Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3875 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה זה משנה באיזה פונט הוא השתמש? בכל מקרה הוא כבר לא יכול לערוך כי עברה חצי שעה.

כשאתה כותב מערכת רגילה הכוונה למערכת מקורית או למערכת שהותקנה ברכב? תוכל להעלות תמונה או להסביר מה יש?

אם יש מערכת מקורית ייתכן ותזדקק לפאנל שיאפשר להתקין מערכת אחרת, אם יש כרגע מערכת לא מקורית רגילה אז ניתן לפרק אותה ולהתקין במקומה מערכת אחרת.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
מה זה משנה באיזה פונט הוא השתמש? בכל מקרה הוא כבר לא יכול לערוך כי עברה חצי שעה.

כשאתה כותב מערכת רגילה הכוונה למערכת מקורית או למערכת שהותקנה ברכב? תוכל להעלות תמונה או להסביר מה יש?

אם יש מערכת מקורית ייתכן ותזדקק לפאנל שיאפשר להתקין מערכת אחרת, אם יש כרגע מערכת לא מקורית רגילה אז ניתן לפרק אותה ולהתקין במקומה מערכת אחרת.

הכוונה למערכת המקורית ברכב

alfaradio1.jpg

פורסם

יש פאנל באיביי גם למערכת DIN1 וגם לדאבל דין (מה שלרוב קוראים לו מולטימדיה), דאבל דין דורש ממך ויתור על מחזיק הכוסות שמתחת לרדיו.

אם אין לך שליטה מההגה אז לא תזדקק גם למתאם בשום מערכת.

 

מבחינת שמע בבלוטות' תלוי במערכת, אבל עובר הרבה המרות שפוגעות באיכות ועדיף לשמוע דרך דיסק און קי או דרך AUX.

למערכת מולטימדיה אין יתרון בסאונד מול מערכות סינגל דין, נהפוכו, קראתי כאן על חבר פורום שהתקין דאבל דין יקר וחזר לסינגל דין היי אנד של פיונייר כי איכות הסאונד בדאבל דין היקר לא סיפקה אותו.

אם אתה לא צריך מצלמת רוורס ולא צריך מירורינג (הכפלת תצוגה מהטלפון לרדיו), אז תוכל לקנות משהו כמו פיונייר DEH-X4750BT. מערכת עם USB, AUX ובלוטות'. אם אתה תרצה לחבר מגבר או שאתה צריך רדיו שקורא FLAC, תצטרך ללכת על סדרות גבוהות יותר כמו 8XXX או 9XXX. (אגב, בפיונייר בקרוב יהיו דגמים מסדרת X8XX במקום X7XX)

שוב, אם אתה רק שומע מוזיקה יש סיכוי טוב שאפשר להסתפק בסינגל דין שיחסוך לך הרבה כסף מבחינת עלויות המתאם והרדיו עצמו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

יש פאנל באיביי גם למערכת DIN1 וגם לדאבל דין (מה שלרוב קוראים לו מולטימדיה), דאבל דין דורש ממך ויתור על מחזיק הכוסות שמתחת לרדיו.

אם אין לך שליטה מההגה אז לא תזדקק גם למתאם בשום מערכת.

 

מבחינת שמע בבלוטות' תלוי במערכת, אבל עובר הרבה המרות שפוגעות באיכות ועדיף לשמוע דרך דיסק און קי או דרך AUX.

למערכת מולטימדיה אין יתרון בסאונד מול מערכות סינגל דין, נהפוכו, קראתי כאן על חבר פורום שהתקין דאבל דין יקר וחזר לסינגל דין היי אנד של פיונייר כי איכות הסאונד בדאבל דין היקר לא סיפקה אותו.

אם אתה לא צריך מצלמת רוורס ולא צריך מירורינג (הכפלת תצוגה מהטלפון לרדיו), אז תוכל לקנות משהו כמו פיונייר DEH-X4750BT. מערכת עם USB, AUX ובלוטות'. אם אתה תרצה לחבר מגבר או שאתה צריך רדיו שקורא FLAC, תצטרך ללכת על סדרות גבוהות יותר כמו 8XXX או 9XXX. (אגב, בפיונייר בקרוב יהיו דגמים מסדרת X8XX במקום X7XX)

שוב, אם אתה רק שומע מוזיקה יש סיכוי טוב שאפשר להסתפק בסינגל דין שיחסוך לך הרבה כסף מבחינת עלויות המתאם והרדיו עצמו.

 

תודה לך על העזרה גבר,אפשר גם המלצה לדאבל דין עם ו/או בלי בלוטות?

פורסם

יש תכונות מיוחדות שאתה צריך מהדאבל דין? חוץ מדיבורית בלוטות'.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3875 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...