Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום היקרים , כפי שהכותרת רומזת בא הצורך להחליף ציריה צד שמאל , עכשיו. אני עושה את זה לבד בתנאים ביתיים ויש לי כמה שאלות

בעת ניתוק הציריה מהגיר , כפי שראיתי באינטרנט אין צורך לרוקן שמן גיר , האם נכון ?

ניתוק הציריה לפי סדר הפועלות הבאות , הורדת גלגל , הוצאת הנאבה , פתיחת בורג אשר מחזיק את כל הקליפר ( כולל סיכת ביטחון ) הוצאת הציריה מהגיר ( יש צורה מיוחדת להוצאה?) ובחוץ .

כמובן להרכיב בסדר הפוך , מפספס משהו?

כמובן לגרז את הציריה ולאחר מכן כיוון פורנט.

פורסם
שלום לכל חברי הפורום היקרים , כפי שהכותרת רומזת בא הצורך להחליף ציריה צד שמאל , עכשיו. אני עושה את זה לבד בתנאים ביתיים ויש לי כמה שאלות

בעת ניתוק הציריה מהגיר , כפי שראיתי באינטרנט אין צורך לרוקן שמן גיר , האם נכון ?

ניתוק הציריה לפי סדר הפועלות הבאות , הורדת גלגל , הוצאת הנאבה , פתיחת בורג אשר מחזיק את כל הקליפר ( כולל סיכת ביטחון ) הוצאת הציריה מהגיר ( יש צורה מיוחדת להוצאה?) ובחוץ .

כמובן להרכיב בסדר הפוך , מפספס משהו?

כמובן לגרז את הציריה ולאחר מכן כיוון פורנט.

 

אפשר עזרה אני מתכנן לעשות זאת היום

פורסם

בחלק מהרכבים לא נשפך שמן גיר, ובחלק כן. תהיה מוכן עם כלי קיבול מתחת לגיר ליתר בטחון, או שמראש תרוקן את השמן מבורג הריקון.

 

לפני הכל, תפתח את אום הציריה כשהרכב על הרצפה. אתה צריך את כל הקונטרה של משקל הרכב כדי לפתוח את האום עם ידית כוח ארוכה.

 

אחרי ששיחררת שחרור ראשוני, תרים את הרכב, תפרק גלגל, תפרק את הבולם מהנאקל או את תפוח המשולש לבחירתך (הבולם יותר קל)

 

אין קשר לקליפר ולא צריך לגעת בו. ברגע שניתקת את הבולם או המשולש מהנאקל, כל הנאקל זז בחופשיות ומאפשר לך לשלוף ממנו את הציריה.

 

עכשיו אתה ניגש לצד הגיר, ועם מברג שטוח בחריץ הייעודי, ומכות פטיש קטנות, הציריה נשלפת מהגיר.

 

אם תרצה עזרה עם זה בפעם הראשונה, רק תכתוב מהיכן אתה בארץ.

Stay Dirty

פורסם
בחלק מהרכבים לא נשפך שמן גיר, ובחלק כן. תהיה מוכן עם כלי קיבול מתחת לגיר ליתר בטחון, או שמראש תרוקן את השמן מבורג הריקון.

 

לפני הכל, תפתח את אום הציריה כשהרכב על הרצפה. אתה צריך את כל הקונטרה של משקל הרכב כדי לפתוח את האום עם ידית כוח ארוכה.

 

אחרי ששיחררת שחרור ראשוני, תרים את הרכב, תפרק גלגל, תפרק את הבולם מהנאקל או את תפוח המשולש לבחירתך (הבולם יותר קל)

 

אין קשר לקליפר ולא צריך לגעת בו. ברגע שניתקת את הבולם או המשולש מהנאקל, כל הנאקל זז בחופשיות ומאפשר לך לשלוף ממנו את הציריה.

 

עכשיו אתה ניגש לצד הגיר, ועם מברג שטוח בחריץ הייעודי, ומכות פטיש קטנות, הציריה נשלפת מהגיר.

 

אם תרצה עזרה עם זה בפעם הראשונה, רק תכתוב מהיכן אתה בארץ.

 

אשמח לעזרה והכוונה , אני מרחובות , הרכב כרגע עומד כבר אחרי פירוק גלגל ונאבה , ברגע שאקנה את הציריה אגש לעבוד עליה , תודה רבה רבה על התשובה

×
×
  • תוכן חדש...