Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש NSU פרינז 1000 בכל מצב בכל שנה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7819 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

I was just curious, what type of suspension does the car have? especially curious about the rear, if it's independent or not

 

 

 

.Moti

מתלים נפרדים, Swing axle, בסגנון דומה לחיפושית, ועם אותה נטיה לזרוק את הישבן. אגב, המנוע היה מאלומיניום, עם גל-זיזים עילי וקרור אוויר.

בימי אשקלון העליזים, התחרו מספר פרינצים בקטגורית ה-1000 סמ"ק. בד"כ היו אלו מכוניות רגילות במקור, שהותקנו להן מנועים של TTS ושיפורי מתלים שונים שהפכו אותן למעשה ל- TTS Replica.

הצמד המפורסם ביותר היה של האחים פרייס, בעלי תחנת דלק ביציאה הדרומית של רמלה. על-פי האגדות, יש שם עדיין חלקים, או אפילו אחת מהכוכבות המקוריות עצמן. ליאור - שווה לבדוק (אם לא עשית זאת כבר...)

מצ"ב קישור לאתר טוב וממצה על הדגם הזה.

http://www.geocities.com/MotorCity/2529/tts.html

בברכה,

קובי

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ותוספת חידה:

 

מי יודע מאיזה מדינה הפרינץ שבתמונה של טורבו?

 

(רמז: זהו את הלוחית:wink: )

 

 

נמרוד

פינלנד ?

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם

לפני כשנתיים ראיתי במיגרש גרוטאות פרינץ שכניראה הישתתפה במירוצים באשדוד וזאת לפי המדבקות שהיו עליה, כלוב בפנים האוטו, צמיגים רחבים מאוד בחתך נמוך אבל המנוע היה שרוף ולכן היא הושבתה

כיום היא כבר לא נימצאת באותו מיגרש

חבל :|

 

אופיר

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם
פינלנד ?

 

לכבוד

קובי מילוא

 

בדיוק מהאתר הזה לקחתי את התמונות.

שם בדיוק בקישור לתמונות, כתובה הארץ בה מצולמת הפרינס.... :wink:

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם
לכבוד

קובי מילוא

 

בדיוק מהאתר הזה לקחתי את התמונות.

שם בדיוק בקישור לתמונות, כתובה הארץ בה מצולמת הפרינס.... :wink:

 

בכבוד רב

אילן פ.

את האתר שממנו התמונות לא מצאתי... זיהיתי דווקא לפי המספר. עכשיו רק צריך שהדוקטור לענייני לוחיות רישוי יאמת את הזיהוי.

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם
פינלנד ?

כל הכבוד!

 

עכשיו אולי תוכל לומר מאיזה מחוז ואיזה שנה הלוחית?

 

:-P

 

טוב, אני אגלה. הלוחית היא ממחוז Mikkeli ושימשה לרכב פרטי בין השנים 1960-71 כך שהפרינץ שבתמונה נושאת לוחית התואמת את שנת יצורה.

יש מקומות בהם מקובל שרכב אספנות יכול לסוע עם לוחיותיו המקוריות. בארה"ב אתה יכול לרשום רכב אספנות עם כל סט של לוחיות מקוריות לשנה שתמצא (כלומר גם כאלה שהיו שייכות במקור לאוטו אחר). באנגליה בה רכב מקבל מספר רישוי קבוע כמו בארץ, אתה יכול להזמין לרכבך לוחיות בפורמט המקורי, וזה לגמרי חוקי. בארץ רכב אספנות מחויב בלוחיות מהסדרה האחרונה, וזה חבל לי. למה ברור לנו שאין מקום לרדיו דיסק מודרני אלא רדיו תדיראן בפרינץ מ 66, אבל לוחיות מודל 2005 זה בסדר?

 

נמרוד

פורסם
כל הכבוד!

 

עכשיו אולי תוכל לומר מאיזה מחוז ואיזה שנה הלוחית?

 

:razz:

 

טוב, אני אגלה. הלוחית היא ממחוז Mikkeli ושימשה לרכב פרטי בין השנים 1960-71 כך שהפרינץ שבתמונה נושאת לוחית התואמת את שנת יצורה.

יש מקומות בהם מקובל שרכב אספנות יכול לסוע עם לוחיותיו המקוריות. בארה"ב אתה יכול לרשום רכב אספנות עם כל סט של לוחיות מקוריות לשנה שתמצא (כלומר גם כאלה שהיו שייכות במקור לאוטו אחר). באנגליה בה רכב מקבל מספר רישוי קבוע כמו בארץ, אתה יכול להזמין לרכבך לוחיות בפורמט המקורי, וזה לגמרי חוקי. בארץ רכב אספנות מחויב בלוחיות מהסדרה האחרונה, וזה חבל לי. למה ברור לנו שאין מקום לרדיו דיסק מודרני אלא רדיו תדיראן בפרינץ מ 66, אבל לוחיות מודל 2005 זה בסדר?

 

נמרוד

אני דווקא מבין את החיוב הזה - לוחיות הרישוי החדישות עשויות מחומרים יותר מתקדמים, עם תכונות החזרת-אור הרבה יותר טובות מלוחיות הפח הכתומות עם הספרות השחורות שהיו נהוגות בשנות השישים. אפשר כמובן להתווכח אם הצורך בלוחיות רישוי קלות-לזיהוי הוא צורך בטיחותי, או רק אינטרס של המשטרה (כדי לזהות אותך בקלות במצלמת המהירות, או ע"י עד במקרה של פגע-וברח). בכל מקרה, מבחינת המחוקק והמשטרה יש הגיון בתקנה.

 

אגב, אני אגלה איך הצלחתי לזהות לוחית זיהוי פינית משנות השישים, ועוד מאיזה מחוז נידח (על הגבול הארקטי?).

  1. מריצים חיפוש ב-GOOGLE עם המילים "world license plates".
  2. מגיעים צ'יק-צ'ק לאתר הזה:http://www.worldlicenseplates.com/
  3. מסתכלים על התמונה של ה-TTS, ולפי השלג מהמרים שזה מצפון אירופה, וכנראה המערבית, שכן בשנות השישים לא הגיעו הרבה יצירות פאר מוטוריות לגוש המזרחי.
  4. מנסים את שבדיה (לא...), נורבגיה (גם לא...) ואח"כ פינלנד - בינגו !
  5. נהנים מרגע של תהילה, ואח"כ מבינים שבשנת 2005 אין משמעות לכך שאתה זקן, חכם ובעל ידע עשיר שנצבר בעשרות שנות חיים. מה שקובע היום זה יכולת החיפוש שלך ב-GOOGLE...

גוט שאבעס !

 

קובי

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם

  1. מריצים חיפוש ב-GOOGLE עם המילים "world license plates".
  2. מגיעים צ'יק-צ'ק לאתר הזה:http://www.worldlicenseplates.com/
  3. מסתכלים על התמונה של ה-TTS, ולפי השלג מהמרים שזה מצפון אירופה, וכנראה המערבית, שכן בשנות השישים לא הגיעו הרבה יצירות פאר מוטוריות לגוש המזרחי.
  4. מנסים את שבדיה (לא...), נורבגיה (גם לא...) ואח"כ פינלנד - בינגו !
  5. נהנים מרגע של תהילה, ואח"כ מבינים שבשנת 2005 אין משמעות לכך שאתה זקן, חכם ובעל ידע עשיר שנצבר בעשרות שנות חיים. מה שקובע היום זה יכולת החיפוש שלך ב-GOOGLE...

גוט שאבעס !

 

קובי

קובי יקר

נהניתי מאד מסעיפי חיפוש.

לא מסכים איתך לגבי הסעיף החמישי. הדבר ששוה את בל הכסף שבעולם ולעולם לא נוכל לקנות אותו הוא ניסיון חיים של אדם בן 90.

לכן, אל תזלזל בגיל - לרוב הוא שוה יותר ממקלדת . . .

 

אריכות ימים לכולנו - אבי

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
מתלים נפרדים, Swing axle, בסגנון דומה לחיפושית, ועם אותה נטיה לזרוק את הישבן. אגב, המנוע היה מאלומיניום, עם גל-זיזים עילי וקרור אוויר.

בימי אשקלון העליזים, התחרו מספר פרינצים בקטגורית ה-1000 סמ"ק. בד"כ היו אלו מכוניות רגילות במקור, שהותקנו להן מנועים של TTS ושיפורי מתלים שונים שהפכו אותן למעשה ל- TTS Replica.

הצמד המפורסם ביותר היה של האחים פרייס, בעלי תחנת דלק ביציאה הדרומית של רמלה. על-פי האגדות, יש שם עדיין חלקים, או אפילו אחת מהכוכבות המקוריות עצמן. ליאור - שווה לבדוק (אם לא עשית זאת כבר...)

מצ"ב קישור לאתר טוב וממצה על הדגם הזה.

http://www.geocities.com/MotorCity/2529/tts.html

 

בברכה,

 

קובי

 

 

אם זכרוני אינו מטעה אותי היא עדיין עומדת על גג תחנת הדלק ברמלה.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם

קובי יקר

נהניתי מאד מסעיפי חיפוש.

לא מסכים איתך לגבי הסעיף החמישי. הדבר ששוה את בל הכסף שבעולם ולעולם לא נוכל לקנות אותו הוא ניסיון חיים של אדם בן 90.

לכן, אל תזלזל בגיל - לרוב הוא שוה יותר ממקלדת . . .

 

אריכות ימים לכולנו - אבי

הסעיף החמישי שלי נכתב כמובן באירוניה מעורבת ברחמים עצמיים. הרי לפי ממוצע הגיל המשוער של הפורום הזה, אני, אתה והדוקטור כבר נמצאים בתחום הזקנה המופלגת.

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם
הסעיף החמישי שלי נכתב כמובן באירוניה מעורבת ברחמים עצמיים. הרי לפי ממוצע הגיל המשוער של הפורום הזה, אני, אתה והדוקטור כבר נמצאים בתחום הזקנה המופלגת.

חחחחחחחחח אח שלי!!!!!!!!!!!!!!! הבאת אותה בגדולללללללללללללללל!!!!!!!!!!!!!!מי זקן מי???

 

ולעניננו, האינטרנט הוא רק כלי. מה שאתה עושה איתו תלוי ביכולות שלך ובנסיונך. הוא בטח לא מהווה תחליף לאינטיליגנציה או חכמת חיים.

 

נמרוד

פורסם
חחחחחחחחח אח שלי!!!!!!!!!!!!!!! הבאת אותה בגדולללללללללללללללל!!!!!!!!!!!!!!מי זקן מי???

 

ולעניננו, האינטרנט הוא רק כלי. מה שאתה עושה איתו תלוי ביכולות שלך ובנסיונך. הוא בטח לא מהווה תחליף לאינטיליגנציה או חכמת חיים.

 

נמרוד

 

נכון מאוד

 

ולמי קראתם זקן :?::wink:

 

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

לפי כל הרמזים,ומה שנכתב בין השורות,הכוונה כנראה אלי...ממחר בבוקר אני יתחיל להתעניין בתנאי הקבלה ל"אחוזת ראשונים",בטוח שהייה לי עם מי לשוחח על מכוניות קלאסיות,אם זיכרוני לא יתחיל לבגוד בי!

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)


×
×
  • תוכן חדש...