Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3839 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכב ליסינג פגע ברכבי בנסיעה לאחור. התברר כי הנהג שנהג בו היה נהג צעיר-חדש ולא היה מורשה לנהוג ברכב. חברת הליסינג שתחילה רק התנהלה מול חברת הביטוח שלי בויכוח על גובה הנזק, כעת מתנערת מאחריות ועלי להגיש תביעה בגין הנזקים שנגרמו לי. מה הסיכוי שחברת הליסינג תחוייב בנזקים שנגרמו לי ומה המשמעות שהנהג ברכב לא היה מורשה לנהוג לשיטתם?

פורסם

לא עניינך מי היה מורשה ומי לא. לדעתי, במקרה זה כדאי להפעיל ביטוח על אף עליית הפרמיה - זה יחסוך לך הרבה כאב ראש. חברת הביטוח שלך תרדוף אחרי חברת הליסינג והנהג ה״לא מורשה״, יהיה משפט (אם כי זה יקח זמן) ותוכל לקבל את עליית הפרמיה בחזרה.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אין על מה להגיש תלונה למשטרה אם אין נפגעים בגוף, הנהג מסר את פרטיו ולא מכחיש את האירוע.

 

החלטה אם לתקן בעצמך או להפעיל את הביטוח שלך תלויה בגובה הנזק. אם אתה מפעיל את הביטוח שלך תוכל להגיש תביעה כנגד הנהג וגם נגד בעל הרכב (חברת הליסינג).

בית המשפט יכריע מי מהם צריך להשיב לך את כספך. תוכל לתבוע את כל הנזק הישיר והעקיף כולל את ההפסד הנובע מאבדן הנחת העדר תביעות לשנים הבאות.

פורסם
רכב ליסינג פגע ברכבי בנסיעה לאחור. התברר כי הנהג שנהג בו היה נהג צעיר-חדש ולא היה מורשה לנהוג ברכב. חברת הליסינג שתחילה רק התנהלה מול חברת הביטוח שלי בויכוח על גובה הנזק, כעת מתנערת מאחריות ועלי להגיש תביעה בגין הנזקים שנגרמו לי. מה הסיכוי שחברת הליסינג תחוייב בנזקים שנגרמו לי ומה המשמעות שהנהג ברכב לא היה מורשה לנהוג לשיטתם?

אתה לא צריך להגיש כלום יש חברת ביטוח שאתה משלם לה כסף היא ורק היא תובעת ומגיעה אם הצד השני לבית משפט

ולגבי הנהג זה לא קשור למשטרה (זה בעיקבות מה שכתבו לך כאן)ומנסיוני הרב הם יקבלו את כל הנזק

×
×
  • תוכן חדש...