Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3707 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אחרי חפירות בפורום הגעתי למסקנה הזאת -

מחיר 36,000 יורו

אחרי הורדת מע"מ – 19% יוצא 29,160 יורו

משלוח ימי – 1,000 יורו

משלוח יבשתי 250 יורו

ביטוח 500 יורו

סה"כ – 30,910 יורו

3 נקודות אביזרי בטיחות(בערך) שווי של 1,250 ש"ח

חישובים: לפי האתר הממשלתי סך כל המיסים ממדינת הסכם הוא 116%

מס קניה – האם הוא עדיין 83% ? = 56,565.3 יורו שזה 243,516 ש"ח

פחות מס זיהום ובטיחות = 233,016 ש"ח

דרגת זיהום – 6 שווה ל 9,250 ש"ח הנחה על פי האתר הזה:

http://www.nextgreencar.com/emissions-calculator/ford/focus-rs/

(האם זה נכון?)

מע"מ 17% = 272,628.72

מכס 16% ?? = 316,249

מס יוקרה? כמה יצא לי ?

הוצאות נוספות -

הוצאות נוספות שלא מחושבות במס:

עמילות מכס - 1000 שקל.

THC- 1000(מה זה) שקל

מיסי נמל ,תקינה,אישור יבוא ,רישום משרד התחבורה וכדומה - כ6,000-7000 שקל.

האם זה דיי נכון ?

האם פספסתי משהו ?

"נאה דורש נאה מקיים"

פורסם

תכין את עצמך גם לכל מיני הוצאות בלתי צפויות שבשקט יוסיפו לך כמה אלפיות.

הייתי קופץ לאיילון מוטורס לבדוק אם הם מוכנים לייבא לך את הרכב, אם יציעו לך את הרכב על הכביש ב-350 אלף - תקנה מהם ותן להם לשבור את הראש בייבוא.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

חשבתי על זה.. מעניין כמה יתמחרו אותו.. הרי הגולף R מתומחרת סביב ה 315K, האודי S3 סביב ה 320K והסובארו STI סביב ה 300K

אני דיי חושב שהמחיר של הפורד צריך להיות באותו התחום..

"נאה דורש נאה מקיים"

פורסם

כל הבלאגן הזה לדעתי שווה לך עד סכום של 300 אלף, אולי אפילו 320. ברגע שזה מגיע לסכום הזה לטעמי לא שווה את הבלאגן ושווה לבדוק דרך סוכנויות כמו איילון או אפילו יבוא מארה״ב, למרות שהבנתי שיש בעית זמינות שם של הרכב אבל אני לא כ״כ מעודכן. ואז, גם במחיר גבוה יותר, אולי זה משתלם לפי יכולת התקציב שלך. מה שבטוח, אם תחליט לעשות את זה אני אהיה הראשון לעקוב אחרי זה. הרכב הזה פשוט מסקרן ומלהיב בטירוף ואני אהיה מאושר לראות אותו כאן בארץ. בהצלחה!

הימים הקשים חלפו :-)

פורסם

דילרים בגרמניה בדר"כ מוגבלים למכירה של רכב משומש בלבד עם מינימום של 8000 ק"מ.

קשה לי להאמין שתמצא אחת כזו למכירה עם 8K כרגע.

 

THC זה דמי טיפול טרמינל בנמל, עלות של 230 עד 265 דולר למכולה 20.

 

בהצלחה.

פורסם

טוב, דיברתי עם בחור ממש נחמד בשם סימון(סליחה אם טעיתי בשם) ועל פי מה שהבנתי ממנו יש רשימה של מעל 10 אנשים שכבר מעוניינים חזק והעלות של הרכב תהיה סביב ה 320K ש"ח.

אז כנראה שייבוא אישי כבר לא יקרה :)

"נאה דורש נאה מקיים"

פורסם
טוב, דיברתי עם בחור ממש נחמד בשם סימון(סליחה אם טעיתי בשם) ועל פי מה שהבנתי ממנו יש רשימה של מעל 10 אנשים שכבר מעוניינים חזק והעלות של הרכב תהיה סביב ה 320K ש"ח.

אז כנראה שייבוא אישי כבר לא יקרה :)

סימון מאיפה ? אין בכלל ספק שהרכב המטורף הזה זוכה להתעניינות גדולה מאוד ‚ רכב מרוצים חוקי לכביש .

×
×
  • תוכן חדש...