Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני דווקא לא הייתי ממליץ על מוסך חיפושית מפני שהמחירים שלהם ממש לא זולים או אפילו ממוצעים והשירות מזלזל ומתנשא! מנסיון אישי!

 

על מוסך רון אני מאוד ממליץ ובהחלט שווה את הנסיעה לת"א! אך קח בחשבון שהמחירים אצלו לא תמיד נמוכים.

דרך אגב גם מירושלים.

בהצלחה.

פורסם

גם אני ירושלמי נוסע למוסך רון, אין שום דבר דומה בירושלים.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

אם כבר ציינת מעלה אדומים, אז אני מתאר לעצמי שאתה מהאזור, שמעתי לפני כמה ימים על מוסך שמטפל בהרבה גרמניות באזור כפר אדומים(אולי שווה בדיקה- לא יודע איך הם) ובכלל אני בעד לתת עבודה לחבר'ה צעירים וטובים(או שיש להם פוטנציאל להיות כאלה) באזור המגורים שלי, ולא משנה אם אני גר בבקעת הירדן או בעפולה.

פורסם

מוסך מיטב בגבעת שאול אם מדובר בטיפולים שוטפים, זול ואמין.

במקרים מורכבים מוסך רון , כך בחשבון שהוא לא זול ועסוק מאוד אפילו בתיאום אתה מחכה.

אבל מקצוען אמיתי

פורסם

גם אני ירושלמי ונוסע לרון

למרות שאצלי זה 3 פעמים בשנה [נוסע 30,000]

 

לא מצאתי מוסך נורמלי בירושלים.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
גם אני ירושלמי נוסע למוסך רון, אין שום דבר דומה בירושלים.

גם אני ירושלמי ונוסע לרון

למרות שאצלי זה 3 פעמים בשנה [נוסע 30,000]

 

לא מצאתי מוסך נורמלי בירושלים.

 

 

 

כנ"ל.

M-TECH E46

פורסם

מאחר והחבר מעלי הזכיר את מוסך המכונית, ולמרות שהמלצתי לנסוע אל רון, אני מצטרף וממליץ עליהם בפה מלא ובהסתייגות אחת, מדובר במוסך מורשה יבואן, וסביר שהעלות תהיה גבוהה ממוסכים מורשים משרד התחבורה.

גילוי נאות: אני מטפל במוסך המכונית ברכבים שלי כבר למעלה מ-10 שנים.

פורסם (נערך)

בכל רכבי פולסווגן וסיאט שהיו לי רק במוסך המכונית ולו רק בשל המיקצועיות בגישה לדברים,והשרות האישי.

עריכה אחרונה על ידי oferbz

עופר בן צבי

×
×
  • תוכן חדש...