Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

כבר שנה שאני מחזיק בפיג'ו 205 שנת 1996.

 

כרגע ברכב יש שמן 10W40 חצי סינטטי, ולצערי המנוע צורך שמן בקצב של ליטר ל1000-500 קילומטר, בנוסף לעשן שיוצא בטורים גבוהים.

 

אתמול נגמר לי הגלון 10W40, וחשבתי אולי רצוי כבר לקנות פילטר חדש וגלון 20W50 ולראות איך הרכב יגיב לשינוי.

 

הסתכלתי בדיונים רבים בנושא, ועדיין היה לי קשה לקבל החלטה סופית לגבי הדילמה.

האם אני סתם מושך את הזמן וכדאי כבר לבדוק לגבי גומיות שסתומים / רינגרים ולטפל בבעייה סופית, או שאולי ההחלפת שמן לא תעשה נזק ככה או ככה ושווה לנסות?

 

תודה רבה!

פורסם

אהלן מכיר את הבעיה ממומלץ לטפל תתיעץ לגבי ההחלפת שמן עם המוסכניק אני אישית גם הזנחתי (היה לי אותו אוטו)

עד שנסיעה אחת כול הנורות אזהרה נדלקו לי וציפצופים מכול צד ממש חגיגה על המשכורת מה שהלך שם

פורסם

באופן מפתיע, המוסך שאני מטפל בו (גבע) אומרים שהם לא מתעסקים עם הבדיקת קומפרסיה, שמגלה האם הבעייה היא בגומיות שסתומים או ברינגים.

ולכן שלחו אותי למקום אחר, שגם כבר הפסיק לבצע הבדיקה, ובעצם נתקעתי עם ההמשך של פתרון הבעייה.

 

שמן אף פעם לא חסר לי, אני דואג למלא כל פעם שהמפלס יורד כדי לא להגיע למצב כמו שאתה מתאר.

פורסם

אתה יכול לנסות שמן 20-50 רק שאני בספק שהוא ישפר משהו, אולי רק במעט.

 

 

באיזה מצבים נפלט העשן? בעזיבת גז או בעומס?

 

 

פורסם

בדיקת קומפרסיה לא תצביע על גומיות שסתומים במידה והם בלויות אבל יכולה להצביע על רינגים גמורים כמו שבדיקת לחץ הפוך תהיה גם כן יעילה לבדיקה של רינגים גמורים.

פורסם

מאיפה אתה בארץ? נשמע לי לא הגיוני שמוסך ברמה של גבע לא מבצע בדיקות שכאלה. אז איך הם יודעים להיתמקד בבעיות הקשורות לקומפרסיה נמוכה? מוזר ביותר...

פורסם

אני גם ממש הופתעתי מזה, ושאלתי אותם שוב לוודא שהם לא טעו והתבלבלו עם משהו אחר.

ושלחו אותי לדינמומטר בהיכל נוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...