Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3875 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם:-)

לפאביה שלי (2002) התחילו תקתוקים לפני שבוע מהגלגלים הקדמיים (משניהם) בעת פניות.

זה התחיל ממש בקטנה ותוך שבוע החמיר באופן רציני, התקתוקים ממש חזקים ונשמעים למרחקים.

הרעש קורה אך ורק כשהרכב משולב להילוך וקורה בהאצה תוך כדי פניה (למשל ביציאה מחניה), כשמסובבים את הגלגלים במקום אז אין שום רעש, ככה גם בפניות - אם אני פונה בהילוך שני משולב אז יש רעש, אם אני עם קלאץ' לחוץ או ניוטרל אז אין רעש. התקתוקים גם נשמעים בעיקר בפניות במהירות מתחת ל40 קמ"ש, אין רעש בפניות מהירות יותר. מדי פעם גם יש תקתוק (אחד) חזק בתחילת נסיעה, כשהקלאץ' מגיעה לנקודת חיכוך.

איפה יכולה להיות הבעיה? קלאץ', ציריות, תפוח הגה?

 

תודה מראש..

פורסם

קצת מוזר שזה התחיל משני הגלגלים באותה העת אך הכיוון העיקרי הוא ציריות כלומר הפעמונים שלהם. בכל מיקרה גשצלקבל חוות דעת שמישהו מיקצועי ייבחן זאת פיזית.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אז חשבתי שאני יכול למשוך עוד קצת עם ציריה תקולה,

הכל טוב ויפה עד שהיא נשברת באמצע נסיעה בכביש מהיר.

במזל הצלחתי להביא את הרכב לשוליים.. לא חשבתי שציריה זה עסק קריטי כל כך

פורסם

היה לי את אותו הדבר בדיוק לפני כשלושה שבועות והתברר שמדובר בפעמון ימני כמו שבאמת הציע שם אחד מחברי הכנופיה.

תבדוק טוב שלא מדובר רק באחד הפעמונים ולא בשניהם כמו שנראה לך. אם שניהם התחילו לתקתק ביחד זה ממש אחד למיליון... (ושלא ידחפו לך במוסך ציריה שלמה!)

פורסם
היה לי את אותו הדבר בדיוק לפני כשלושה שבועות והתברר שמדובר בפעמון ימני כמו שבאמת הציע שם אחד מחברי הכנופיה.

תבדוק טוב שלא מדובר רק באחד הפעמונים ולא בשניהם כמו שנראה לך. אם שניהם התחילו לתקתק ביחד זה ממש אחד למיליון... (ושלא ידחפו לך במוסך ציריה שלמה!)



אכן הבעיה הייתה בפעמון של הציריה השמאלית.

תודה לכם:)

 

×
×
  • תוכן חדש...