Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב בתקציב 150k+/-


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3736 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מצטער מאוד, בעידן ההגה החשמלי זה שבגולף ממש לא מתקשר ויש מספיק רכבים בקבוצת מחיר הזו עם הגה יותר טוב.

אז כנראה שאתה בדעת מיעוט, אבל ספר לי בבקשה, חוץ מהפוקוס מה הם כל הרכבים האלו עם הגה עדיף? (בכל זאת אמרת יש מספיק, אז משתמע שמדובר בלא אחד או שניים)

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מיני, פוקוס, מאזדה 3, אלפא ג׳ולייטה, סיאט לאון...

שנמשיך?

אמרתי חוץ מהפוקוס...

מילא ליאון שבאמת יש לה הגה מצוין (לא הייתי אומר יותר טוב מהגולף, אבל באותה רמה כנראה), אבל ג׳ולייטה?? לא יודע מה הנסיון שלך ואמת המידה שלך להגה טוב, וסליחה שאני מפנה אותך שוב לקרוא מה עיתונות הרכב (בחו״ל) חושבת עליה. אבל מציע לך לבדוק (ספציפית לגבי ההיגוי שלה) ותחזור לפה אם תמצא משהו באמת חיובי.

אישית יש לי כנראה נסיון מצטבר של כשבועיים-שלוש עם גרסאות שונות שלה (השכרה), מספיק כדי לגבש דעה משלי וההיגוי שלה לא מתקרב לגולף.

לגבי המאזדה אני לא יכול לחוות דעה כי לא נהגתי בה. הביקורות חיוביות מאוד לגבי הניהוג באופן כללי, ומעורבות לגבי ההיגוי (מסקרן אותי באמת לנסות אותה).

לגבי המיני, לא ממש יושבת באותה משבצת.

פורסם

אני אנסה להסביר את עצמי- ההיגוי באלפא הוא כמו בגולף מבחינת התחושות (חד, אבל ללא פידבק), אבל מהאלפא יש ציפיות יותר גבוהות בסוגיית ההגה מאלה של הגולף.

פורסם (נערך)
אמרתי חוץ מהפוקוס...

מילא ליאון שבאמת יש לה הגה מצוין (לא הייתי אומר יותר טוב מהגולף, אבל באותה רמה כנראה), אבל ג׳ולייטה?? לא יודע מה הנסיון שלך ואמת המידה שלך להגה טוב, וסליחה שאני מפנה אותך שוב לקרוא מה עיתונות הרכב (בחו״ל) חושבת עליה. אבל מציע לך לבדוק (ספציפית לגבי ההיגוי שלה) ותחזור לפה אם תמצא משהו באמת חיובי.

אישית יש לי כנראה נסיון מצטבר של כשבועיים-שלוש עם גרסאות שונות שלה (השכרה), מספיק כדי לגבש דעה משלי וההיגוי שלה לא מתקרב לגולף.

לגבי המאזדה אני לא יכול לחוות דעה כי לא נהגתי בה. הביקורות חיוביות מאוד לגבי הניהוג באופן כללי, ומעורבות לגבי ההיגוי (מסקרן אותי באמת לנסות אותה).

לגבי המיני, לא ממש יושבת באותה משבצת.

 

אתה יכול בבקשה לפרסם את המבחנים שאתה מזכיר שבהם משווים את הגולף עם המתחרות?

קבעתי נסיעת מבחן על הגולף והגוליטה לשבוע הבא, בינתיים אני קורא/שומע כול כך הרבה דעות שאני כבר לגמרי מבולבל ולא יודע מה לבחור...

אפילו התקשרתי היום ליעוץ של מגזין אוטו וגם העיתונאי לא נתן לי תשובה חד משמעית...

הוא אמר שהם מאוד קרובות ביכולת הדינאמית אבל במצבים מסוימים האלפא טובה יותר למרות שכחבילה כוללת גולף 150 טובה יותר...

עריכה אחרונה על ידי דניאל1983
פורסם
שאלה נוספת, יש אפשרות בצמפיון לשדרג את הגאנטים+צמיגים למידה גדולה יותר ולחתך נמוך?

 

כן, יש אפשרות לשדרג בהרכבה מקומית, לא מהיצרן.

פורסם

דיברתי עם אחת הסוכנויות של צמפיון.

נאמר לי שאחרי פסח (מתישהו במאי) יהי מבצע מכירות על הגולף.

פורסם

נסעתי עם חבר שיש לו גולף 150 בכמה כבישים מהטובים שיש למדינה להציע, ואני לא הרגשתי בחוסר יציבות/אחיזה, אבל אם אתה תוקף פיתולים תמידית הייתי שוקל אופציה זו לחיוב.

http://car.mot.gov.il/ORIL/2015/3/15-0465.pdf

 

שים לב שהשדרוג לג׳אנט 17 לא משנה יותר מידי (אותו רוחב וחתך 50 במקום 55), והשדרוג לחישוקי 19 אינץ עם צמיגי 235/35 מופרך למדי (יש לי כאלו על הגולף R, לא רואה למה גולף 150 צריכה כאלו גלגלים, חוץ מעניין היופי)

פורסם
נסעתי עם חבר שיש לו גולף 150 בכמה כבישים מהטובים שיש למדינה להציע, ואני לא הרגשתי בחוסר יציבות/אחיזה, אבל אם אתה תוקף פיתולים תמידית הייתי שוקל אופציה זו לחיוב.

http://car.mot.gov.il/ORIL/2015/3/15-0465.pdf

 

שים לב שהשדרוג לג׳אנט 17 לא משנה יותר מידי (אותו רוחב וחתך 50 במקום 55), והשדרוג לחישוקי 19 אינץ עם צמיגי 235/35 מופרך למדי (יש לי כאלו על הגולף R, לא רואה למה גולף 150 צריכה כאלו גלגלים, חוץ מעניין היופי)

תודה על התשובה!

כמה שאלות נוספות,

איזה סוג צמיגים החבר קיבל? חוסכי דלק (כמו מישלין אנרגי) או רגילים?

שאלה נוספת, הוא התקין את המצלמת רוורס+ וויז? אם כן, זה עובד טוב?

 

תודה!


×
×
  • תוכן חדש...