Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3894 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

בתקופה האחרונה ברגע שאני מניע את הרכב

יש רעש שמגיע מהאזור השמאלי בתא המנוע, הרעש נשמע בברור מאיפה שהרצועה הראשית של המנוע ( שרשרת מנוע) למי שמכיר את הרכב אין רצועת טיימינג.

הייתי עם הרכב במוסך ופירקו את הרצועה לבדוק שהיא לא יבשה ומתוחה מספיק והכל בסדר. לאחר מכן הרכב יצא מהמוסך והרעש חזר לקדמותו.

בימים האחרונים נשמע שהרעש התחזק מעט, אולי זה מהגשם, בכל מקרה הרכב

לא מניע לי בלי כבלים.

התסמינים הם כשמניעים את הרכב בכבלים

והרכב במצב עמידה ( P ) ומחובר למכשיר לבדיקת טעינה, המצבר מראה טעינה מלאה,

לאחר מספר דקות האורות בלוח השעונים נחלשות הרדיו דיסק נכבה והטעינה של המצבר יורדת.

לטענת המוסך מדובר באלטרנטור תקול.

הבנתי שיש דבר כזה רצועת אלטרנטור שיכולה להיות תקולה או יבשה או מייסבי אלטרנטור

תקולים שעלולים להשפיע על תפקוד האלטרנטור ולא בטוח שיש קשר ישיר לתקינות של האלטרנטור עצמו.

איזה רצועות יש ברכב הזה חוץ משרשרת מנוע או רצועת אלטרנטור?

איזה סימנים יכולים להעיד על כך שהאלטרנטור בכל זאת תקין למרות כל הסימנים לתקלה בו ואיך אני יכול לדעת האם יש גורמים אחרים שמפריעים לפעולתו התקינה?

במידה ומדובר בתקלה בטוחה באלטרנטור,

אתם ממליצים על שיפוץ, משומש או חדש?

כמה צריך לעלות אלטרנטור ( מקורי) לרכב בשנה הזאת?

ושאלה אחרונה, האם יש בדייהטסו סיריון 2002 רצועת אביזרים כמו ברכבים אחרים? מדובר במנוע 1300

דגם k3.

תודה מראש לעוזרים.

×
×
  • תוכן חדש...