Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4004 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

מעוניין לבצע אוטם על רכב בן חודש.

על איזה אוטם הייתם ממליצים שיחזיק כמה שיותר זמן, ויהיה קל ליישום? ומה שלבי הביצוע לרכב יחסית חדש.

ראיתי בפורום לא מעט המלצות על מנזרנה וראיתי שהוא נמכר באריזות בנפחים שונים, לכמה זמן תספיק לי כל אריזה לשלושה רכבים?

 

תודה למגיבים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ממליץ בחום על המנזרנה. קליל ביותר ליישום, ועל זה יעידו גם שאר חברי הפורום .

נותן הגנה להרבה זמן ונותן ברק לא רע יחסית לאוטם. לשני רכבים די גדולים הוא מחזיק אצלי כבר יותר משנה, ואני מיישם פעם בחודשיים בערך.

פורסם
ממליץ בחום על המנזרנה. קליל ביותר ליישום, ועל זה יעידו גם שאר חברי הפורום .

נותן הגנה להרבה זמן ונותן ברק לא רע יחסית לאוטם. לשני רכבים די גדולים הוא מחזיק אצלי כבר יותר משנה, ואני מיישם פעם בחודשיים בערך.

 

איזה בקבוק קנית?

פורסם
אוטם צבע טוב - אמור להחזיק כמעט שנה !! לא שמים כל חודשיים :shock:

ממליץ על ZAINO Z5 שבמיוחד על שחור יתן לך ראי אמיתי

 

מתנצל, אבל מזה הקשקוש הזה?

אוטם צבע טוב אמור להתקרב לשנה של עמידות?

אם אוטמים היו מתקרבים לשנה, סביר להניח ששוק הציפויים היה מתנמק ממזמן.

אוטמים לא מחזיקים גם חצי מהזמן הנ״ל, אלא אם אתה גר באנטרטיקה והרכב שלך מאופסן מתחת לאדמה (סביר להניח שלא).

בקיצור אין חיה כזאת.

 

מצטרף לממליצים על מנזרנה פאוורלוק, מוצר מדהים וקל לשימוש.

מאוד ידידותיתי, סופר חסכוני, ונותן עמידות מהגבוהות שיש.

בערך 20 מ״ל מספיקים לך לכסות רכב בגודל בינוני, תעשה את החישוב מכאן לגבי רכישה של בקבוק בגודל מתאים.

"יאללה בירי".

פורסם
מתנצל, אבל מזה הקשקוש הזה?

אוטם צבע טוב אמור להתקרב לשנה של עמידות?

אם אוטמים היו מתקרבים לשנה, סביר להניח ששוק הציפויים היה מתנמק ממזמן.

אוטמים לא מחזיקים גם חצי מהזמן הנ״ל, אלא אם אתה גר באנטרטיקה והרכב שלך מאופסן מתחת לאדמה (סביר להניח שלא).

בקיצור אין חיה כזאת.

 

 

מצטרף לממליצים על מנזרנה פאוורלוק, מוצר מדהים וקל לשימוש.

מאוד ידידותיתי, סופר חסכוני, ונותן עמידות מהגבוהות שיש.

בערך 20 מ״ל מספיקים לך לכסות רכב בגודל בינוני, תעשה את החישוב מכאן לגבי רכישה של בקבוק בגודל מתאים.

מה לגבי האופטיסיל, כמה זמן הוא מחזיק?

לפני כל יישום מחדש עדיף לשטוף את הרכב עם apc?

פורסם

אופטיסיל מעולה למשתמש העצל, לא מחזיק הרבה זמן, עד חודשיים אחרי הכנה מדוקדקת, בקיץ.

אני אישית מאוד אוהב את המוצר.

"יאללה בירי".

פורסם
מתנצל, אבל מזה הקשקוש הזה?

אוטם צבע טוב אמור להתקרב לשנה של עמידות?

אם אוטמים היו מתקרבים לשנה, סביר להניח ששוק הציפויים היה מתנמק ממזמן.

אוטמים לא מחזיקים גם חצי מהזמן הנ״ל, אלא אם אתה גר באנטרטיקה והרכב שלך מאופסן מתחת לאדמה (סביר להניח שלא).

בקיצור אין חיה כזאת.

 

.

 

מניסיון אישי החזיק לי ה Z5 מעל 9 חודשים (לא בדקתי יותר) ואחרי שטיפה הרכב ניראה עדיין שכעת עשיתי ווקס.

מזמין אותך לתת לי לשים לך על חצי גג או חצי מכסה מנוע ולהתנסות שתיראה את העמידות שלו :twisted:

קובי

:-)


×
×
  • תוכן חדש...