Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3672 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן עבדתי איתה, אני נשאר בדעתי שזו מכונה נהדרת למתחילים ולא יודע מאיפה הבאת את עניין הפלופ הזה, אבל זכותך לדעתך.

 

על מה אתה מבסס את הקביעה הזו? סקרן לדעת במה זה איכזב אותך.

פורסם
כן עבדתי איתה, אני נשאר בדעתי שזו מכונה נהדרת למתחילים ולא יודע מאיפה הבאת את עניין הפלופ הזה, אבל זכותך לדעתך.

 

על מה אתה מבסס את הקביעה הזו? סקרן לדעת במה זה איכזב אותך.

 

למיטב ידיעתי יש מכונה אחת כזו בארץ להדגמות,כי היא עוד לא עברה מכון תקנים,איפה עבדת איתה?

המכונה לא מספיק חזקה,חלשה מהDAS6PRO,ויש לה וויברציות פשוט לא הגיוניות,ברמה שהיד שלי נרדמה אחרי דקה של עבודה איתה.

ביום יום אני עובד עם DAS6PRO ועם rupes 21,אין לי סטנדרטים גבוהים במיוחד(אל תגלה לאף אחד אבל אני מעדיף את הDAS לפעמים על פני הרופוס).

המכונה הזה פשוט חרא נקודה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

קניתי והבאתי באחת מהטיסות שלי, אל תלשין למכון התקנים, די בטוח שחצי מהדברים שלי לא עברו מכון תקנים אז עזוב אותך.

די פשוט עבורי, משפחה שגרה במיאמי, וקרוב משפחה בתחום לא מעט שנים שם אז לרוב גם העלות היא זניחה, מרבית הדברים אני פשוט מקבל מנסה ומחזיר.

 

היא לא אמורה להיות חזקה ברמה של הרופס, היא אמורה לשבת איפשהו באמצע,

רמת הזריקה שלה לא מטורפת כמו של המארק 2, ככה שהוויברציות לא אמורות להיות כאלו אכזריות,

עבדת פעם עם המארק 2? אני פשוט רוצה להבין את יחס ההשוואה.

 

על כל פנים, אני אשאל ואברר איך ההתרשמות גם היום מהמוצר ומה אנשים שיש להם אומרים, תמיד שמעתי רק דברים טובים.

פורסם

ברור לי שהיא לא מתחרה ברופס,אבל בDAS6 כן.

לא עבדתי עם הMK2,העניין עם הMT300 שהוויברציות לא מגיעות מהזריקה של הDA,אני יודע מה ההבדל,זה פשוט המנוע רוטט בצורה לא הגיונית.

זרקתי אותה באמצע וחזרתי לDAS,רציתי עוד מכונה והתאכזבתי ממנה קשות.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

ממש מופתע האמת, הייתי מרוצה ממנה לגמרי, זה נכון שהיא לא שקטה וחלקה כמו הרופס, אבל ביחס לקטגוריה היא די מעולה.

אפילו אם אני אשווה לגריוט וPC היא הייתה חלקה יותר לעבודה.

 

תנסה שוב בהזדמנות שתצא לך עם המכונה רק לא מאותו מקור שממנו כבר היה לך ניסיון.

פורסם

עוד שאלה - האם זה חשוב להשתמש בחומר יעודי לפסטלינה? כי נתקלתי בהמון אנשים שמשתמשים עם הפלסטלינה עצמה יחד עם בקבוק מים בלבד.

האם חשוב לרכוש חומר יעודי? או שמים זה בסדר? או שאפשר בדרך אחרת בכלל?...

פורסם

^^יש פלסטלינה שהיצרן מבטיח עבודה נוחה ויעילה גם עם שפריצר מים\מים זורמים

 

בגדול לרוב אתה יכול להשתמש במים עם ריכוז סבון גבוהה או ONR כחול בדילול מתאים(כתחליף לחומר יעודי,לגבי חומר פלא בשם ONR תריץ חיפוש)

פורסם

לא לשכוח שפלסטלינה ככול עדינה שלא שתהיה, היא בכול זאת משייפת ברמה מסויימת.

אז כן, חובה חומר מסכך, מים בלבד זה לא מספיק.

פורסם
ראיתי את זה המכונה הזאת -

http://www.autostore.co.il/פולישר%2DAmerican%2DEagle%2DAE1703.html

 

האם היא טובה / תתאים למתחיל (אם רצון להמשיך עם העניין כמובן כי ראייתי שהעלו את הנושא)....

האמת שלא מצאתי כל כך מכונות אחרות באתרים ישראלים..

 

מישהו מכיר את המכונה?

או באופן כללי מכונה מהסוג המדובר?..

פורסם
מישהו מכיר את המכונה?

או באופן כללי מכונה מהסוג המדובר?..

היא מעולה למתחילים שרוצים להחזיר את הרכב שלהם לפריימר.

תהיה בטוח ששום שכבת צבע לא תישאר לך על הרכב.

×
×
  • תוכן חדש...