Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2718 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

יש לי רנו פלואנס 2010.

בתקופה האחרונה התחילו להיות לי בעיות באורות הדרך ברכב,

למי שלא יודע נורות הדרך הם h7,

הבעיות התחילו מזה שכשהייתי מסובב פעמיים בידית להדליק את האורות דרך זה לא היה מדליק את אורות הדרך רק את אורות החניה, סיבוב אחד למטה חזרה לאורות החניה ושוב קדימה לאורת הדרך היה מדליק אותם,

לאחר מכן זה הדרדר והתחיל לדלוק לי רק האור דרך השמאלי,

בדקתי ולא מגיע לי חשמל לאור הימני, החיבור לא מקבל פלוס.

והיום להפתעתי גם שמאלי הפסיק לעבוד.

 

חשוב לציין שכל שאר האורות ברכב עובדים האור בתוך הרכב, אורות חניה, ברקס, אור גבוה, אורות ערפל, הכל עובד חוץ מאורות הדרך.

 

החלפתי נורות ניסיתי לעשות גשר(מסתבר שזה לא ממש עובד במכוניות כאלה) וזה לא עוזר,

אפילו הלכתי לאיזה חשמלאי שבבדיקה שלו ובבדיקת פיוזים והצמא לא מצא בעיות ואמר לי לחזור אליו כדי לפתוח את הדשבורד ולחפש את הבעיה בפנים.

 

אז לפני שיפרקו לי את הרכב או ישחטו אותי במחיר בקרסו,

מישהו אולי נתקל פעם בבעיה?

פורסם

לאורך הדורות ישנה "מחלה" של ידית אורות שמתקלקלת ברכבי רנו.

בתחילה, מגעים לא תקינים עד למותה הסופי והצורך בהחלפתה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

וזה לא קשור לזה שכל שאר האורות ברכב כן עובדים?

כלומר אותה ידית מדליקה את אורות הערפל, חניה ואור גבוה..

פורסם

בהחלט יתכן שישנה תקלה נקודתית באור המעבר, וזאת למרות שבעבר התקלה היתה מופיעה באור הדרך(גבוה).

זהו כיוון מחשבה בסה"כ ולא ממצא וודאי.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

היי חבר,

סקרן לדעת מה קרה בסוף? יש לי פלואנס עם אותה תופעה בדיוק ומאוד אשמח לדעת מה הייתה התקלה.

תודה מראש!

 

 

שלום לכולם,

יש לי רנו פלואנס 2010.

בתקופה האחרונה התחילו להיות לי בעיות באורות הדרך ברכב,

למי שלא יודע נורות הדרך הם h7,

הבעיות התחילו מזה שכשהייתי מסובב פעמיים בידית להדליק את האורות דרך זה לא היה מדליק את אורות הדרך רק את אורות החניה, סיבוב אחד למטה חזרה לאורות החניה ושוב קדימה לאורת הדרך היה מדליק אותם,

לאחר מכן זה הדרדר והתחיל לדלוק לי רק האור דרך השמאלי,

בדקתי ולא מגיע לי חשמל לאור הימני, החיבור לא מקבל פלוס.

והיום להפתעתי גם שמאלי הפסיק לעבוד.

 

חשוב לציין שכל שאר האורות ברכב עובדים האור בתוך הרכב, אורות חניה, ברקס, אור גבוה, אורות ערפל, הכל עובד חוץ מאורות הדרך.

 

החלפתי נורות ניסיתי לעשות גשר(מסתבר שזה לא ממש עובד במכוניות כאלה) וזה לא עוזר,

אפילו הלכתי לאיזה חשמלאי שבבדיקה שלו ובבדיקת פיוזים והצמא לא מצא בעיות ואמר לי לחזור אליו כדי לפתוח את הדשבורד ולחפש את הבעיה בפנים.

 

אז לפני שיפרקו לי את הרכב או ישחטו אותי במחיר בקרסו,

מישהו אולי נתקל פעם בבעיה?

×
×
  • תוכן חדש...