים ראיתי שיוצא עשן לבן והרבה . בלי קשר לחום מנוע

דיברתי עם המוסך ונאמר לי אני צריך לעשות הרצה לפחות 1000 ק"מ ללא מאמץ למנוע והעשן יפסיק,

מה אתם אומרים? להשאיר מנוע עובד שווה כמו נסיעה באוטו? עד שאעשה 1000 ק"מ יקח שנה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אני יודע?

 

מאוד פשוט: לפי המצב של הספרות, הן כולן לא ממוצבות בדיוק בקו ישר אלא קצת למטה.

 

אותה תקלה הייתה גם אצלי, לא טיפלתי בזה. מד ק"מ כללי עבד תקין, המד המתאפס לא עבד.

 

לגבי העשן - תבדוק שאין עודף גדול של שמן מנוע.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב יפה מאוד, סבא שלי הביא מגרמניה בשנת 87 אופל אסקונה SR אוט' בצבע קרם...אוטו עם הרבה פוזה לתקופה ההיא שלא ממש זז בגלל גיר אוט' עצל.

db69a9a7ed624fa91700df76b0ac175f.jpg

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קספר, האסקונה של סבך היתה לכל המאוחר משנת 84'.

במסגרת מתיחת הפנים הקלה שעברה האסקונה רמת הגימור SR הוחלפה ב GT.

הביצועים אכן היו עצלים משהו, בוודאי ביחס להספק של 90 כ"ס שהיה יותר מסביר עבור זמנה, וזה בעיקר בשל יחס העברה סופי ארוך מאד.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קספר, האסקונה של סבך היתה לכל המאוחר משנת 84'.

במסגרת מתיחת הפנים הקלה שעברה האסקונה רמת הגימור SR הוחלפה ב GT.

הביצועים אכן היו עצלים משהו, בוודאי ביחס להספק של 90 כ"ס שהיה יותר מסביר עבור זמנה, וזה בעיקר בשל יחס העברה סופי ארוך מאד.

 

אולי התבלבלתי בשנה עם הפאסאט (גם בצבע קרם) שגם יובאה עצמאית מגרמניה שהחליפה את האסקונה ב- 87.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2666 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...