Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3897 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בימים אלה אני משתעשע ברעיון של החלפת הקאפה שאיתה אני סוגר בימים אלה 4 שנים.

אני מחפש מחליפה שתהיה דומה אבל חדישה יותר. הרכב הבא צריך להיות גדול, חזק יחסית (עדיפות ל-300 כ"ס אבל בטח לא פחות מ-200) גיר רגיל, מזגן מקפיא וטורבו.

לאחר עלעול ביד 2 אני מבין שהאופציה היחידה היא אלפא 159 מכיוון ששום יבואן לא מביא לארץ רכבים כאלה עם גיר רגיל. אני לא פוסל שום יבואן או מותג.

האם יש טעם במעבר מקאפה ל-159 ? אולי בכלל עדיף להשאר עם הרכב שלי.

האם יש רכב אחר שלא חשבתי עליו ?

במידה ולא, מה קורה אם אני מכפיל את תקציב הרכישה ? האם אז תמצא המחליפה ?

99% מהנסיעות אני נוסע לבד ולא מעניין אותי המקום בספסל האחורי או גודל תא המטען.

 

אני לא לחוץ להחליף את הרכב והוא לא עומד למכירה כרגע, אני רק בודק אופציות.

 

אשמח לדעתכם, תודה מראש.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מישהו יודע כמה קילומטרים בממוצע מחזיק הגיר של לנצ'יה/ קרייזלר דלתא החדשות לפני שהוא קורס ?

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם (נערך)

ראשית, קולולולו.

 

בענין הלנצ'יה - רכב מסקרן שגם התעניינתי לגביו בעבר. מקסימום הספק ומקסימום אבזור במינימום עלות. כמו איטלקיה טובה.

 

לא שמעתי על מחלות מוכרות.

 

שים לב שלא קיימת גרסא ידנית בארץ.

עריכה אחרונה על ידי Ziv
פורסם (נערך)

אני מודע לכך שאין גרסה ידנית בארץ לדלתא אבל עקב שינויים שחלו ממש לאחרונה אני שוקל לעבור לגיר אוטומט ביום יום ולקנות רכב ידני עם הנעה אחורית לסופ"ש.

בגלל השינוי GTI לא באה בחשבון מה גם שאף פעם לא מצאתי את עצמי מפנטז על הרכב הזה.

למיטב ידיעתי 166 הן די ישנות ומקבילות לקאפה כך שאין בהחלפה כזו שום טעם. הרעיון בהחלפה הוא להתקדם לרכב מודרני שיהיה הרבה יותר צעיר, את ההרפתקאות נשאיר לסוף שבוע.

אני לא רוצה רכב שמגיע עם גיר רובוטי או רציף.

 

תודה לכולם על התגובות, אתם עוזרים לגבש דעה.

עריכה אחרונה על ידי amir74

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

עכשיו אתה מדבר. מבחינתי זה לחיות את החלום.

 

אנחנו כבר יודעים שאתה לא חושש מהרפתקאות, אז דלתא במחיר שחיטה ליום-יום ועוד איזה רכב שתבחר לסופ"ש (מעניין אותי, על מה חשבת?) יתנו מענה להכל.

פורסם

מה דעתך על הרכב המעניין הזה :

 

[TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD]pixel.gif[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD][TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD=width: 2%, bgcolor: #EEEEEE, align: left][/TD]

[TD=width: 98%, bgcolor: #EEEEEE, align: right][TABLE=width: 100%, align: center]

[TR]

[TD=align: right]למכירה-SAAB 9-5 AEROו סאאבי סאאב [מצורף קובץ jpg] ו[/TD]

[TD=width: 120, align: left]12:18 | 21/09/15 [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

 

[TABLE=width: 100%, align: center]

[TR]

[TD]SAAB 9-5 AERO 2004 דגם נדיר מהיחדות בארץ-250-כ"ס הדגם החזק והמפואר ביותר-שמור כחדש - עם כל התוספות האפשריות-יד 2-לאחר טיפול גדול- ועוד,,,,,

גג נפתח-רפודי עור-גיר ספורט שליטה מההגה-מראות וכסאות חשמל עם זכרונות וחימום קרור-פנסיי קסנון-גלגלי ספורט דגם-AERO-ספויילרים וחצאיות-בקרת החלקה-שיוט-מזגן מפוצל-חיישני חניה-צמיגי מישלין-מערכת אולפן-Harm

ט"ל-054-3524720[/TD]

[TD=width: 220, align: center]resize.asp?image=55990942.jpg&width=200[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

[TABLE]

[TR]

[TD][TABLE]

[TR]

[TD]+ הוספת תגובה[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[TD] [/TD]

[TD]

 

fbshare_medium.jpg[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

פורסם
עכשיו אתה מדבר. מבחינתי זה לחיות את החלום.

 

אנחנו כבר יודעים שאתה לא חושש מהרפתקאות, אז דלתא במחיר שחיטה ליום-יום ועוד איזה רכב שתבחר לסופ"ש (מעניין אותי, על מה חשבת?) יתנו מענה להכל.

x 1/9, כבר 20 שנה אני רוצה אולי בשנה הקרובה זה באמת יקרה...

לגבי הסאב, כמו שרשמתי את ההרפתקאות אשמור לסופי שבוע. לטעמי, ריפודי עור הם אסון (סבלתי איתם בקאפה), גג נפתח הוא מתכון לצרות ורעשי רוח כך שאני מחפש תמיד את הגרסאות הפחות מפוארות שבאות בלי התוספות הללו, אבל תודה על ההצעה.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

כנראה שהפיאט תקח את כל התקציב הנוכחי שציינת.

 

אם אכן תבחר בלנציה, אז אנחנו מדברים על תקציב של 100K לשני הרכבים יחד.

 

בעניין הפיאט - רק אציין שעדיף לייבא. משום מה אנשים בארץ חושבים שמספר צהוב מכפיל את המחיר שהם שילמו לפני שנה.

פורסם

ירדתי מה-159 משתי סיבות. הראשונה, המכונאי שלי לא המליץ. השנייה, ממה שהספקתי לקרוא חיישנים שמתקלקלים עולים המון המון כסף.

מכיוון שהדלתא מבוססת על אותו מנוע ייתכן שגם אצלה חיישנים יהיו יקרים, בשביל זה יש את הפורום ואני עושה שיעורי בית לפני קנייה.

הלכתי לראות דלתא רק כדי להתרשם מהרכב, המושבים מאחור עשויים מדיקט לעומת הנוחות של הקאפה. גם מקדימה המושבים לא להיט אבל סבירים לגמרי.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160


×
×
  • תוכן חדש...