Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה עם המיכל עיבוי (עריכה: מאזדה 3 2007)


mlevii5
שימו לב! השרשור הזה בן 3007 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רציתי לרוקן את המים ברדיאטור + מיכל עיבוי במוסך מורשה , שפתחתי את המכסה מנוע נאמר לי במוסך פוזנר שהמיכל עיבוי בסוף דרכו למרות שאין נזילה היו עליו סימנים כמו כתמים אבל אין נזילות אולי זה כתמים סתם שנשפך עליו משהו חיצוני אני לא ממש בטוח שהמיכל דפוק , במוסך ביקשו 700 שקל נשמע לי יקר מאוד בדקתי קצת את העניין ומיכל עיבוי מקורי של מאזדה עולה בין 300- 370 שקל , FL22 נוזל ליטר עולה 45 שקל נשמע לי קצת יקר 700 שקל .

הציעו לי במוסך כללי ד"ר סובארו יהוד מיכל עיבוי חלופי + נוזל לא בטוח FL22 ב 350 שקל אני מתלבט מה לעשות , במקור בכלל רציתי לרוקן את הנוזל הישן ולשים חדש זה הכול עד שהעירו לי על המיכל עיבוי .

יש עליו סוג של שיפשוף בצד אבל נזילה ב 100 אחוז אין , מתלבט מה לעשות ואם להחליף מקורי או חלופי ? והאם 700 שקל זה מחיר רגיל / טוב ? / יקר ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מאזדה 3 2007 הצורה הישנה , כרגע אין לי בעיה של התחממות או משהו חשבתי אולי פשוט להכניס למיכל עיבוי קצת מהמים הירוקים של סאסא MAXOL MAX ANTI RUST ולראות אם תהיה נזילה זה עדיף ממים רגילים לא ? ראיתי בחלק העליון של מיכל העיבוי יש כמו שריטה כזאת משהו משופשף כזה , אבל זה לא שריטה עם חור או משהו שיוצאים ממנה מים אבל הסתכלתי בפנים וראיתי שהמיכל לא ממש נקי בפנים , שאני נוסע בלוח שעונים אני רואה שחום המנוע נורמלי נמצא כזה באמצא קצת פחות אם הוא ממש מתחמם זה אמור לקפוץ ל H הוט לא ? HOT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מערכת הקירור תקינה שעון החום יראה שהכל תקין ואין עם זה שום בעיה אך עדיין אם נוזל הקירור אצלך לא איכותי החלף אותו למה שצריך. לגבי השריטה במיכל העיבוי צריך לראות כדי להעריך את מצבו. בכל מיקרה אני אישית לא הייתי מחליף את מיכל העיבוי אלא רק מנקה אותו טוב. אלא אם תמונה משכנעת תראה אחרת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צילמתי את מיכל העיבוי :

 

http://s10.postimg.org/o1y7qglix/20160206_115703.jpg

 

חשבתי להוסיף למיכל העיבוי קצת מהחומר הירוק של סאסא ANTI RUST עד שאני אחליף לגמרי את המיכל העיבוי לחדש ואשים F22 מקורי של מאזדה , זה יהיה בעייתי ? או עדיף שלא ולמשוך ככה עוד שבוע " יום שישי " הבא ואז לטפל בזה ?

עריכה אחרונה על ידי mlevii5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1.הסדק הוא למעלה הנוזל בכלל לא מגיע לסדק השאלה אם עדיין צריך להחליף ?

2.אם יש סדק איך יכול להיות שאין נזילה ושחום המנוע תקין ?

3.אפשר להוסיף בינתיים למיכל העיבוי חומר ירוק של סאסא ANTI RUST עד שהעניין יפתר ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המיכל עיבוד אמור לעמוד בלחצים מסויימים,

מיכל סדוק פשוט עלול להתפוצץ ברגע שיעלה הלחץ במערכת,

כרגע נראה כי הסדק פנימי ואין ממש פריצה או חור לכן אתה לא רואה שום בעיה.

לגבי נוזל קירור תבדוק איזה נוזל שמים ברכב שלך, יש נטייה של המון בעלי מקצוע לשים נוזלים מבלי לבדוק את הצורך האמיתי, הנזק הוא למעשה מתגלה רק בטווח הארוך לאחר שהחומרים סופגים את הנזק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רציתי לרוקן את המים ברדיאטור + מיכל עיבוי במוסך מורשה , שפתחתי את המכסה מנוע נאמר לי במוסך פוזנר שהמיכל עיבוי בסוף דרכו למרות שאין נזילה היו עליו סימנים כמו כתמים אבל אין נזילות אולי זה כתמים סתם שנשפך עליו משהו חיצוני אני לא ממש בטוח שהמיכל דפוק , במוסך ביקשו 700 שקל נשמע לי יקר מאוד בדקתי קצת את העניין ומיכל עיבוי מקורי של מאזדה עולה בין 300- 370 שקל , FL22 נוזל ליטר עולה 45 שקל נשמע לי קצת יקר 700 שקל .

הציעו לי במוסך כללי ד"ר סובארו יהוד מיכל עיבוי חלופי + נוזל לא בטוח FL22 ב 350 שקל אני מתלבט מה לעשות , במקור בכלל רציתי לרוקן את הנוזל הישן ולשים חדש זה הכול עד שהעירו לי על המיכל עיבוי .

יש עליו סוג של שיפשוף בצד אבל נזילה ב 100 אחוז אין , מתלבט מה לעשות ואם להחליף מקורי או חלופי ? והאם 700 שקל זה מחיר רגיל / טוב ? / יקר ?

על מנת לדעת בוודאות אם קיים סדק במיכל אני מציע שתמלא את המיכל בנוזל קירור עד לגובה שמעל האיזור החשוד ובדוק אם קיימת נזילה. בסיום הבדיקה רוקן את נוזל הקירור העודף בעזרת מזרק גדול של 100CC שעולה 2 שקלים בסופר פארם.

 

מלא נוזל קירור מקורי או שווה ערך למקורי ולא תוצרת סאסא ובניו.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על קופסת העיבוי רשום F22 אפשר לשים את הנוזל הירוק של סאסא MAXOL MAX ANTI RUST ?

 

ממש לא.

בעבר גם אני התלבטתי אם לשלם את המחיר ההזוי של הנוזל המקורי, חיפשתי קצת ברשת ולפחות ממה שאני מצאתי מדובר בנוזל קירור על בסיס אתילן-גליקול.

היות ומדובר ברכב מה"מזרח" ההימור הכי בטוח הוא valvoline zerex asian vehicle.

ברור שהמקורי עדיף אבל המחיר פשוט הזוי.

 

הורד.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנוזל הירוק של סאסא מקסול מקס הוא ממש זבל ? אם אני אשים אותו במקום F22 המקורי של מאזדה במיכל העיבוי זה יצור נזק ? יתחילו בעיות ? דווקא קניתי אותו מחנות לחלקי רכב והוא דיי אמין הבחור חברה שקיימת 30 שנה ויש לה הרבה לקוחות קבועים ...

http://sasatech.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=256&category_id=11&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=1

עריכה אחרונה על ידי mlevii5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3007 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...