Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3865 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבלול, בן31 לא רושם שהוא חתך בטעות, אלא שהוא עשה טעות בקבלת ההחלטה לבצע את העבירה. מודה ועוזב ירוחם.

וכמובן שאין טעם לגשת לשופט להגיד לו שזה היה שמאלה ולא ימינה, הסיכוי היחיד היא לדבר עם התביעה טרם המשפט ולהגיד להם שלא ביצעת את העבירה שרשומה בדו"ח, ובכלל אין שם פנייה ימינה והשוטר שעצר אותך היה מבולבל. אני לא משפטן וחסר נסיון (לשמחתי) עם בית משפט לתעבורה, אבל לעניות דעתי יש סיכוי כלשהו.

פורסם (נערך)

אם תחליט לערער, אל תגיד שעקפת בכלל, תדגיש רק שאין פנייה ימינה ושוטר מבולבל.

זה לא יגיעה לשופט .

לפני משפט תביעה תנסה להגיעה לפשרה ותקטין לך את הקנס.

למען הסר ספק אני לא משפטן

עריכה אחרונה על ידי roitman85
פורסם
בוקר טוב!

קיבלתי דוח בגלל שעקפתי פקק תנועה לכיוון פניה שמאלה ברמזור. (יש לי סיבה.. אבל אני לא בא להצטדק עכשיו..)

אני בעזותי דילגתי על כל הפקק ונעמדתי ראשון ברמזור בכדי לפנות שמאלה.

בערך כחצי דקה אחרי שנעמדתי שם הגיע שוטר רכוב על אופנוע ואמר לי להיעמד בצד אחרי הפניה שמאלה.

פניתי שמאלה ונעמדתי בצד והוא הביא לי דוח על העניין.

 

בדוח שהוא מילא כתוב:

"הנ"ל נסע בנתיב אמצעי שממנו מותרת הנסיעה ישר בלבד לפי החיצים שסומנו על הכביש בנתיב נסיעתו, כאשר בנתיב הימני שממנו מותרת הפניה ימינה בלבד היה פקק ארוך. הנ"ל עקף את כל התור הימני ופנה ימינה בניגוד לכיוון החץ שבכיוון נסיעתו אני נסעתי אחריו עם אופנוע"

 

ושאלתי היא:

כל הסיפור היה, רק שבצורה ההפוכה. הפקק היה עבור הפניה שמאלה - ואני עקפתי את התור ופניתי שמאלה, וכך גם השוטר אחרי. ולא ימינה כפי שצויין בדוח.

 

האם זו עילה לביטול?

במידה וכן - האם הם לא מצלמים אירועים כאלו בדיוק בשביל שלא יקומו "חכמולוגים" כמוני מול שוטרים דיסלקטים?

 

בנוסף - אין לי עבירות תנועה בחמש השנים האח'. אבל לפניהן היו לי.

 

אם זה יגיע למשפט, לא יעזור לך להגיד שהפניה הייתה שמאלה ולא ימינה. העבירה אותה עבירה.

האם תצליח לבטל בלי שזה יגיע למשפט? אני לא יודע.

 

דיסלקטים לא אשמים שהם דיסלקטים. תבחר את המילים שלך בזהירות. יש ציבור שלם של אנשים מקסימים ונפלאים שיש להם בעיה קוגניטיבית, וזה בטח לא עלבון. אם השוטר טעה כי הוא דיסלקטי, זו לא סיבה לדבר עליו בגנאי.

האמת שלא הייתי כותב את ההודעה הזו בשום מקרה כמעט, כי אני לא מתייחס לדברים באינטרנט. בסוף זה האינטרנט ואני לא לוקח פה דברים ברצינות יתרה מדי. אבל, רק בגלל שאתה עושה רושם של אדם עם ראש על הכתפיים רציתי לכתוב לך את זה, כדי שתדע שיש אנשים כאלו בעולם, והם לא אשמים בשגיאות שהם עושים. זה לא נובע מעצלנות או מחוסר רצון לדעת.

זו גם לא הטפת מוסר. סתם תורם קצת למודעות של כל מי שמעוניין לקרוא.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
אגב, במדינה סבירה עם תרבות סבירה, מה שהיית אמור לעשות בצורה תרבותית הוא להמשיך לנסוע ישר, לפרסס ולחזור לפניה הנכונה שלך.

 

ואני חשבתי שאני הישראלי היחיד שמתנהג כך! שמח לראות שיש עוד כמוני.

אה, אתה מהונג קונג :wink:

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

שוגי, אתה מודע לכך שהונג קונג היא מדינית חלק מסין, הדוגמה ההפוכה ל"מדינה סבירה עם תרבות [מוטורית] סבירה."

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

ההתנצלות הכנה התקבלה לפחות מבחינתי ולכן אנסה לעזור לך טיפה מהניסיון. ראשית יש את עניין הנקודות. לא מעט והן יקדמו אותך לקראת קורס נהיגה מונעת שזה טרחה והמון זמן מבוזבז ומעצבן ורק מהסיבה הזאת הייתי מנסה לפעול לביטול הדו"ח. מה שאני מציע לך זה לשלוח מכתב (בגב הדו"ח יש הנחיות מדויקות לאן לשלוח. תציין את העובדות, תודה בביצוע העבירה, תוסיף את הנסיבות המקילות שגרמו לך לבצע אותה תוך הדגשה שאתה יודע שזה לא מצדיק את ביצוע העבירה אבל הפעלת שיקול דעת מוטעה באותו רגע, תתנצל על הביצוע שלה, תתחייב שלא לבצע אותה שוב, תציין את העובדה שיש לך עבר נקי של חמש שנים ותבקש לפנים משורת הדין להמיר את הדו"ח באזהרה בלבד. לא מעט פעמים העסק הזה עובד. להגיע לבית משפט כדי להודות בטעות לא יציל אותך ובית המשפט מחמיר עם כאלה שבאים לבזבז את זמנו. בהצלחה

פורסם
בוקר טוב!

קיבלתי דוח בגלל שעקפתי פקק תנועה לכיוון פניה שמאלה ברמזור. (יש לי סיבה.. אבל אני לא בא להצטדק עכשיו..)

אני בעזותי דילגתי על כל הפקק ונעמדתי ראשון ברמזור בכדי לפנות שמאלה.

בערך כחצי דקה אחרי שנעמדתי שם הגיע שוטר רכוב על אופנוע ואמר לי להיעמד בצד אחרי הפניה שמאלה.

פניתי שמאלה ונעמדתי בצד והוא הביא לי דוח על העניין.

 

בדוח שהוא מילא כתוב:

"הנ"ל נסע בנתיב אמצעי שממנו מותרת הנסיעה ישר בלבד לפי החיצים שסומנו על הכביש בנתיב נסיעתו, כאשר בנתיב הימני שממנו מותרת הפניה ימינה בלבד היה פקק ארוך. הנ"ל עקף את כל התור הימני ופנה ימינה בניגוד לכיוון החץ שבכיוון נסיעתו אני נסעתי אחריו עם אופנוע"

 

ושאלתי היא:

כל הסיפור היה, רק שבצורה ההפוכה. הפקק היה עבור הפניה שמאלה - ואני עקפתי את התור ופניתי שמאלה, וכך גם השוטר אחרי. ולא ימינה כפי שצויין בדוח.

 

האם זו עילה לביטול?

במידה וכן - האם הם לא מצלמים אירועים כאלו בדיוק בשביל שלא יקומו "חכמולוגים" כמוני מול שוטרים דיסלקטים?

 

בנוסף - אין לי עבירות תנועה בחמש השנים האח'. אבל לפניהן היו לי.

 

יעלה כבודו את הדו"ח לכאן הסתר פרטיך האישיים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אני אשתף במקרה שקרה לי לפני 10 שנים בערך.

קיבלתי דו"ח מוצדק על 40 קמש מעל המותר בתוך העיר.

במשפט קיבלתי שלילה לחודש, ולא יודע מה נכנס בי אבל החלטתי לערער למחוזי.

באופן דיי תמוה הערעור התקבל ונקבע דיון.

יום לאחר שנקבע הדיון התקשרה אלי התובעת המשטרתית וביקשה ממני להחזיר את התיק לבית משפט השלום לתעבורה, אמרתי לה שתיתן לי סיבה מספיק טובה לעשות את זה, אז היא אמרה תבוא לדיון מחר אני אחזיר לך את הרישיון ואפחית לך את הקנס מ900 ל250.

ברור שהסכמתי!!!

פורסם

סיפור תמוה.

1. הגשת בקשת ערעור. הבקשה התקבלה(נקבע דיון) ולא הערעור.

2. התביעה אינה יכולה להחזיר את התיק בחזרה לתעבורה, רק המחוזי יכול לעשות זאת לאחר שהתקיים דיון בנושא ונקבע כי שגה קמא.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אני מודה שגם לי זה היה מוזר בזמנו.

צריך לזכור שזה היה לפני הרבה זמן(עדיין לא היה את היכל המשפט בחיפה ומזכירות המחוזי הייתה ליד לשכת גיוס בחיפה).

ותיקח בחשבון שהתביעה החזירה את התיק רק לאחר שהסכמתי בכתב.

נ.ב לפני שנתיים בערך הצלחתי לבטל דו"ח על נת"צ בבית משפט

×
×
  • תוכן חדש...