Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3666 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב :-D

 

לפני שאתחיל כמה הבהרות. הרכב הגיע אלי ללא תשלום והוסב ע"י הבעלים הקודם, ולכן אין צורך לדבר על עלויות וכדאיות של ההסבה.

 

ועכשיו לעניין.

רציתי לדעת האם אפשרי לאשר ברשיון הרכב את הגיר הידני מכיוון שהשילוב בעייתי.

הרכב עצמו משנת 2002 בתוצרת סדאן ומנוע 1600, אך לאחר מתיחת הפנים השנייה של הדגם (1999-2002) הרכב נמכר בשילוב של גיר ידני ומנוע 1600 רק בתוצרת האצ'בק.

מכאן נובעת השאלה האם ניתן לאשר את השילוב ברשיון הרכב?

 

נ"ב האם יש אגרה על שינוי הגיר ברשיון הרכב? אם כן אשמח לדעת כמה?

Kia Niro 2018 | Honda civic 94 MT

פורסם
למה לך בכלל לשנות ברישיון? לא נראה לי שמישהו בודק איזה גיר יש לך ברכב.

 

למה לי לשנות את הגיר ברשיון הרכב??

אני צריך לשנות את הפרטים האלו בשביל, להעביר את הרכב טסט. ובנוסף הביטוח ימצא את הפער כסיבה להתחמק מתשלום בגין נזקים במידת הצורך.

Kia Niro 2018 | Honda civic 94 MT

פורסם (נערך)

לא זכור לי אי פעם שמישהו בטסט בדק איזה גיר יש ברכב.

וביטוח אתה עושה לפי הפרטים שאתה מוסר להם... וגם כך לפעמים הם רושמים נתונים שונים של הגיר. למשל לי היתה 406 ידנית מקורית שהביטוח רשם אוטו', למה? כי זה מה שהמחשב שלהם רשם.

בכל מקרה ממה הם יוכלו להתנער? ואם תצבע את הרכב בצבע שונה מהרשיון הם גם יוכלו להתנער?

שורה תחתונה לא הייתי הולך לשנות אלא אם הייתי נתקל בבעיה בפועל. זכותך כמובן להיות מבית שמאי וללכת למשרד הרישוי לרשום את השינוי ברשיון.

עריכה אחרונה על ידי abz
פורסם (נערך)

יש לי בעיה דומה עם פיגו 206 , מבחינה חוקית אם יש תאונה עם נפגעים ומגיע בוחן תנועה(בוחן התנועה מציין אם הרכב אוטו׳ או ידני) ואז זה סרט לא פשוט ויכול להיות מעבר לעניין הביטוח אולי גם פלילי..

יש דרך חוקית לעשות שינוי !

1. אישור מוסך על ביצוע העבודה.

2. אישור יבואן שהשינוי יכול להתבצע מבחינה טכנית

 

שתעשה את הפרוצדורה דבר איתי ..

עריכה אחרונה על ידי אסף22
פורסם

תודה לכל מי שענה.

אסף לגבי האישורים לא אמורה להיות לי בעייה להשיגם.

אך בכל זאת רציתי לדעת אם יש תשלום בשינוי הרישיון, והאם הסכום הוא כמה שקלים כמו שינוי צבע, או סכום גדול יותר.

Kia Niro 2018 | Honda civic 94 MT

פורסם

עידן, סליחה על הבוטות, אבל אתה חי בסרט שתשיג את האישורים.

זה כולה 2001 שגם ככה אין בו עניין מיוחד.

תשאיר את זה ככה, איך שזה, בלי אישורים ובלי כלום היום זה לא מעניין אף אחד.

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

×
×
  • תוכן חדש...