Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3903 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני מנסה למצוא ברנו קליאו החדשה 1.2 טורבו את הכפתור האהוב עליי לביטול הESP ופשוט אין כזה - בכלל! פניתי לרנו בארץ ואין להם תשובה לזה. כמו כן פניתי לרנו בUK - גם כן - אין תשובה.

כולם אמרו לי ללכת למוסך שיבטלו את זה דרך המחשב.

זה לא נשמע לי הגיוני שכל פעם שאני ארצה לבטל או להפעיל את זה אני אצטרך ללכת למוסך שיחברו את המחשב ויבטלו את זה משם.

 

מישהו מכיר פתרון שפוי יותר?

פורסם

אין פיתרון שפוי, ולמיטב זיכרוני מעל 50 קמ"ש המערכת נכנסת לפעילות באופן אוטומטי.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
אין פיתרון שפוי, ולמיטב זיכרוני מעל 50 קמ"ש המערכת נכנסת לפעילות באופן אוטומטי.

אין לי בעיה שהמערכת תחזור לפעולה באופן אוטומטי במידה ואני מעל 50 קמ"ש אבל עד למהירות הזו יש דרך לבטל את הESP? זה גם לא כזה בטיחותי בתנאים מסויימים הESP - שלג למשל וזו מכונית אירופאית אז קשה לי להבין למה לא כללו את הכפתור ברכב שמיותר במדינות מושלגות

פורסם

מה?

 

בקרת יציבות שפועלת זה דבר לא בטיחותי?

 

אם אתה חושב ככה, אולי באמת עדיף שלא תוכל לכבות אותה...

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
מה?

 

בקרת יציבות שפועלת זה דבר לא בטיחותי?

 

אם אתה חושב ככה, אולי באמת עדיף שלא תוכל לכבות אותה...

 

אני מודע לזה שזה בטיחותי ומציל חיים. אני ציינתי שזה לא בטיחותי למשל במזג אוויר מושלג כי הוא מזהה החלקה של צמיגים ונכנס לפעולה כשלא צריך - גם לפי הוראות הרכב של הקליאו רשום לבטל את זה במידה ויש קרח או שלג על הכביש - הבעיה שאין דרך קלה לבטל את זה.

אני מעוניין שזה יעבוד 99% מהזמן, אבל כשאני רוצה להנות קצת (עד ה50 קמ"ש שזה נכנס לפעולה בעל כרחי) אני כן רוצה לבטל את זה (נסיעות בשבילי עפר, או סתם במגרשים נטושים)

פורסם

ממש לא מנתקים בקרת יציבות בתנאי שלג וקרח, אז צריך אותה יותר מתמיד! מה שכן, המערכת עשויה להפריע בזינוק כשמתחפרים בשלג עמוק וכדומה - ואז צריך לבטל אותה.

 

הבעיה היא שמתחת ל-50 קמ"ש יש גבול כמה אפשר להינות, וגם אז אם תהנה יותר מדי אז סביר שהמערכת תופעל מחדש...

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
ממש לא מנתקים בקרת יציבות בתנאי שלג וקרח, אז צריך אותה יותר מתמיד! מה שכן, המערכת עשויה להפריע בזינוק כשמתחפרים בשלג עמוק וכדומה - ואז צריך לבטל אותה.

 

הבעיה היא שמתחת ל-50 קמ"ש יש גבול כמה אפשר להינות, וגם אז אם תהנה יותר מדי אז סביר שהמערכת תופעל מחדש...

 

שוב, אני מחפש קצת למרוח חיוך על הפנים שלי פעם בשבוע ודווקא עם הסוויפט 2012 שהיתה לי זה הצליח (:

 

כנראה שבאמת אמן אפשרות קלה בקליאו לבטל את זה, חבל.

גם ההתערבות של הESP בקליאו הרבה יותר אגרסיבית לעומת הסוויפט

×
×
  • תוכן חדש...