Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

וינקרים אחרי החלפת נורות ללדים


minkin
שימו לב! השרשור הזה בן 3114 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לאחרונה עשיתי זאת והם התחילו לפעול מהר, הבנתי שזה בגלל שהצריכת מתח ירדה אז הוא חושב שנורה אחת נשרפה - השאלה איך אפשר לבטל את זה?

Dodge Ram Lariat 2018

ŠKODA Yeti 2.0 TDI 2011

Isuzu Dmax 3.0 TD 2005

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באיזה רכב?

זאת תופעה שקוראת בדרך כלל ברכבים ישנים שבהם האיתות מבוסס על אלמנט טרמי (יוניט איתות).

האלמנט שדרכו זורם הזרם לנורות האיתות מתחמם כאשר הנורה נדלקת ומנתק את הזרם כאשר הוא מגיע לטמפרטורה מסויימת .

ברגע שהוא מתקרר הוא שוב סוגר מעגל וחוזר חלילה .

אם הזרם שזורם דרכו נמוך מידיי (לד צורך מעט זרם לעומת נורה רגילה) הוא מתחמם מעט , מה שגורם לו להתקרר מהר ולכן מחזור הפעולה קצר וההיבהוב מהיא.

אפשרות אחת זה לשים נגד הספק המקביל ללד .

אפשרות שנייה , להחליף את היוניט לאחד שמיועד לזרם נמוך .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל לפי מה שאתה מתאר על דרך פעולת היוניט הזה, הלד היה אמור לאותת הרבה יותר לאט כי הוא צורך הרבה פחות זרם מאשר נורת להט, כך שהאלמנט הטרמי היה לוקח לו הרבה יותר זמן להגיע לדרגת החום שהוא אמור להגיע אליה ביחד לנורות להט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שאתה אתה צודק , משהוא בהסבר שנתתי לא מסתדר.

האם כעט עם הלד , כשהוא מהבהב מהר, הזמן שבלד דלוק ארוך יותר מזמן שהוא כבוי הכיבוי ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשנורה אחת מהמהבהבים בצד ימין נניח שרופה, הזרם עולה או פוחת?

הוא פוחת וההבהוב הופך מהיר.

אז למה כשהירידה בצריכת הזרם היא בגלל צריכה נמוכה של הלדים אתם רוצים שההתנהגות תשתנה?

 

יוסי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברוב הרכבים המודרנים כבר לא קיים פלשר מכני או כפי שרבים קוראים לו ממסר אלא מעגל אלקטרוני שהינו חלק אינטגרלי מלוח השעונים והתקתוק של הווינקר נשמע מהרמקול הנמצא בלוח השעונים לכן אין מה לחפש פלשר אלקטרוני באיביי.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובות והעזרה, איך אני מחשב את הנגד? אולי אפשר לשים נגד אחד בכול בצד?

החלפתי 4 נורות רגילות ומתכוון ולהחליף עוד 2 קטנות שבצדדים

מדובר בדימקס 2005

Dodge Ram Lariat 2018

ŠKODA Yeti 2.0 TDI 2011

Isuzu Dmax 3.0 TD 2005

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Dodge Ram Lariat 2018

ŠKODA Yeti 2.0 TDI 2011

Isuzu Dmax 3.0 TD 2005

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לפתור את כל הבעיה בהחלפת ממסר לאחד שמתאים לעבודה עם נורות לד באיתותים- http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_nkw=led+blinker+relay&_frs=1

 

עכשיו רק נשאר לך למצוא שם את הממסר שיתאים לך.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צריך לבדוק כמה דברים :

 

1. סידור הפינים של הפלשר האלקטרוני יתאים לסידור הפינים בפלשר שברשותך.

2. גובה הפלשר.

3. קצב ההיבהוב יתאים לקצב ההיבהוב של הפלשר המכני.

4. מספר הרגלים דומה וגם רוחב הרגל.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3114 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...