Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3988 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי כתוצאה ממכה שהרכב קיבל(פג'יו 307) מלמטה נוצר חור של כ-2X1 ס"מ. במיכל של מים של הוישרים. יש למישהו רעיון איך והאם ניתן לתקן?

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם
הי כתוצאה ממכה שהרכב קיבל(פג'יו 307) מלמטה נוצר חור של כ-2X1 ס"מ. במיכל של מים של הוישרים. יש למישהו רעיון איך והאם ניתן לתקן?

סיליקון, אם תצטרך עזרה שלח לי הודעה פרטית.

הראל

החיסכון שלך - ההנאה שלנו !

איפה הקאץ' ?

פורסם
הי כתוצאה ממכה שהרכב קיבל(פג'יו 307) מלמטה נוצר חור של כ-2X1 ס"מ. במיכל של מים של הוישרים. יש למישהו רעיון איך והאם ניתן לתקן?

קנה מיכל חדש. חבל על הזמן וההתעסקות מכיוון שתיקון לא יחזיק מעמד רב זמן.

איזה כייף לי :)

פורסם
קנה מיכל חדש. חבל על הזמן וההתעסקות מכיוון שתיקון לא יחזיק מעמד רב זמן.

סיליקון סופר 7 אוטם לי חור בקוטר של חצי שקל, כבר למעלה מ3 שנים.

הראל

החיסכון שלך - ההנאה שלנו !

איפה הקאץ' ?

פורסם
באיזה מכלול החור שלך?

גם מיכל שפריצר, וגם אני קיבלתי מכה בכנף שמאל.

על חלק חדש רצו 200+ ש"ח בעוד שסיליקון עולה 10 ש"ח.

הראל

החיסכון שלך - ההנאה שלנו !

איפה הקאץ' ?

פורסם
סיליקון סופר 7 אוטם לי חור בקוטר של חצי שקל, כבר למעלה מ3 שנים.

סיליקון סופר 7 לא עולה 10 שקלים אלא כ-30 שקלים.

 

אפשר לרכוש מיכל תקין מפירוקיה ב-50 שקלים במקום להתעסק עם הדבקות.

איזה כייף לי :)

פורסם

נעשה סדר

אפשר לתקן, ולא בטוח כמה זמן יחזיק (מאחר וזה לא חלק קריטי אפשר לנסות)\

הייתי מנסה עם סופר 7 .

 

ואפשר לקנות חדש ( בדוק כמה עולה - אולי תופתע , לטובה ולרעה :shock:)

או לברר ולקנות מפרוקיה.

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

לפי דעתי תקנה טיובה אחת של סופר 7 ותדביק.

אומנם 30 שקל אבל זה מדביק ה-כ-ל.

ואחרי שתשתמש בו פעם אחת אתה תתחיל להדביק איתו כל דבר שיש.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

כל עוד לא מדובר בחלק בטיחותי אפשר לנסות לתקן, אפילו רק בשביל התחושת סיפוק.

 

השאלה היא אם מיכל מי המתזים הוא חלק בטיחותי. יש שיגידו שלא ומיעוט יגיד שכן.

לדג', נסעת בכביש 6 וענן של ברחשים נמרח לך על השימשה, או בוץ שהותז מרכב לפניך ואין לך מקום לעצור באופן בטיחותי לנקות את השימשה. אתה מפעיל את הוישרים אבל אין מים, נזלו דרך החור. אומנם תרחיש בעל סיכוי קטן להתרחש אבל תמיד הפתעות קורות.

 

ותחשבו על זה

×
×
  • תוכן חדש...