Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3852 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש לי סיאט איזביזה 12׳ ידנית 3 דל׳ 1.2

ישנה בעיה בהילוכים תוך כדי נסיעה שהעברתי להילוך 2 הרגשתי את ההילוך משתחרר כלומר המוט הילוכים לא מצליח להיתפס על הילוך שני, ושאר ההילוכים כן נתפסים כרגיל. המשכתי בנסיעה ותוך כדי כל ההילוכים השתנו בזמן הנסיעה זאת אומרת כרגע ההילוך ה-3 נמצא איפה שהניוטרל ,הניוטרל נמצא איפה שהרביעי, ואין גישה להילוך שני ורביעי, כאילו כול הידנית וההילוכים ירדו למטה,

 

מישהו יודע או קרה לו משהו דומה ויודע להגיד לי מה הבעיה? או מה עושים כדי לא להישחט במחיר במוסך , והמלצות איפה נין לסדר את זה?

 

 

תודה רבה

פורסם

הלכתי לאוטו במיוחד כדי להציץ.

מדובר בשני כבלים עבים, שמחוברים בסוף לשני מוטות. אצלך {אני מהמר}, שאחד מהם פשוט השתחרר, ואז "חסרים" לך הילוכים מסויימים.

יכול להיות גם שהידית עצמה השתחררה. בכל מקרה קשה לנחש מבלי לבדוק. מע"הגיר הידני אמורה להחזיק עשרות אלפי החלפות הילוכים, ללא תקלות.

בעייה מוזרה מאוד.

×
×
  • תוכן חדש...