Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3967 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מבין שירדת לכול רכב שני ובדקת אם קיימת הזעה או נזילה ומכאן אתה מסיק שלכול רכב שני יש הזעה/נזילה מזערית ? אם קיימת הזעה או נזילה מטפלים ולא ממתינים.

חברי היקר מאור התכוון לכך שיש מספר לא מבוטל של רכבים שנוסעים כך, כולל אותי עד לפני שבוע.

כל אחד עושה את החישוב הכלכלי שלו בעצמו,

אם לא ידעת החלפת אטם היא לא החלפת שמן יש פה הבדל עצום במחיר.

הראל

החיסכון שלך - ההנאה שלנו !

איפה הקאץ' ?

פורסם
אם הנזילה ממש מזערית אל תגע בזה וחכה שיחמיר. כל רכב שני על הכביש היום עם הזעה שכזו במחזיר האחורי.

 

חברי היקר מאור התכוון לכך שיש מספר לא מבוטל של רכבים שנוסעים כך, כולל אותי עד לפני שבוע.

כל אחד עושה את החישוב הכלכלי שלו בעצמו,

אם לא ידעת החלפת אטם היא לא החלפת שמן יש פה הבדל עצום במחיר. - ואני לתומי חשבתי שמורחים RTV לשם עצירת הנזילה...

מה שכתב מאור מאוד ברור. הפרשנות שלך מעוותת את מה שמאור כתב בכדי לחלץ אותו מהדברים שכתב שלדעתי ולדעת מכונאים מומחים לא נכונה.

תשאיר את ההמלצות הטכניות האם לטפל בהזעה או בנזילה קטנה בידי המומחים ולא חובבנים כמוך.

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק, אני מצדיק אותך שבנזילה מטפלים ולא מחכים, במיוחד במקרה הזהק

אבל מה הסמכות שלך בעניין המכונאות, למה אתה יותר מומחה מאחרים?

אתה כל הזמן שואל אחרים, לא שמעתי אף פעם מהן הסמכויות שלך?

רועי

פורסם

מחזיק שמן בלוי לא גורם להזעה של שמן אלא טפטוף.

אם אובחן מנזילה מכוון חיבור גיר למנוע אז רצוי מאוד לא לדחות כי נסעחה קטנה יכולה להפוך ביום בהיר אחד לנזילה חזקה ומשם הדרך לנזק מנוע קצרה. ..

אם זה הזעה באמת אז יותר סביר שזה מהאטם קרטר.

בכל מקרה אם לא בטוחים הולכים לעוד מוסך כדי לקבל חווד נוספת

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שטפו את האזור כדי לוודא שזה באמת בין המנוע לגיר?

אני החלפתי בוולבו 940 .לקחו לי 700 שח החלפה

בוולוו זה לא עבודה ארוכה ומסובכת אם יש את הציוד המתאים. זה לא סיפור להוריד את הגיר שם.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כמו שנאמר פה העבודה פה מאוד יקרה ולכן אם הנזילה לא חזקה . ניתן לנסות להמתין למצב של פירוק הגיר כמו החלפת קלאצ לדוגמא.

אני במצב הזה כבר שנתיים , לא אידאלי. אבל אם אני מוריד את הגיר רוב הסיכויים שעדיף להחליף קלאצ קומפלט שזה עוד תוספת בממוצע של למעלה מאלף ש"ח. יש נתונים נוספים שמשפיעים אם לתקן בהוצאה כזאת שלא מחייבת טיפול מיידי , לפחות מניסיוני.

×
×
  • תוכן חדש...