Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3908 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

אם השמן גיר שחור זה מצב תקין או לא?

הבעיה היא שלעיתים הרכב נכנס ל"מוד חירום" ואז צריך לכבות ולהניע שוב כדי שזה יסתדר. וגם הגיר מעביר הילוכים מוקדם מידי - כלומר, הוא לא מושך מספיק את ההילוך ואז מה שקורה שמיד אחרי ההעברה האוטו רועד כי הוא בסל"ד נמוך מידי לאותו הילוך. וזה ממש ממש מעצבן.

הוספתי מעט שמן גיר (דקסרון 3-אדום) לגיר, ואחרי נסיעה קצרה (כשהאוטו חם), פתחתי בורג מפלס שמן גיר (הבורג שבתוך בורג), ויצא שמן גיר ממש ממש שחור. לא יודע אם זה בסדר או לא...

 

תודה.

פורסם

שמן (נוזל ממסרה שחור ) מראה כי השמן איבד את תכונות העבודה שלו

ולא מבצע הצמדות טובה והעברת כוח.

 

ראה פרוייקט שביצע איציק בממסרה אוטומטית תואמת - כנס לקישור

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?454774-%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%99%D7%A7%D7%98-%D7%9E%D7%A6%D7%95%D7%9C%D7%9D-%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%A4%D7%AA-%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%92%D7%99%D7%A8-%D7%91-AL4-DP0&highlight=AL4

 

מפורט בדיון מדוע בוצע וסוג נוזל הממסרה המתאים.

כדאי לגשת למוסך טוב לבדיקה כגון אורן שרותי רכב - 053-8094495

בחולון.



יש להם ידע בטיפול ברכב הנ"ל והיתייעץ עימם .

http://www.carsforum.co.il/cars/%D7%...A8%D7%9B%D7%91

 

או מוסך אחר עם ניסיון בממסרות הללו..

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
שמן (נוזל ממסרה שחור ) מראה כי השמן איבד את תכונות העבודה שלו

ולא מבצע הצמדות טובה והעברת כוח.

 

ראה פרוייקט שביצע איציק בממסרה אוטומטית תואמת - כנס לקישור

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?454774-%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%99%D7%A7%D7%98-%D7%9E%D7%A6%D7%95%D7%9C%D7%9D-%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%A4%D7%AA-%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%92%D7%99%D7%A8-%D7%91-AL4-DP0&highlight=AL4

 

מפורט בדיון מדוע בוצע וסוג נוזל הממסרה המתאים.

כדאי לגשת למוסך טוב לבדיקה כגון אורן שרותי רכב - 053-8094495

בחולון.



יש להם ידע בטיפול ברכב הנ"ל והיתייעץ עימם .

http://www.carsforum.co.il/cars/%D7%...A8%D7%9B%D7%91

 

או מוסך אחר עם ניסיון בממסרות הללו..

 

אייל.

 

אחלה תודה רבה!

פורסם

הוחלף היום שמן גיר, ריקון מהבורג התחתון, לא באמצעות משאבה. אין שינוי בפעולת הגיר בינתיים. :(

הנורות מצב שלג ומצב ספורט מהבהבות קבוע, אפילו עוד לפני ההתנעה הן מתחילות להבהב. ניסיתי לנתק מצבר כמה פעמים זה לא מאפס את זה.

מישהו יודע איך מכבים את הנורות האלה? OBD2 DEVICE פשוט יעשה את העבודה?

פורסם

קודם כל תוודא שביצעת מדידת כמות מדוייקת לשמן

דבר שני לאחר החלפת שמן צריך לאפס מונה שמן גיר

אם גם זה לא עוזר אז אולי צריך להחליף סלונואידים

×
×
  • תוכן חדש...