Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3966 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי נזילת שמן בין הגיר למנוע וממוסך שהסתכל על זה הבנתי שצריך לפרק את הגיר או המנוע, להחליף גומיה ולחבר חזרה. מכיוון שמדובר בפירוק והרכבה של הגיר/מנוע, הבנתי שהטיפול של זה יחסית יקר בגלל העבודה המרובה ופחות על החלק שצריך להחליף (גומיה מסכנה כנראה).

בכל אופן, רציתי לדעת:

  1. מה סדר גודל עלות התיקון של דבר כזה?
  2. האם מישהו יכול להמליץ לי על מוסך טוב ואמין, שמטפל ביונדאי (יש לי i30cw לא חדשה), באזור המרכז?

 

תודה מראש לכל העוזרים,

ליאב

פורסם

נכון, זו אחת העבודות המסריחות ביותר כי אתה מפרק המון בשביל להחליף מחזיר שמן מסכן שעולה כמה שקלים.

אני לא מכיר ספציפית את הרכב אבל מדובר לפחות בכמה שעות טובות X תעריף שעתי של מוסך שזה אומר שכולל מע"מ אתה מסתכל פה על 1500-2000 ש"ח.

כל מוסך כללי יטפל ברכב שלך, אני ספציפית ממליץ על אורן שירותי רכב שאני לקוח מרוצה שלו.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

מוסיף לדברי מאור ,שיש גם תוסף מיוחד לבעיה הזאת של נזילות מאטמים ,והוא במפורש לא פוגע בכלום.. רק יכול לעזור

פורסם

כנראה שהנכם חושבים שנזילת שמן אינה בטיחותית?!

נזילת שמן מסוכנת במיוחד לרוכבי הדו"ג. כתמי שמן הנצברים בכביש, במיוחד על הקטעים הצבועים(מעבר חציה) ו/או בתוספת רטיבות(גשם, ממטרות, טפטפות, מי-מזגן) יוצרים מפגע(החלקה).

בנוסף לזאת, נזילת שמן הנה מפגע אכות סביבתית(לא נראות) - מי תהום.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
אם הנזילה ממש מזערית אל תגע בזה וחכה שיחמיר. כל רכב שני על הכביש היום עם הזעה שכזו במחזיר האחורי.

 

מציע לך להקשיב לעצתו של מאור, ופשוט תעקוב אחרי הנזילה אחת לשבוע בערך.

כשזה יגיע למצב של איבוד שמן ניכר, אז תטפל.

 

מוסיף לדברי מאור ,שיש גם תוסף מיוחד לבעיה הזאת של נזילות מאטמים ,והוא במפורש לא פוגע בכלום.. רק יכול לעזור

 

דבר ראשון, תודה.

איך אני יכול לעקוב אחרי הנזילה? ניתן לראות את הנזילה רק מתחת לרכב?

לגבי התוסף, איך הוא נראה / מאיפה אפשר לקנות אותו?

פורסם
כנראה שהנכם חושבים שנזילת שמן אינה בטיחותית?!

נזילת שמן מסוכנת במיוחד לרוכבי הדו"ג. כתמי שמן הנצברים בכביש, במיוחד על הקטעים הצבועים(מעבר חציה) ו/או בתוספת רטיבות(גשם, ממטרות, טפטפות, מי-מזגן) יוצרים מפגע(החלקה).

בנוסף לזאת, נזילת שמן הנה מפגע אכות סביבתית(לא נראות) - מי תהום.

אני חושב שהכוונה הייתה יותר לכיוון הזעת שמן ולא "נזילה" שנשפכת על הכביש באמצע נסיעה

דוד

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

פורסם

מחזיר שמן דולף מחליפים ולא מחכים ולא עוקבים ולא ממתינים.

לפי שעושים טיפול למחזיר שמן שחשוד שנוזל בודקים מצב של נשם מנוע שלא במקרה סתום.

פורסם
אם הנזילה ממש מזערית אל תגע בזה וחכה שיחמיר. כל רכב שני על הכביש היום עם הזעה שכזו במחזיר האחורי.

אני מבין שירדת לכול רכב שני ובדקת אם קיימת הזעה או נזילה ומכאן אתה מסיק שלכול רכב שני יש הזעה/נזילה מזערית ? אם קיימת הזעה או נזילה מטפלים ולא ממתינים.

מציע לך להקשיב לעצתו של מאור, ופשוט תעקוב אחרי הנזילה אחת לשבוע בערך.

כשזה יגיע למצב של איבוד שמן ניכר, אז תטפל.

ועל סמך מה אתה כותב שיש להקשיב לעצתו של מאור ? אתה מכונאי רכב מוסמך או בוחן רכב מקצועי ?

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

לא צריך להיות מכונאי מוסמך או בוחן רכב כדי לדעת מה זה נזילה או הזעה ועד כמה היא דרושה טיפול מיידי. אם קיימת הזעה ולא דליפה אין מה לגעת. וכן מרק...בלא מעט רכבים קיימת הזעה מהסוג הזה וזאת הודות ללא מעט בעלי מקצוע שיודעים למלא שמן מנוע מכל הלב!!

עריכה אחרונה על ידי מאור30
פורסם

איך אני יכול לעקוב אחרי הנזילה? ניתן לראות את הנזילה רק מתחת לרכב?

תעקוב אחר כמות השמן שיוצאת,

כמה אתה נדרש להוסיף ל100 ק"מ?

יום טוב גם לך

פורסם

ישנם רכבים ששורפים איזה ליטר שמן ל10000 וכולם תמימי דעים שהעיניין תקין.

אם לדוגמא ברכב של פות"ש ההזעה\נזילה\שיטפון הם באותם סידרי גודל,

נשמע לי קצת מוסר כפול לשלוח אותו בבהילות למוסך.

לכן אני רוצה להבין את גודל הצרה.

יום טוב גם לך

×
×
  • תוכן חדש...