Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתי חלה חובת הדלקת אורות ברכב?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3913 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל יום משעות החשיכה

 

ו מ 1.11 של כל שנה עד 31.3 של השנה שלאחריה בדרך שאינה דרך עירונית אם מדובר ברכב פרטי

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
כל יום משעות החשיכה

 

ו מ 1.11 של כל שנה עד 31.3 של השנה שלאחריה בדרך שאינה דרך עירונית אם מדובר ברכב פרטי

זאת אומרת שבעיר בשעות היום בין התאריכים 1.11 עד ל31.3 אפשר לנסוע בלי אורות דלוקים?

החוק הוא רק בדרך שהיא אינה דרך עירונית?

פורסם

מה זה משנה איפה ומתי חובה להדליק אורות?

מטרת האורות היא נראות טובה יותר. אורות כדאי להדליק כל השנה ובכל נסיעה.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם
מה זה משנה איפה ומתי חובה להדליק אורות?

מטרת האורות היא נראות טובה יותר. אורות כדאי להדליק כל השנה ובכל נסיעה.

 

כשאתה נוסע ב12 בצהריים בראות מעולה ,אתה לא צריך אורות זה סתם.

פורסם
מה זה משנה איפה ומתי חובה להדליק אורות?

מטרת האורות היא נראות טובה יותר. אורות כדאי להדליק כל השנה ובכל נסיעה.

 

קקי - - - - - - - - > מאוורר

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

זה לא מזיק להדליק אורות דרך למשך כל השנה ובכל זמן. זה רק משפר את הנראות שלך בכביש ובכך מקטין את הסיכוי שכל אותם מתעסקי אייפון/ מתאפרות/ מתגלחים/ קוראי עיתון לא ישימו לב אליך ויגרמו לתאונה.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם
זאת אומרת שבעיר בשעות היום בין התאריכים 1.11 עד ל31.3 אפשר לנסוע בלי אורות דלוקים?

החוק הוא רק בדרך שהיא אינה דרך עירונית?

במידה ומדובר ברכב פרטי - מדוייק

פורסם

אני מצטרף לאורי, לי יש אינסטינקט בהנעה לסובב את ידית האורות ולנסוע ככה בכל מצב כל השנה ובכל השעות.

זה הרגל שחבל ולא נמצא אצל הרבה אנשים, שאפילו ב11 בלילה תראו נוסעים ללא אורות בכלל.

פורסם
אני מצטרף לאורי, לי יש אינסטינקט בהנעה לסובב את ידית האורות ולנסוע ככה בכל מצב כל השנה ובכל השעות.

זה הרגל שחבל ולא נמצא אצל הרבה אנשים, שאפילו ב11 בלילה תראו נוסעים ללא אורות בכלל.

 

גם אני כך, זה פשוט פק"ל כמו להוריד בלם יד ולא צריך להתברבר עם זה.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...