Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3966 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בחודש האחרון עקב 2 בלתמים החלפתי 2 זוגות צמיגים בשני הרכבים בבית.

בסיאט הוחלפו דאנלופ ספורט ריספונס שהיו קצת בלויים ואחד מהם ספג פגיעה זדונית ממסמר למישלן פרמסי 3 והשינוי ברכב דיי מורגש, הם נוחים ושקטים יותר.

נסעתי בסיאט אחרת זהה עם רבעייה של מישלנים כאלה לא שמתי לב להבדל משמעותי אבל ברכב שלי אני מרגיש את זה, בעוד כמה חודשים אחליף גם את הצמד האחורי כדי להשלים רבעייה.

ביונדאי נסיעה של כמה קילומטרים על פנצ'ר חיסלה את אחד הצמיגים האחוריים (יקוהאמה סי דרייב 2, לא מבריקים). בפורום לא ממש הגיבו על הפוסט שלי לגבי ניטו NT650 שהציעו במחיר טוב אז הלכתי על פיראלי P1, הם דיי מפתיעים וגם ברכב הזה יש הבדל מורגש מבחינת רעש ונוחות. גם כאן לקראת החורף תושלם רבעייה.

 

צמיגים חסכוניים תמיד הרגישו לי קצת כמו שטות, ההבדלים גם לפי היצרנים דיי זניחים. לצרכים ולרכב שלך אני ממליץ על המישלן פרמסי 3.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם לדעתי אחלה צמיג, קראתי הודעה שלך כשחיפשתי עליו מידע לפני שקניתי, חיפשתי קצת וראיתי שהוא לא קיים במידה שלו.

יש P7, קראתי בביקורות שהוא קצת רועש. הגיע כצמיג מהמפעל על המון רכבים של VAG.

פורסם

הפירלי P1 לא קיים במידה הזו.

לפירלי כאמור יש את ה-P7. יש להם גם את ה- P7 Blue שהוא גרסה קצת יותר מעודכנת וירוקה.

יש גם דגמי P-Zero, אך אלו צמיגים ספורטיביים יותר בהוויתם ולכן פחות מתאימים עבורך לדעתי.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אז התמזל מזלי (או שלא) וביקור זריז וקצר בבור לא נחמד במיוחד עלה בחייו של צמיג ה NEXEN הקדמי ומאיץ בי להגיע להחלטה.

 

אשמח לעזרה והכרעה בבחירת צמיג כמו גם המלצה ספציפית למקום באזור חיפה (כרגע המועמד המוביל הוא המקום בנשר שהומלץ עליו פה מספר פעמים בהקשר של מקצועיות וסגירת ברגים עם מפתח מומנט, לא זוכר את שמו אמצא בחיפוש מאוחר יותר).

 

ביד2 צמיגים לא עולות הרבה אפשרויות שתואמות את קוד המהירות והמשקל 94w. אני חייב להחור בצמיג עם קוד זהה או שכדאי/יכול לבחור עם קוד אחר (גבוה או נמוך יותר? אני כל הזמן מתבלבל אשמח לדוגמה ספציפית)

 

תודה רבה

פורסם

ראיתי שהרבה ממליצים על ההנקוק k107, האם הם באמת טובים ומומלצים או שהם בסך הכל פשרה של איכות מול מחיר?

פורסם

יש מספיק צמיגים עם קוד מהירות ועומס מתאימים (ראה הודעה של אושרי בעמוד קודם כדי להבין מה מותר ומה אסור), בקשת מחירים די רחבה, ורובם פורטו לאורך השרשור.

 

אם אתה סגור לגבי הצמיגיה שבה תתקין הצמיגים, מציע פשוט לגשת לשם או להרים טלפון ולברר מה במלאי/ניתן להזמנה מהירה ובאיזו עלות.

עם המידע הזה, תוכל לחזור להתייעצות נוספת.

פורסם

בפאסאט ,שדי קרובה לרכב שלך,בדר"כ מתקינים את הפירלי P7 .צמיג טורינג נפוץ. לחתך שלך זה יעלה 660 ש"ח ליחידה (כולל מע"מ והכל). תתקשר לצמיגייה הקרובה לביתך ושיזמינו לך מהיבואן. הבעייה היחידה שהיבואן מחזיק היום מלאי מדצמבר/ינואר. לדעתי תחליף רק את הקידמיים (האחוריים שלך זהים ממילא) . הקידמיים הם גם אלה שיקחו את מירב המשקל והבלאי בבלימה.

פורסם (נערך)

התעקם הג'אנט, שולחים ליישור בעלות 500 שקל, זה סביר?

 

אפשר בכלל לסמוך על תיקון כזה?

לחפש בפירוקייה?

להחליף רביעיית ג'אנטים למותג כלשהו? (נאמר לי שהמקורי עולה 3000 שקל לג'אנט וזה לא בא בחשבון...)

 

ממש באסה.

עריכה אחרונה על ידי zx12r
פורסם (נערך)

הוצעו לי בשתי צמיגיות שונות דאנלופ FM800. סירבתי בצדק?

 

יש בלוריספונס מ 2015, משהו גורם לי לסלוד מהם (מדאנלופ בכלל).

 

אבדתי לגמרי.

עריכה אחרונה על ידי zx12r
פורסם (נערך)

הבלוריספונס זה צמיג טוב מאוד, אין שום סיבה לסלוד מהם. כנ"ל k107 (הנקוק).

המחיר של הג'אנטים, זה לרביעייה או לאחד (השבור/סדוק)?

עריכה אחרונה על ידי yt09

Seat Leon FR Mk3 1.8TSI DSG 2015

Skoda Fabia Mk1 1.4 16v 2005 - sold

פורסם

ג'אנט מקורי בחברה 4650 שקל כולל מע"מ. ג'אנט אחד. יחיד. לא סט.

 

אם הבלוריספונס מומלצים אולי אלך עליהם כי עם ההוצאה של הג'אנט כנראה שאעדיף לחסוך כמה מאות לפחות בעלות הצמיגים.

 

איך הדאנלופ FM800 ומה דעתכם על יישור ג'אנט? נפגע במסגרת הפנימית, לא שבר או סדק.

אנסה להעלות תמונה עוד מעט.

 

 

בינתיים מצאתי בפירוקייה במרחק 100 ק"מ (אני מחיפה, זה ב-אזור) ממני ג'אנט שמבקשים עליו 1180 שקל. אמר שיש לו 2-3 שם ואוכל לבחור את זה שבמצב הטוב ביותר אבל 'יהיו קצת שריטות כי זה משומש לא חדש'.

פורסם

ציינת שהעיקום והתקר נגרמו עקב בור בכביש.

חפש בפורום ובדוק את האפשרות לבקש החזר כספי עבור התיקון מהרשות המקומית שאחראית על אותו מקום.


×
×
  • תוכן חדש...