Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3968 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בודק את העניין (זה המקצוע שלי) אבל זה קצת בעייתי כי מדובר בשטח שהאחריות עליו לא כל כך ברורה בכביש שמוביל לבסיס צבאי (אחרי מחסום), במסגרת שרות מילואים.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טוב, אז הצלחתי להשיג ג'אנט מקורי מפירוק במחיר סמלי וסביר. עד שיגיע אליי נשארו לי כמה שעות להיסגר על דגם הצמיגים - לקו הסיום הגיעו:

Dunlop sport BlueResponse

Goodyear EfficientGrip Performance

ואם ניתן להשיג בארץ אז גם Pirelli P7 Cinturato Blue - עם דגש על הבלו, שלא מצאתי בינתיים בארץ.

השניים הראשונים במחיר של כ 620 שקלים לצמיג.

נשארו גם אופציית המישלין בסביבות ה 750 לצמיג. אבל מבחינת תו EU הנתונים של הדאנלופ והגודייר טובים יותר אז הנטייה ללכת על אחד מהם (הפירלי מוביל בפרמטרים של תו יורופ מלבד שני דציבלים יותר ב'רעש').

 

עזרה אחרונה ונסגור את הנושא?

פורסם (נערך)

אתה מדבר על הבדלים כל כך פעוטים או לא בעלי משמעות אמיתית מבחינת ה-EU LABEL.

ממה שראיתי , במידה הזו לדנלופ ולגודייר יש דירוגי B-דלק, A-בלימה רטוב ו-69db-רעש חיצוני.

לפירלי P7 (לא דגם בלו), יש דגם "רגיל" עם דירוגי E-דלק, B-בלימה, ו-71db. או דגם שמסומן K1 עם דירוגי C-דלק, B-בלימה ו-72db.

 

מדובר בהפרשים זניחים שאין בהם מספיק כדי להעיד על טיב הצמיגים.

חפש מבחני דרכים "אובייקטיבים" של מגזיני רכב שונים, בשאיפה במידה הרלוונטית וכאלו שכוללים את כל המתחרים מבחינתך.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

ובדיוק זאת הסיבה ששמתי דגש על פירלי מדגם בלו בלבד ולא אבחר את הפירלי פי7 ה'רגיל'.

 

אגב תום, אני מודה לך על תגובות זריזות לכל הודעה ושאלה ששאלתי פה. אשמח אם תוכל גם לתת לי מעט מהידע שלך לעזרה לקבל החלטה, נוסף ל'שאלות מכווינות' שאתה מחזיר לי ו/או דברים כלליים על עולם הצמיגים שלמדתי ממך בשרשור הזה.

פורסם

ה-K1 אינו דגם BLUE.

מדובר בדגם עם שינויים עדינים לטובת התאמה לרכבי פרארי ומזראטי (כנראה).

לא רק זאת, אלא שהוא גם יותר זול באתר יד2 (בהנחה שזה מה שמקבלים בפועל בצמיגיה).

 

לא הצלחתי עד כה למצוא מבחן יחיד שמאחד את כל הצמיגים המדוברים באותה המידה. זה או זה או האחר.

בסופו של דבר כולם צמיגים טובים (וגם שאר הצמיגים שעלו לאורך השרשור), ואני לא חושב שתהיה יותר מדי מאוכזב אם בכלל ממי מהם שתבחר.

ספציפית לגבי המישלין, הגם שמדובר בצמיג טוב, נשמע לי שהוא מתומחר קצת יקר למידה, בטח ביחס לאלטרנטיבות הקיימות והזולות יותר.

פורסם (נערך)

קיבלתי הצעה קונקרטית לגודייר איגל אף1 אסימטריק2 (גרמני, לא אסייתי) ב 590 לצמיג.

 

נוטה לוותר על דרישת החסכון בדלק וללכת עליהם. (כן אני לא החלטי בינתיים ולא סגור על עצמי). מה דעתכם?

 

אני גם מתלבט אם להחליף את כל הרביעייה או רק שניים קדמיים בינתיים...

עריכה אחרונה על ידי zx12r
פורסם

גם הוא אמור להיות צמיג מוצלח למדי.

מהיותו קצת יותר לכיוון הספורטיבי, תיתכן שחיקה מעט מהירה יותר שלו לאורך זמן.

למרות שהחלפת רביעיה אידיאלית יותר, אתה יכול להעביר את הפירלי הנוכחיים קדימה (אגב, מדובר ב-P7 או באחד מסדרת P-Zero?) ולמלא את "דרישות" הרוטציה, ולהתקין את הזוג החדש מאחור. ובעוד מספר חודשים בודדים להחליף את הפירלי הישנים אם תרגיש בכך צורך.

פורסם

אז עכשיו שהפורום חזר לעצמו (זה לא רק אצלי שכל הכותרות והמלל נעלם, נכון?), מה היה התוכן של שתי ההודעות האחרונות, שעדין לא מופיעות?!

פורסם (נערך)

עדכנתי שהאוטו שלי התחדש בג'אנט 'חדש' ורביעיית Goodyear Eagle F1 assymetric2 מבציר 1215, תוצרת גרמניה. בוצע גם כיוון פרונט ממוחשב.

עריכה אחרונה על ידי zx12r
פורסם

תודה רבה.

אני אוהב להשקיע במה שאני קונה ולא לחסוך בדברים חשובים, לכן מראש האופציות שנשקלו הן האיכותיות ביותר והיה חשוב לי לעשות בחירה טובה מתוך האפשרויות האלה.

 

עזרתם לי מאוד.

פורסם

לצערי הסאגה לא הסתיימה,אבל זה עובר יותר לצד הטכני.

בנסיעה מהירה (מעל 80) נשמע רעש מגלגל שמאל קדמי (אותו גלגל שנפגע בבור), קשה להסביר איזה רעש זה אבל סוג של חיכוך ברזל, לא דפיקות ולא נשמע במהירות נמוכה.

 

אני לא יודע בוודאות אם הג'אנט ה'חדש' שהבאתי הותקן באותו מקום או שהוא הותקן באחורי השמאלי.

 

החשד שלי כרגע הוא שהג'אנט שהותקן משמאל מקדימה לא תקין, אני לא יודע אם זה ה'חדש' שאיננו תקין או שהשמאלי האחורה גם נפגע, פגיעה שלא נגלתה לעין כשהוחלפו הצמיגים.

 

ואולי זה בכלל משהו אחר...

בהתחלה חששתי שמדובר בצמיג רועש, אבל לפי סוג הרעש (מתכתי משהו) וזה שהוא מגיע רק מקדימה שמאל נראה לי שזה רעש לא תקין ולא צליל של הצמיג.

 

התכנון שלי ביום ראשון לחזור לפנצ'ריה ולנסות להחליף בין הצמיגים/ג'אנטים במיקומים ולבדוק אם הרעש נמשך ואם נמשך מאותו מקום.

 

רעיונות?


×
×
  • תוכן חדש...