Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3935 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום ישמתי butter wet wax, לפני כחודש ישמתי אוטם צבע.

הרכב נראה כמו מראה החומר קל ליישום לא צריכים לחכות שיתייבש וגם טיפות מים לא מפריעות לו.

החומר מתאים יותר לרכבים בעלי צבע כהה.

 

 

IMG_20150808_083019.jpgIMG_20150808_083041.jpg

פורסם

נראה טוב!

אם כי העמידות בסימן שאלה גדול, (מספר שבועות?)

האם יישמת על החלונות?

משאיר סימנים על פלסטיקה?

פורסם

אחלה ווקס - מראה רטוב ויפה אהבתי

בד"כ גם נמכר במחיר זול, אני זוכר שהיה באוטוסטור במבצע בזמנו.

לפי כימיקל גייז כששאלתי אותם נאמר שהעמידות שלו היא בין 2-3 חודשים - אני בספק כי לפי התשובות ברשת זה לא יותר מחודש+-. אבל המראה שלו טוב והיישום שלו קל ביותר, למרוח ולנגב ללא צורך להמתין (אני מרחתי את כל הרכב ואז ניגבתי).

Opel Adam S 2017

פורסם

נראה מצויין, מראה רטוב, מעניין אם גם ברכב לבן האפקט יהיה אותו אפקט.

שאלה קטנה - הסימן בדלת האחורית של של דבק ששומש להדבקה של מגן דלתות?

פורסם (נערך)
נראה מצויין, מראה רטוב, מעניין אם גם ברכב לבן האפקט יהיה אותו אפקט.

שאלה קטנה - הסימן בדלת האחורית של של דבק ששומש להדבקה של מגן דלתות?

ברכב לבן לא יהיה אותו אפקט.

קישור למגן דלתות,

http://www.ebay.com/itm/201088926500?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

עריכה אחרונה על ידי d300
פורסם
עמידות לכמה זמן?

ומאיפה קונים חולצה כזו של קורונה? :-D

בקשר לעמידות אני אדווח כאן, חולצה? קצת קשרים והכל מסתדר.

  • חודש מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...