Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3724 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לשימושים שלי תיבה כזאת תהיה מצויינת שכן רוב הנסיעות שלי הן בתוך העיר, והחיסכון בדלק הוא יתרון חשוב. השאלה היא האם באמת אני נכנס למיטה חולה ושאולי עדיף את היפני האמין הרגיל שהיה לי עד כה כדוגמת הונדה, מאזדה וסובארו.

פורסם

אתה נכנס למיטה חולה.

 

השאלה כמה חולה.

 

ה-DSG7 שהוא עובד תיבה מעולה. חסכונית ונעימה. יש עניין של רעידות במהירות גלישה שלדעתי כמעט ואינה מובחנת ברכבים שאני דגמתי.

האוקטביה משפחתית מעולה ורכב מעולה.

 

אם מדובר ברכב משומש - הגיר הזה ייצטרך החלפת מוח/מצמדים - אם בוצע לאחרונה - אתה שקט לבינתיים. פשוט תתכונן לעלות של ההחלפה.

אני מניח שכיוון שזאת צרת רבים עלויות ההחלפה יילכו ויירדו.

פורסם

זהו שזאת הבעיה אם רוב הנסיעות שלך הם בעיר כי הגיר הזה יותר מתאים (וגם נועד) לנסיעה בכבישים מהירים/בינעירוניים. גם אם תיסע הרבה בעיר ככה הגיר ייהרס יותר מהר כי הוא יתבלבל והגיר יחבוט הרבה...

פורסם

איך אפשר לדעת אם בוצעו החלפת מצמדים (מדובר ברכב משומש)? כל קמה קילומטרים צריך להחליף? אתמול בדקתי אותו במכון בדיקה ואלו היו התוצאות:

 

לכידה.jpg

פורסם

איזה דגם ואיזו שנה?

האם פרטי או יוצאת ליסינג? (ביוצאת ליסינג לא הייתי נוגע עם מקל)

האם יש היסטוריית טיפולים מלאה במוסך מורשה יבואן?

 

כדאי לבדוק את המכונית באחד ממוסכי היבואן או מוסך מומחה (כמו "רון" למשל) ולא מכון רישוי/בדיקה, אשר לבדיקה שלו אין שום ערך מלבד האם הרכב עבר תאונה או לא.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

הבעלים הקודם היה ליסינג מימוני של אדם יחיד. הרכב עבר פחות מ-100,000 קילומטר ועשה טיפול אחרון ב-75. רק שאין לי מושג מה היה בטיפול הזה. אני צריך לבקש מהמוכר שיבוא איתי למוסך המורשה בשביל שנראה ספר טיפולים.

פורסם

אז מה זה אומר? שהוא לא עשה טיפול ב-25K ק" האחרונים?

כל כך קשה לך לרשום את הדגם והשנה?

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

אז עדיף שתוותר על הרכב.

גם בעלים שחושב שהוא מבין משהו מהחיים שלו,וגם רכב עם אמינות מפוקפקת.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

יש מצב שהרכב יוצר בשנת 2011 ורק עלה על הכביש ב-2012. אם זה המצב, אז צריך לבדוק שהרכב עבר החלפת שרשרת תזמון מהסוג החדש - במנועים שיוצרו עד סוף 2011 יש שרשרת עם כשל בתכנון אשר עלולה להיקרע.

 

כמו כן, בעקבות התשובה (הדבילית) של בעל הרכב הייתי עובר הלאה (ד"א לרכב מהשנתון הנ"ל אמורה להיות אחריות של 5 שנים על הגיר בתנאי שהוא טופל לפי הספר במוסכי רשת היבואן).

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

×
×
  • תוכן חדש...