Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3682 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו מכיר תרסיס דוחה אבק טוב שנמכר בארץ?

אני מתכוון לתרסיס שדוחה חלקיקי אבק - אצלי ה desh שחור ורואים את חלקיקי האבק וזה מטריף אותי.

משהו כזה

http://www.ebay.com/itm/Genuine-BMW-Car-Care-Interior-Cockpit-Antistatic-Cleaner-Spray-250ml-83122288918-/161895727423?hash=item25b1bcc13f:g:G8AAAOSwHQ9WUs6P

או כזה

https://www.amazon.co.uk/INTERIOR-CLEAN-SHINE-CLEANER-ANTI-STATIC/dp/B0032XNBZ8

רק מחברה טובה ומוכרת - ולא משהו שומני שהורס את לוח השעונים שמתחיל להיות חם עם השמש

קובי

:-)

פורסם

היי קובי,

אני לא מומחה וגם לא חובב גדול של התרסיסים האלו, אני פשוט מעביר ניגוב.

אבל אולי ננסה להבין מה גורם לאבק להיראות כל כך בולט לעין על הדש שלך?

תוכל להסביר עם מה אתה מנקה את הדש?

פורסם (נערך)
תנסה תרסיס של SONAX עם גימור מט

אצלי עובד יופי ובסך הכל 30 ש"ח אצל אבי חלקי חילוף.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

אנסה את זה - תודה :)

 

אני לא מומחה וגם לא חובב גדול של התרסיסים האלו, אני פשוט מעביר ניגוב.

אבל אולי ננסה להבין מה גורם לאבק להיראות כל כך בולט לעין על הדש שלך?

תוכל להסביר עם מה אתה מנקה את הדש?

עד היום רק עם מטלית לחה, לא אוצה כימיקלים על הדשבורד, אבל שרואים את חלקיקי האבק נוחתים שניה אחרי שניקית זה מתסכל.

 

לכן חיפשתי וחשבתי על התרסיס הזה, שדוחה אותם

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם

דרך אגב, בקשר לתרסיס SONAX שהמלצתי פה,

הוא מעולה גם לגומיות [פנים וחוץ], בשפריץ אחד וניגוב עדין מוריד מלא מלא לכלוך.

Seat Ibiza FR

פורסם

לא הייתי ממליץ לנגוע בלוח שעונים. רק מטלית יבשה

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

המלצה שלי על לוח השעונים, לא לגעת בכלל! גם עם מגבת הכי רכה שיש זה מסוכן. אני פשוט שיש הרבה אבק נוסע עם חלונות פתוחים וזה מעיף את כל האבק וזהו.

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

פורסם

יש מטליות מיוחדות למשקפיים. כשהן נקיות, אפשר לנקות איתן בכיף

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

בזווית מסוימת של השמש אתה תראה שגם הם עושות סווירלים, הפלסטיק של לוח השעונים מאוד מאוד עדין.

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

פורסם

plastx זה רק למי שרוצה לעשות פוליש להורדת הסווירלים שיש שם, לא למי שרוצה לתחזק את האזור הזה כל כמה ימים

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

פורסם

מה שלא יהיה אל תשתמשו במטליות זולות על הלוח שעונים, נראה שהיצרן הכי חוסך בפלסטיקה הזו שכל גרגיר אבק עושה שריטות, עם מטלית רגילה שהיתה ברשותי (280GSM) העברתי "בקליל" ניגוב קטן עם קצת ONR ומסתבר שהן בכלל לא מתאימות, עשו לי שריטות מעצבנות שרואים בשמש ועכשיו זה קצת צובט אותי כי עם הירוקות של הקוריאני זה לא קורה.

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...