Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיצול יציאת HDMI אחת ל-2 מסכים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3887 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

יש לי יציאה אחת של HDMI מהמחשב ולאחרונה רכשתי מסך מחשב חדש אשר מתחבר גם הוא ב-HDMI.

הבעיה שהמחשב גם מחובר לטלויזיה שגם היא מתחברת בחיבור HDMI.

בעיה נוספת המסך עובד ברזלוציה שונה מהטלויזיה (FHD מול HD).

 

האם יש איזה מכשיר \ מפצל אשר ניתן להשתמש בו שיפצל מיציאה 1 של HDMI במחשב ל-2 יציאות כך שאוכל לחבר גם את הטלויזיה וגם את המסך במקביל? (ברזולוציות שונות).

פורסם

"ONLY 1 output device should be active at any time"

 

נו באמת...

זה מפצל פסיבי סתם מתוך 1 יוצא 2 (כמו Y cable) וכמו שרשום תומך רק ביציאה אחת,

כנראה ש2 במקביל הוא כבר לא "יסחוב" וההנחתה של האות תהיה כל כך משמעותית שהאיכות תהיה גרועה.

אין לי ניסיון עם כזה, אלו השערות על סמך מה שמוצג ורשום שם..

פורסם

יש.

קניתי כזה לפני כמה חודשים, עובד מצויין.

לא רק שהוא נותן לך שתי יציאות, אלא הוא גם מצויין כמחזק אות לכבל בודד ארוך (של 10 מטר).

http://www.ebay.com/itm/New-Arrival-Full-HD-1x2-Port-HDMI-Splitter-Amplifier-Repeater-3D-1080p-Female-/161499910767?hash=item259a25126f

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
יש.

קניתי כזה לפני כמה חודשים, עובד מצויין.

לא רק שהוא נותן לך שתי יציאות, אלא הוא גם מצויין כמחזק אות לכבל בודד ארוך (של 10 מטר).

http://www.ebay.com/itm/New-Arrival-Full-HD-1x2-Port-HDMI-Splitter-Amplifier-Repeater-3D-1080p-Female-/161499910767?hash=item259a25126f

 

איציק

האם כאשר אתה מחבר ל-2 תצוגות בעלות רזולוציות שונות אין בעיה?

 

זה לא יעבוד ב-2 רזולוציות שונות.

 

איך מסך המחשב הישן היה מחובר למחשב?

 

המחשב הוא לפטופ, עבדתי על המסך שלו עד לאחרונה.

 

דרך אגב מצידי לא חייב ששני התצוגות יפעלו בו זמנית, אפילו אם רק תצוגה אחת תפעל כל פעם זה בסדר וניראה לי שמצאתי את הפיתרון באיביי.

יש SWITCH שזה כל התפקיד שלו לברור בין תצוגות. נראה לי שאזמין ואנסה אותו.

 

http://www.ebay.com/itm/2-Port-HDMI-Bi-directional-2x1-Switch-Switcher-1x2-Splitter-Selector-3D-1-4V-AP-/121754024316?hash=item1c591af97c:g:mHcAAOSwHmhV7l4c

פורסם

מוצר איכותי שיעשה זאת יעלה לא מעט בשל ניהול הEDID

אני עובד עם מוצרי EXTRON אבל הם יעלו לך כמו כמה מסכים...

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

×
×
  • תוכן חדש...