Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3726 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

רוב הזמן הייתי רוכש נעלי ניו באלאנס באליטל אבל משום מה לאחרונה כבר הפסיקו להביא.

לכן שואל,האם מישהו מכיר חנות שמחזיקים ניו באלאנס במחירים שפוים יותר במרכז הארץ?

אני נעול יותר על הדגם M990 אבל גם דגמים נוספים אני יכול לבחון.

 

תודה רבה.:-)

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

אני אישית רכשתי מחנות היבואן הרשמי באינטרנט , ויש לו גם חנות פיזית בתא.

זול יותר ומאחר וידעתי כבר את המידה רק חיפשתי עיצוב בלי יותר מדיי צבעים.

פורסם

תודה איפה החנות פיזית בתל אביב ידוע לך?

באתר הרשמי לא כתוב את המחיר של הדגם הזה M990.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

יש חנות עודפים של היבואן בדרום תל אביב.

יש להם נעליים ב 200-250 ₪

לא דגמים קבועים אז אל תשאל איזה.

הכתובת שביל המפעל 3 תל אביב

אייל

פורסם

מאחר ואני נעול על הדגם (ברוקס גליצרין) כמוך, אני קונה באינטרנט ב shoesonline

יש לי חוייה מאוד טובה מהקנייה איתם, הזמנתי את הגליצרין 12 והיה לי קופון 100 ש"ח הנחה (תמיד יש להם קופון, חכה לקופון שווה) ,ככה שיצא לי 450 במקום 550, בפועל הם שלחו לי את הגליצרין 13, שעולה 700 . התקשרתי להגיד להם שהם טעו ושיבואו להחליף, והם אמרו שנגמר להם ה12 אז על חשבונם הם שלחו לי את ה13.

בנוסף השליח שלהם מביא לך את זה תוך יומיים עד הבית, ומשאיר את הנעליים איפה שנח לך, בארון חשמל, השכנים וכו' (כולל צילום של החבילה בארון...)

קניתי מאז, מהמבצעים, עוד זוג לאישתי.

הם מתחייבים לקחת בחזרה על חשבונם את הנעליים אם אתה לא מרוצה, עד 90 יום (את זה לא ניסיתי).

בקשר ל M990 כרגע באתר זה ב779 אבל יש קופון 15% הנחה ככה שזה מגיע ל662, ואין לי מושג אם זה זול.

פורסם
יש חנות עודפים של היבואן בדרום תל אביב.

יש להם נעליים ב 200-250 ₪

לא דגמים קבועים אז אל תשאל איזה.

הכתובת שביל המפעל 3 תל אביב

 

תודה אקפוץ לשם להציץ לראות מה יש שם תודה.

 

לגבי הזמנות באינטרנט אני פחות מזמין אבל תודה.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

תודה.

מצאתי חנות ברשת שמוכרת אותן ב599 ש"ח

פשוט צריך לראות אם יש במידה שלי.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

אם את מכירים מישהו שבמועדון "חבר" אפשר לקנות אותם במשביר או במגה ספורט ב 30 אחוז הנחה שזה יוצא פחות מ 600 שח

×
×
  • תוכן חדש...