Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3832 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לתלאביב בטח שלא כדאי לנסוע,

אין בזה שום היגיון..

 

מוסך סמי בארמון הנציב,

 

סמי מכונאי לשעבר של צמפיון,

צמוד לשטיפה והמאפייה

מקצועי מאוד מחירים נוחים-הרבה יותר מתלפיות.

עריכה אחרונה על ידי poratnir
פורסם

יש הרבה הגיון ליסוע לתל אביב.

 

סתם לדוגמא:

 

לפני שנה וקצת החלה אצלי תופעה מטרידה של הנעות ארוכות [דיזל]

 

כמה וכמה מוסכים ירושלמים [מומלצים או מורשים] גזרו את דינה של משאבת הסולר שלי, וטענו שאם חודר אוויר אז היא גמורה [אנחנו מדברים כאם על 2500 - 4000 ש"ח].

 

רק בגלל שרון מכיר כ"כ טוב את הרכב, לקח לו 20 דק' לסדר את הענין עם איזה שסתום שהוא הרכיב, 200 ש"ח לפני מע"מ ונגמר הסיפור.

 

היה שווה ליסוע לתל אביב?

 

אז מארגנים איזה יום סידורים במרכז, משאירים שם את הרכב וחוזרים אחרי כמה שעות בידיעה שהרכב היה בידיים טובות ואף אחד לא ישחיל לך כלום בלא צריך.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

הבעייה היא שמוסך רון שהוא מוסך מצויין ועושה את העבודה כמו שצריך הוא יוצא מן הכלל.

בכל מקום נורמלי מוסך רון הוא עוד מסך מדרכה גדול.

×
×
  • תוכן חדש...