Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3883 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום. מדובר בפוקוס 2008 1.6.

מעוניין להחליף פלאגים, לראשונה באופן עצמאי.

ברשותי פלאגים, בוקסה תואמת, מאריך לבוקסה 12.5 ס"מ וידית רצ'ט.

אין לי ידית מומנט.

אנא השקיעו בי הוראות מדוייקות להחלפה (גירוז - כן או לא?), אופן הסגירה וכו'.

לפי מה שראיתי בסרטונים - סוגרים את הפלאג שהיד מסובבת עם מומנט קטן עד שאי אפשר יותר, ואח"כ מוסיפים עוד טיפונת, בקטנה, עם מומנט רחב.

אמת?

 

תודה מראש למשקיענים

פורסם

לא מגרזים !

כמו שכתבת , אכן סוגרים בעדינות וכשאי אפשר יותר , מפעילים כוח לסגור עוד רבע סיבוב.

הסיבה לכך - הדיסקית שעל הפלאג (השייבה) משמשת כאטם , אחרי סגרת בכוח היד , יש לסובב את הרבע הסיבוב הנוסף שגורם לדיסקית להימעך וזה מאפשר אטימה מלאה .

פורסם

בפורד אין שייבה לפלאגים, יש קונוס.

 

בנוסף המומנט נמוך יחסית לפלאגים - 15 ניוטון מטר.

 

אשמח להשאיל לך ידית מומנט במידה ותוכל להגיע לאזור השרון.

Stay Dirty

×
×
  • תוכן חדש...