Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7838 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, הרכב הוא רנו טווינגו94 והבוקר ראיתי שחסר הפלסטיק האדום על המנורות האחוריות של הרכב.

כלומר, השאירו את המנורות ולקחו רק את הפלסטיק (המחזיר אור- לא יודע איך קוראים לזה) אז כרגע כל המנורות החיצוניות של הרכב בצידו האחורי מאירות באור לבן: חניה, ברקס, רוורס, ווינקרים וכו'.

אני בטוח שזה לא פשוט נפל כי זה ישב שם טוב, ואני בטוח שאף רכב לא פגע בי מכיוון שאין סימנים על הפגוש שבולט יותר מהפנס. וגם אין שום סימן אחר מסביב, זה פשוט נראה כאילו מישהו פירק לי את החלק הזה ולקח אותו.

1) האם זה חוקי להמשיך לנסוע ככה עד שארכיב שם חדש?

2)האם ניתן להשיג חלק שכזה ממקור שאינו היבואן (רנו)?

3) למה לעזאזל שמישהו ירצה חלק שמתאים רק לרנו טווינגו- רכב כמעט נדיר בארצינו?

 

תודה מראש...

פורסם
למה לעזאזל שמישהו ירצה חלק שמתאים רק לרנו טווינגו- רכב כמעט נדיר בארצינו?

בגלל שיש לו כזה והוא לא מצא חלקים...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
שלום, הרכב הוא רנו טווינגו94 והבוקר ראיתי שחסר הפלסטיק האדום על המנורות האחוריות של הרכב.

כלומר, השאירו את המנורות ולקחו רק את הפלסטיק (המחזיר אור- לא יודע איך קוראים לזה) אז כרגע כל המנורות החיצוניות של הרכב בצידו האחורי מאירות באור לבן: חניה, ברקס, רוורס, ווינקרים וכו'.

אני בטוח שזה לא פשוט נפל כי זה ישב שם טוב, ואני בטוח שאף רכב לא פגע בי מכיוון שאין סימנים על הפגוש שבולט יותר מהפנס. וגם אין שום סימן אחר מסביב, זה פשוט נראה כאילו מישהו פירק לי את החלק הזה ולקח אותו.

1) האם זה חוקי להמשיך לנסוע ככה עד שארכיב שם חדש?

2)האם ניתן להשיג חלק שכזה ממקור שאינו היבואן (רנו)?

3) למה לעזאזל שמישהו ירצה חלק שמתאים רק לרנו טווינגו- רכב כמעט נדיר בארצינו?

 

תודה מראש...

 

אני מצטער , בשבילך כמובן.

אני גם יודע איפה חונה טווינגו שבפעם האחרונה שראיתי אותה היו לה זוג בקליות שבורות מאחורה [ימין ושמאל]

אני מניח שהגיע הזמן לעשות טסט.

אם תרצה פרטים - פנה במסר.

אנסה לעבור שם מחר ולראות אם לטווינגו שאני מכיר צמחו פנסים אחוריים

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

תודה לכולם, (וכן, בטח שארצה פרטים על הטווינגו)

מישהו יכול לענות לי לגבי חוקיות העניין? אם זה חוקי אני יכול לגרור את זה תקופה קצרה...

אני מזכיר שכל הנורות ישנן והן עובדות...

פורסם

ממש לא חוקי



כמדומני שקומפי כתב שהסיבה היא שנהג בכביש מצפה לאור אדום מאחור ולבן מלפנים.

זה יגרום לבלבול.

 

פורסם

זה לא חוקי.

לא סביר שתקבל דוח אבל זה לא חוקי וביום לא יראו כמעט את אורות הברקס, חבל שישרפו נורות/קצרים בגלל הגשם.

בתחילת רחוב המוסכים יש חנות שמוכרת חלקי פנס תחליפיים בזול (יחסית), נקראת פלסטיק-משהו......תבדוק בדפי זהב.

אנו הולכים בדרך, כדי להבין את הדרך שבה אנו הולכים.

פורסם

מנסיון שלי, לא תראה הבדל אבל תבדוק את שם החברה על הפנס,

אולי תמצא אצלו(נזכרתי:אוטו פלסט) או בת"א את המקורי בזול.

אנו הולכים בדרך, כדי להבין את הדרך שבה אנו הולכים.

×
×
  • תוכן חדש...