Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבצע באמזון: משלוחים חינם עד הבית לישראל

רעידת אדמה אונליין: אמזון ארה"ב החלה לאפשר משלוח חינם עולמי, בין היתר, לראשונה, גם לישראל. השילוח החינמי אפשרי רק עבור סל מוצרים הגבוה מ-80 דולר, כלומר תצטרכו לשלם מע"מ, אבל החיסכון של דמי המשלוח אדיר, במיוחד אם מדובר במוצרים כבדים

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5305226,00.html

 

יאללה חגיגה, רמקולים/רסיברים וכל הדברים הכבדים בהבדל ענק במחיר הסופי! :-).

שבת שלום.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

תשימו לב רק שמחיר המשלוח עולה במשלוח החינם

ולכן גם המיסים עולים שונה לאותו המוצר.

אז תבדקו לפני ההזמנה מה עדיף.

שילוח רגיל או ללא דמי משלוח.

 

8825F4B0-B639-4639-AF35-8FA417461B9B.jpg15DE894E-7D5B-451E-BC3E-90A7A7E7E188.jpg

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם

ולשים ל לשעון (ראהב מול ישראל)

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יש כמה סייגים למשלוח חינם מאמזון US

המשלח הוא אמזון או FBA.

הזמנה של מוצרים מעל-80$ אפשר לשלב כמה מוצרים.

כרגע כדאי להזמין מוצרים בעלי משקל נפחי גדול ששם המשלוח הוא יקר.

למשל כיסא בטיחות , גרילים , כיסא משרדי.

 

שימו לב

אמזון קצת "מקמבנים" בשילוח החינם , משום שהם גובים שווי מס על משלוח הכי יקר למרות שהוא "בחינם".

תמיד לוודא את המחיר הסופי לאחר שהשווינו מחירים למשלוח חינם או משלוח בתופסת תשלום.

פורסם

אני מחפש לקנות מאמזון מגבר 5.1 במחיר של עד 1,200 שקל כולל הכל עד הבית

אם מישהו רואה/שומע

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

היות ואני לא מבין גדול מפחד ליפול ביד 2, אם תמצא לי משהו מעניין, אני אשמח

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

צריך עזרה, מחפש מכונית על שלט את הדגם הבא: WLtoys 12428 .יש לזה משקל אז אולי באמזון זה יצא יותר זול, ב ebay יוצא בערך 100 דולר ומשלוח ממש זול של 33 שקל, אבל אני לא יודע כמה אני אפול על מיסים ומעמ.

לינק ל ebay:

https://www.ebay.com/itm/173276087541

תודה,

ליאור.

פורסם

דגם מאוד פופולרי ה 12428 מכרו אותה בהילוךטוב ב 59 דולר עד לפני חודש וחצי.

עם משלוח מהיר .

וואלה מצאתי באורבקופסה ב 44 דולר מחיר הכי נמוך שפגשתי, נראה מקורי לגמרי יש כל מיני תעודות בעמוד המכירה.

האתר מאוד איטי במשלוח שלו שים לב ,

שלם אך ורק עם פייפאל

https://www.lightinthebox.com/en/p/wltoys-12428-1-12-high-speed-electric-four-wheel-drive-vehicle-climbing-climbing-rem_p5026688.html?prm=1.3.70.0&sku=444_7417|1_6919&country_code=il&currency=ILS

פורסם

סעמק האתר הזה, לא מצליח לעשות הזמנה, רושם לי הודעת שגיאה No Shipping Method Available At This Time

מה הוא רוצה ממני?

 

פורסם
יש כמה סייגים למשלוח חינם מאמזון USהמשלח הוא אמזון או FBA.הזמנה של מוצרים מעל-80$ אפשר לשלב כמה מוצרים.כרגע כדאי להזמין מוצרים בעלי משקל נפחי גדול ששם המשלוח הוא יקר.למשל כיסא בטיחות , גרילים , כיסא משרדי.שימו לב אמזון קצת "מקמבנים" בשילוח החינם , משום שהם גובים שווי מס על משלוח הכי יקר למרות שהוא "בחינם".תמיד לוודא את המחיר הסופי לאחר שהשווינו מחירים למשלוח חינם או משלוח בתופסת תשלום.
נגמר.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...