Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן C4


Adir Levi
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3729 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני רואה ביד 2 מלא c4 עם שנתונים גבוהים יחסית שנמכרים במחירי רצפה

ויחסית הרכב נראה לי דיי מפנק

זה נשמע לי קצת מחשיד...

מישהו יכול לתת חוות דעת?

להתקרב/לא להתקרב?

עריכה אחרונה על ידי Adir Levi
  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שוק לא משהו תודות לסטיגמות. הרבה מהמכוניות במחירים הנמוכים הן יוצאות ליסינג או השכרה עם נתונים לא מזהירים.

בכל מקרה, אם מוצאים אחת שמורה עם היסטוריית טיפולים מסודרת זאת קניה לא רעה, הרבה יותר מפנקת מאיזו קורולה בת 13 במחיר של 20-25 אלף ש"ח.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

מנסיון אישי עם c4 2008, הסטיגמה שנוצרה לסיטרואן לא בהכרח מוצדקת, אז אולי זה לא רכב חף מבעיות והגיר קצת פחות נח, אבל ביחס למחיר התמורה מעולה.

יש לא מעט רכבים עם היסטוריית טיפולים מתועדת מתאריך עליית הרכב לכביש במחירי שוק.

מה שכן, ממליץ לך ללכת למוסך שמתמחה בצרפתיות בשביל שיוכלו לתת לך חות דעת מקצועית על מצב הרכב, הם כבר מכירים את המחלות.

פורסם

היה לי אותו כרכב חלופי למיצובישי לאנסר 2011 למשך שבועיים. שתה 1 ל10 בזמן שהלאנסר שתתה באותם תנאים 1 ל11.5

לא הרגשתי שום "נוחות צרפתית" והגיר קפץ ורעד בעליה פקוקה

פורסם

הדגם שעד 2011 אמין ומוצלח וסובל מסטיגמות לא מוצדקות.

 

הדגם שמ-2011 עם מנוע 1.6 פחות מוצלח.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

גם אני מטלבט לגבי הc4. בעיקר הדגם שנכנס ב2011, אחרי המתיחת פנים. מה פחות מוצלח בו מאשר בדגם הקודם?

פורסם

המנוע בדגם מ-2011 (הנקרא Prince או EP6) עצל יותר ועם צריכת דלק גבוהה יותר מקודמו. כמו"כ כמות התקלות במנוע הזה גבוהה יותר מקודמו.

 

אם כבר C4 הייתי הולך על הדגמים המאוחרים של הדגם הראשון 2010/2011.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מצטרף להצעה של ZVIT מעלי,

בתור בעלים של C4 שנת 2009, מדובר ברכב טוב ונוח עם תמורה מעולה למחיר.

אם עדיין יש את המבצע של לובינסקי טרייד ("מושלם"), תקבל אחריות מורחבת לשנתיים ועוד כל מיני מתנות קטנות.

לא יודע עד כמה יש רכבים משנת 2011 עם המנוע הקודם, 2010 תתן היצע גדול יותר.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם

רק על עצמי לספר ידעתי. היה לי ומאוד אהבתי. בכלל אני אוהב סיטרואנים אבל אין ספק שמבחינת שם הם לא משהו והמכירה שלהם ביד 2 קשה.

פורסם

ב2009 קניתי לאשתי C4 מודל 2008

היה אצלינו שנתיים וחצי: מ 20,000 ק"מ עד 70,000 ק"מ

הרכב נקנה כיד שניה מפרטי

בסוף נמאס לנו מהביקורים במוסך אז מכרנו את הרכב.

 

יתרונות:

- הכי מאובזר בשנתון ובקטגוריה

- עיצוב מדליק, במיוחד בפנים

- אחיזת כביש טובה, בעיקר בגלל צימיגים רחבים בחתך נמוך + מתלים נוקשים יחסית

- בטיחותית מאד ביחס לקטגוריה ולשנה

- קניה מאד זולה יחסית לקטגוריה ולשנה

 

חסרונות:

- נוחות נסיעה בינונית מינוס (מתלים קשים, צמיגים עם חתך נמוך). הרכב גם מאד מטלטל מצד לצד כאשר עוברים על שיבושים לא אחידים

- ספסל אחורי מאוד לא נוח בכבישים משובשים, עד לכדי בלתי נסבל

- במהירויות של 80 קמ"ש ומעלה יש הרבה רעש רוח ומנוע

- מעט צפוף בספסל האחורי

- מזגן חלש ורועש מאוד (בימים החמים של הקיץ המזגן מתקשה לקרר)

- שווי רכב בצלילה חופשית + קשה מאד למכור (לקח לי 4 חודשים ובסוף הורדתי מחיר ב 50% מהמחירון, אבל גם קניתי הרבה מתחת למחירון)

- גיר עם דפיקות בהחלפת הילוכים (בעיקר ראשון ושני)

- רק 4 הילוכים (חסרון למי שנוסע בעיקר בכבישים מהירים)

 

 

אמינות:

- תושבות גיר הולכות מהר

- הגיר עושה בעיות. הרכב היה נכבה בימים חמים בכבישים מהירים בגלל תקלה בגיר, היה מצריך גרירה למוסך. היה כ 6 פעמים במוסך בגלל תקלה זו תחת אחריות.

- מוסך מורשה לא ידע לטפל בבעיות של הגיר

- חלונות חשמל עבדו מתי שהתחשק להם (פעם עבדו ופעם לא)

- כל הזמן היו נדלקות נורות של ABS ובקרת אחיזה

- בימים שהטמפרטורה בחוץ הייתה מעל 36 מעלות הרכב היה נחלש בצורה משמעותית (אני גר בירושלים ויש לי הרבה עליות) עד למצב שבקושי סוחב בהילוך שני. בעיה שהמוסכים לא ידעו לפתור

פורסם

דו"ח שימוש מעניין ומפורט... ומבאס.

 

מענין לשמוע אם זה הכלל, או שמדובר ברכב "לימון"?

 

אני פחות מכיר סיטרואנים, אבל לגבי רנו אני יכול להגיד שיש מרחק גדול בין השם הנוראי שיש להם, לבין האמינות שהרכב מפגין, שלא לדבר על יתרונותיו האחרים. הגיר הוא כמובן אותו גיר - איזשהן דפיקות במעברי ההילוכים הנמוכים אינן מעידות על בעיה כלל, ואצלי הוא החזיק 230,000 ק"מ, וממשיך יפה אצל מי שקנה את הרכב...

 

אשמח לשמוע עוד על ה- C4.

 

ב2009 קניתי לאשתי C4 מודל 2008

היה אצלינו שנתיים וחצי: מ 20,000 ק"מ עד 70,000 ק"מ

הרכב נקנה כיד שניה מפרטי

בסוף נמאס לנו מהביקורים במוסך אז מכרנו את הרכב.

 

יתרונות:

- הכי מאובזר בשנתון ובקטגוריה

- עיצוב מדליק, במיוחד בפנים

- אחיזת כביש טובה, בעיקר בגלל צימיגים רחבים בחתך נמוך + מתלים נוקשים יחסית

- בטיחותית מאד ביחס לקטגוריה ולשנה

- קניה מאד זולה יחסית לקטגוריה ולשנה

 

חסרונות:

- נוחות נסיעה בינונית מינוס (מתלים קשים, צמיגים עם חתך נמוך). הרכב גם מאד מטלטל מצד לצד כאשר עוברים על שיבושים לא אחידים

- ספסל אחורי מאוד לא נוח בכבישים משובשים, עד לכדי בלתי נסבל

- במהירויות של 80 קמ"ש ומעלה יש הרבה רעש רוח ומנוע

- מעט צפוף בספסל האחורי

- מזגן חלש ורועש מאוד (בימים החמים של הקיץ המזגן מתקשה לקרר)

- שווי רכב בצלילה חופשית + קשה מאד למכור (לקח לי 4 חודשים ובסוף הורדתי מחיר ב 50% מהמחירון, אבל גם קניתי הרבה מתחת למחירון)

- גיר עם דפיקות בהחלפת הילוכים (בעיקר ראשון ושני)

- רק 4 הילוכים (חסרון למי שנוסע בעיקר בכבישים מהירים)

 

 

אמינות:

- תושבות גיר הולכות מהר

- הגיר עושה בעיות. הרכב היה נכבה בימים חמים בכבישים מהירים בגלל תקלה בגיר, היה מצריך גרירה למוסך. היה כ 6 פעמים במוסך בגלל תקלה זו תחת אחריות.

- מוסך מורשה לא ידע לטפל בבעיות של הגיר

- חלונות חשמל עבדו מתי שהתחשק להם (פעם עבדו ופעם לא)

- כל הזמן היו נדלקות נורות של ABS ובקרת אחיזה

- בימים שהטמפרטורה בחוץ הייתה מעל 36 מעלות הרכב היה נחלש בצורה משמעותית (אני גר בירושלים ויש לי הרבה עליות) עד למצב שבקושי סוחב בהילוך שני. בעיה שהמוסכים לא ידעו לפתור

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

fastcars, תיאר את המכונית בצורה די מדוייקת - בסה״כ מכונית בינונית אך תמורה טובה ברכישה כמשומשת לאור מחיר נמוך מאד.

רכשתי כזאת מודל 2008 לפני 3 שנים שמשמשת את אישתי. אני יד 2 כאשר יד ראשונה הייתה פרטית וטופלה במוסך המרכזי. ב-2008 עברה החלפת שסתומי הגיר כחלק מקריאת שרות של היצרן (אשר פתרה את המחלה של הגיר). הגיר אכן מעביר לעיתים הילוך ראשון לשני בצורה מעט ברוטאלית, אך כך הוא עובד.

האמינות פחות טובה מהממוצע, אך שום דבר קטסטרופלי. במהלך 3 שנים החלפתי אלטרנטור, משאבת מים, מאייד פנימי ותרמוסטט. כמו כן מתגי החלונות החשמליים מסיימים מהר את חייהם לאור תכנון לקוי (החלפתי את יחידת מתגי החלונות של דלת הנהג). לרכב 90K ק״מ, כאשר ב-3 שנים שהיא ברשותי היא עברה 30K ק״מ.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 


×
×
  • תוכן חדש...