Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7844 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי סוברו אימפרזה 95, בשיחרור הדוושת גז הטורים לא יורדים עד הסוף, איפה לחפס את הבעיה?

(האם ניקוי מנוע צעדים יכול להיות קשור?)

(מה זה מנוע צעדים, מה הוא עושה?)

פורסם

הקשב לעצתו של גרשון, והדבר הבא, כנראה, הוא ניקוי מנוע הצעדים.

 

מנוע הצעדים תפקידו לפתוח במקצת את המצערת, ע"מ לווסת את סל"ד המנוע ע"פ הצורך.

לדוגמא: בעת התנעה קרה, בעת הפעלת מזגן או צרכני חשמל רבים שגורעים כוח מהמנוע.

 

מקווה שההסבר היה מספיק ברור, פשוט אני צריך לצאת.

בברכה,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם
יש לי סוברו אימפרזה 95, בשיחרור הדוושת גז הטורים לא יורדים עד הסוף, איפה לחפס את הבעיה?

(האם ניקוי מנוע צעדים יכול להיות קשור?)

(מה זה מנוע צעדים, מה הוא עושה?)

נקה בית מצערת ושמן את הצירים (בזהירות)

אל תיגע בינתיים במנוע הצעדים. ב 99% מהמקרים הבעיה לא שם.

 

בדוק חורים/קרעים בצנרת בין חיישן זרימת האויר לתיבת המסנן אויר.

בדוק סולונויד מגביר טורים למזגן.

 

איציק.

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לי זה דווקא נשמע כמו חיישן זרימת אויר מגמגם, כלומר שהתנועה שלו על הציר שלו אינה חלקה.

לפעמים מספיק לפתוח אותו ולנקות אותו טוב טוב, אבל זו עבודה למי שיודע מה הוא עושה.

פורסם
לי זה דווקא נשמע כמו חיישן זרימת אויר מגמגם, כלומר שהתנועה שלו על הציר שלו אינה חלקה.

לפעמים מספיק לפתוח אותו ולנקות אותו טוב טוב, אבל זו עבודה למי שיודע מה הוא עושה.

תנועה על ציר ?

 

ברכב זה החיישן מותקן מייד לאחר מסנן האויר ואין צורך בכיוון/כיול.

 

ניתן לנקות אותו באמצעות תרסיס ללא פירוק של החיישן (פשוט להתיז חומר דרך התעלה שמגיעה ממסנן האויר).

 

הדבר היחידי שעלול להפריע לתפקוד שלו הוא אבק (אי החלפת מסנן אויר בזמן). לא מדובר באדי שמן מאחר והנשם מותקן בצמוד לבית המצערת ואין מגע בינהם.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

תודה לכולם על העצות המועילות, האם לנקות אם ספרי ניקוי קרבורטורים (האם יכול להזיק למשהו שם)?

 

האם לתת ספריי גם דרך תעלת האויר?

×
×
  • תוכן חדש...