Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חסימת צמתים


d300
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3722 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה אפשר לעשות? כשעם ישראל ילמד שלא נכנסים לצומת לא פנויה, המצב יראה יותר טוב. (אאל"ט מדובר בעבירת תנועה שעונשה 500 ש"ח קנס + מס' נקודות)

פורסם

משנים את תרבות הנהיגה. זה לא יקרה בדור שלי.

אפשרות נוספת - אכיפה.

בירושלים, בהצטלבות הרכבת הקלה עם הכביש, בסמוך לשער יפו, יש שלט מפורש שאוסר על חסימת הצומת.

פורסם

נראה כמו אזור אם המושבות - נווה גן.

 

התשובה היא שלא נכנסים לצומת שאיננה פנויה. לצערנו במציאות

נהגים רבים יכנסו, וזאת למרות שיראו בפירוש כי הם הולכים לעמוד

באמצע הצומת ולחסום.

פורסם

המצב יותר אבסורדי מכך.

לעיתים נוצר מצב בו אם בגלל שהם נכנסים לצומת לא פנוי, אם אתה לא תכנס גם לצומת לא פנוי, לא תעבור את הצומת לעולם.

הם חוסמים לחלוטין את הצומת עד שהרמזור שלך הופך לאדום, כך גם יכולים לחלוף 500 מחזורי רמזור.

פורסם

זה הופך לדרבי בסוף, כולם עוברים אבל לאלו עם האקדח יש זכות קדימה טובה יותר.

פורסם
נראה כמו אזור אם המושבות - נווה גן.

 

התשובה היא שלא נכנסים לצומת שאיננה פנויה. לצערנו במציאות

נהגים רבים יכנסו, וזאת למרות שיראו בפירוש כי הם הולכים לעמוד

באמצע הצומת ולחסום.

נכון, אם המושבות, נווה גן.

פורסם

תופעה מיותרת לחלוטין, זה לא שמי שנדחף לצומת הרוויח יותר משניות בודדות. וזה קורה גם בכיכרות, נכנסים לכיכר בלי לוודא שאפשר לצאת ממנה וחוסמים את הכיכר לכל הכיוונים.

באמת שלא ברור לי למה המשטרה לא אוכפת את העבירה הזו בתדירות גבוהה, מציבים ניידת ליד הצומת וכל פעם שמישהו חוסם את הצומת נותנים לו קנס.

פורסם

הענישה 500 ש"ח + 6 נקודות

 

כאשר כמות כלי הרכב עולה מדי שנה , רמת החינוך יורדת מדי שנה , ומספר השוטרים המסיירים בכביש יורדת מדי שנה , ניתן לפתוח שרשורים רבים על תופעות מעצבנות.

 

המשטרה במוצהר עוסקת רק בעבירות הקשות לדעתה , וגם זה מעט מאוד , שוב בגלל מחסור בכוח אדם.

 

ואז בג'ונגל כמו בג'ונגל

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...